Chlote - ZSC 29.01.17

  • Derbysieg.... und es macht sich sowas wie Effizient breit. Ein gutes Omen für die Playoffs. Thorensen schein auch rechzeitig noch eine Schippe drauflegen zu können.
    Für mich Schlegel im Moment klar im Vorteil. Hat gute Form, Selbstvertrauen und sowas wie einen Lauf.

    Kloten wohl ohne wirkliche Playoff Chance mehr. Kader halt dann doch zu klein. Zumal wenn viele Verletzte anstehen. Baltis Check von der ganz dümmlichen Sorte.

  • Zitat von ZSColin


    Im Sportpanorama händs es zeiget - d'Straf gäge de Baltisberger C. chammer scho geh, leider.
    Würkli cools Game gsi. Völlig verdient - und klar de besser Goali g'ha. Krass isch: Mir chönd e gfühlti Ewigkeit mit 3:5 und 4:5 in Unterzahl spiele und keis Goal kassiere. Aber sobald mer 5 vs 5 sind klinglets bei eus hine. Hallo Konzentration?

    Tja, d'Stehplatz-Jungs händ em Fige welle es Bier arüehre, händ aber sin Kolleg troffe .... de Wäger (händ die Meischte sicher nöd erkännt). Hani das guet gfunde? Nei. Aber als Fige so gaaaanz langsam unter de Stehplätz voller Z-Fans durespaziere - au nöd so en intelligänti Idee.

    Was mer säge muess: D'Chlotener Stehplätz machet e fantastischi Stimmig! Wänn ich das mit eusne Buebe i de Halle vergliiche ...... e Klass besser!! Chapeau (leider).

    larlf: Cool gsi mit dir s'Game z'luege! Und chan mer vorstelle, dass du nach de "Salz-Attacke" dihei no meh Flüssigkeit zu dir gno häsch ..... :wink:

    @Colin: Glichfalls! Bin immer froh, wänn öpper näbeddra hockt, wo 1. nöd so viel abglänkt wird und 2. uf + näbed em Fäld viel meh gseht als ich :)

    Hehehe, han ja nöd so viel devo g'ässe + s'Fonduebrot nachher isch def. besser gsi!

    Zum Spiel:
    Check/Straf hani jetzt au ändlich no gseh, betr. Spielstand + de ander no ohni Stock, das hetti er def. gschieder chöne löse.

    De mit de Konzentration und em "verwalte" dörfteds gern abstellä, i de PO und bi andere Gägner chan das au mal i d'Hose gah.

  • Erwartungsgemäss wurde gegen Balti ein Verfahren für seinen ungeschickten, aber nicht knüppelharten Check eröffnet. War so zu erwarten.

    Zu seiner Verteidigung kann man noch sagen, dass es meistens so ausgeht, wenn sich Kleiderschrank und Spargel begegnen.

    Dürfte wohl min. 2 Spielsperren absetzen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!