• hier noch "offiziell": zscfans.ch (privat) ist nun eröffnet, wer die Liga wechseln möchte, kann bei Thomi oder mir das PW verlangen und ich schalte es frei, sobald ich mich im hockeymanager einlogge!

    die bisherigen Punkte bleiben bestehen.

    bitte nicht zu früh beitreten: so kann ich noch ein wenig 1. der Liga bleiben, da ich momentan mehr Punkte als meine Tochter habe :geil:

    • Offizieller Beitrag


    so: ich musste mich im hockeymanager selber aus- und einloggen: damit ich die Nachricht vom "neues Team möchte mitmachen" erhalten habe -> funktioniert demfall!
    wettsch no zerst es mail an Betrieber schicke, zum fröge: ob's das nöd ändere chönd? d.h. wänn du als owner ustrittsch, muen ja d'Liga glich chöne wieterspiele...

    solang du d'Pünkt chasch mitneh änderets ja nüt, wännd no 1-2 Tag wartisch und d'PO startet ja nonig grad.

    pssschht, nöd jedem säge :floet:

    han am betrieber schomal es mail gschickt und kei antwort übercho.....
    ich lösche d'Liga sobald all andere i dä neue drinn sind....
    machsch du zwei dummys oder söll ich das mache?

  • jetzt sind all i de neue Liga drin und au neui dörfed gern mitmache!
    schliesslich werdet i de PO d'Karte neu gmischlet, nimm ich mal ah + die 2 dummy teams chan mer au jederziet lösche, falls no öpper vo da mitmache würdi...

  • suuupi, jetzt hani ändlich gschnallt, dass d'Stats 1. uf em Spieler sälber ersichtlich sind, aber no wichtiger: bi Transfer au diräkt uf em neue Spieler chönd ahglueged werde.
    ....und das, nachdem ich fast all Team Homepages abgsuecht han.
    schön wär no, wänn mer uf em HM sälber no e Info hetti, ob en Spieler verletzt isch oder nöd.

    und s'allerschönst isch, dass d'Goalies all als CH-Spieler zellt werdet, da mueni mir kei Gedanke mache, wer bi eus im Goal stah wird :geil:


  • suuupi, jetzt hani ändlich gschnallt, dass d'Stats 1. uf em Spieler sälber ersichtlich sind, aber no wichtiger: bi Transfer au diräkt uf em neue Spieler chönd ahglueged werde.
    ....und das, nachdem ich fast all Team Homepages abgsuecht han.
    schön wär no, wänn mer uf em HM sälber no e Info hetti, ob en Spieler verletzt isch oder nöd.

    und s'allerschönst isch, dass d'Goalies all als CH-Spieler zellt werdet, da mueni mir kei Gedanke mache, wer bi eus im Goal stah wird :geil:

    häsch vorig ziit wetsch sägä :mrgreen:

    • Offizieller Beitrag


    hmmm, wie mached ihr so viel Pünkt, wänn ihr so viel Z Spieler händ?!? (mir händ jetzt 10 + 11 vom Z)

    ich bin mit 10 gstartet und han zwei traded.....
    mis problem isch, dass ich kei transfers meh zguet han bis afangs november.....hoff es verletzt sich keine gröber....han scho ein usfall wo ich nöd richtig chan ersetze....
    isch geil das game ;)

    • Offizieller Beitrag

    Ja das mit der Reserve für den Transfer ist bestimmt nicht das Dümmste. Aber Budget auf der hohen Kannte? Ich hab so schon bloss 1 Mionler in der Reserve ;)
    Nöd zviel Tipps gä bitte....sie sind mir uf dä Ferse!

    Und den Egli habe ich seit Beginn :mrgreen: war aber ein Glückstreffer, kannte den ja nicht....

    Das Geile am Game ist eben auch, dass so beinahe jede Partie mehr Gewicht bzw. Spannung erhält. Man hofft, dass der "eigene" Torhüter wenig Treffer erhält und all die "Eigenen" Tore schiessen und das sind dann eben nicht mehr alles nur solche vom geliebten Zett :mrgreen:

    • Offizieller Beitrag

    @Mitsch2006

    chasch du mir das mit dene badges mal erchläre? ich han bis jetzt en bronze und en silber badge, was mir 1,5Mio iibracht hät.
    wird das pro spieltag berächnet oder irgendwie pro wuche oder periode? und chanmer jede badge nur eimal übercho? bin am letschte spieltag im daily ranking 248-igste worde und han kei chole meh übercho. hät das dämit ztue, dass ich bronze und silber scho han? wür ich jetzt nur nomal chole übercho wäni Top100 wür werde ame spieltag? das ganze isch im reglement nur sehr rudimentär beschriibe.

    gruess thomi

  • pro transferperiode kannst du jeweils nur einmal einen badge von 2, 1 und 0,5 gewinnen, also insgesamt 3,5.
    mit dem beginn der neuen transferperiode beginnt es wieder von vorne...du liegst mit deiner vermutung genau richtig...

    gutgeschrieben wird das jeweils am donnerstagabend....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Mitsch 2006

    pro transferperiode kannst du jeweils nur einmal einen badge von 2, 1 und 0,5 gewinnen, also insgesamt 3,5.
    mit dem beginn der neuen transferperiode beginnt es wieder von vorne...du liegst mit deiner vermutung genau richtig...

    gutgeschrieben wird das jeweils am donnerstagabend....

    danke vielmals!

    ist schon ein cooles system! bin einfach noch nicht so sicher wie gut das playoffsystem funktioniert bzw. ob man genug transfers erhält um in einem allfälligen finale auch genug "spielendes" personal zu besitzen....ich lasse mich überraschen....hierzu noch eine frage...bleiben nicht eingelöste transfers bestehen?

    Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk

  • eigentlich sind die Positionen ziemlich klar bezogen, ausser meine Tochter meinte vorher: The Hotschens hole ich noch ein :mrgreen:

    irgendwie dumm gelaufen, wenn man 1mio Spieler auf der Bank hat, die praktisch nie spielen und dann noch paar "day to day" Verletzte im Kader bleiben müssen

    • Offizieller Beitrag


    eigentlich sind die Positionen ziemlich klar bezogen, ausser meine Tochter meinte vorher: The Hotschens hole ich noch ein :mrgreen:

    irgendwie dumm gelaufen, wenn man 1mio Spieler auf der Bank hat, die praktisch nie spielen und dann noch paar "day to day" Verletzte im Kader bleiben müssen

    Die Chance isch gross, wänn dä Z wiiterhin so starch spielt ;) Han Insiderwüsse zu dem Team dete ;)

    s'guete am spiel sind playoffs und ich glaub det chasch viel falsch mache, wänn uf eimal es team usegheit wo voll druff gsetzt häsch und kei transfers meh häsch zum umdisponiere....
    finds uf all fäll huere spannend! wänn ich gester dä Berni im erste block laufe lah het, wärs dä Linie-bonus worde statt "nur" em stürmerbonus :-o mir isch au ufgfalle, dass die iisrocker afanged rocke! :nick:

  • Ja würkli e luschtigi Sach, hett nöd dänkt das mer de Ärmel e so inenimmt. Dank dem Game hani sogar mis Schuelfranzösisch wideremal müese füreneh zum uf de Homepage vode Senf-Crevette z'recherchiere :mrgreen:

    Und vo wägä Positione klar bezoge: Ich zittere also schono um min 2te Platz :cool:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!