- Official Post
Hi all
Kennt jemand von euch den hockeymanager.ch?
Ist das was? und falls ja, wollen wir da mitmachen?
gruess
Thomi
Hi all
Kennt jemand von euch den hockeymanager.ch?
Ist das was? und falls ja, wollen wir da mitmachen?
gruess
Thomi
känne nöd, drum churz überfloge: tönt nach viel ufwand über e ganzi Saison!
mir wärs z‘viel, da ich dänn glich immer wieder vergiss zum mitmache; nimm mal ah, dass mer vor jedem Spiel was mache muen?
lg, ralf
Kennes zwar au nöd, aber würd mitmache
Also mached gfelligst mit
isch no tricky mit dem Budget e gschiidi mannschaft zämezstelle
han e Liga erstellt: "ZSC-fans-ch" und sie isch öffentlich...falls da ine viel mitmached chöntemer au ine privati.....
gänd eu en ruck
@Ralf chumscho...macht sicher spass....und falls es dir doch zviel wird lasches eifach schliife.....
p.s. was ich geil finde a somene spiel isch, dassmer uf eimal no ganz viel ander spieler im aug hät während em spieltag unds so nur halb so fescht weh tuet, wänn dä Martschini gäg dä z bueched, will er däfür fürs eigene manager-team pünkt holt
...womit ich de 2. wär, wo sich registriert hät: wo isch de Rest?
...womit ich de 2. wär, wo sich registriert hät: wo isch de Rest?
dä Reto macht au mit....fähled dänn no foif für d'playoffs....
cool, d‘Idee findi guet, aber d‘Wert vo de Goalie chli z‘höch: bruchsch 2 devo & all chostet öppe en 10er...
muesch def. paar (gueti) günstigi finde, zum es Team ufstelle und au interessant: paar Wert vo einzelne Spieler. Chli verglichbar mi de Wert imne Fifa.
cool, d‘Idee findi guet, aber d‘Wert vo de Goalie chli z‘höch: bruchsch 2 devo & all chostet öppe en 10er...
muesch def. paar (gueti) günstigi finde, zum es Team ufstelle und au interessant: paar Wert vo einzelne Spieler. Chli verglichbar mi de Wert imne Fifa.
schoso aber mir häts huere spass gmacht es team zämezchaufe....mal luege wie das chunt
Willkomme i dä Liga, Zesi!
schaad gsehtmer bim team nöd no dä Manager Name....so wies usgseht, chamer au dä teamname aktuell nüme nachträglich apasse...
jetzt simmer bereits vier...
Mushu
machsch au mit?!
bin extrem gspannt uf dä erst spieltag zum gseh, wie ihr eui 135Mio iigsetzt händ und wieviel dävo no vom Z sind
mache den hockeymanager schon seit jahren...habe da ein duell mit einem kollegen...wir haben für uns einfach eine zusatzregel geschaffen: jeder muss 10 spieler vom zsc haben...der verlierer zahlt ein 6-gänger abendessen mit weinbegleitung...
melde mich bei euch mal an...habe das pseudo: eine nämer me no
ups sorry, kann mich mit der selben mannschaft nur in einer privaten liga anmelden und die hab ich schon mit dem kollegen.
müsste wohl ein weiteres team bilden um in eine zweite private liga zu gehen...da wird mir aber der aufwand zuviel...
mache den hockeymanager schon seit jahren...habe da ein duell mit einem kollegen...wir haben für uns einfach eine zusatzregel geschaffen: jeder muss 10 spieler vom zsc haben...der verlierer zahlt ein 6-gänger abendessen mit weinbegleitung...melde mich bei euch mal an...habe das pseudo: eine nämer me no
heheh, hab per zufall genau 10 vom Z in meinem team
schaad chasch bi eus nöd au mitmache!
@Mitsch
gsehtmer während dä saison die andere teams? ich mein weli spieler det spieled?
+1, mini Tochter hät au es Team gmacht und wird sicher besser sie als ich, obwohl sie nur nach "Näme wo ich öfters ghört han" ufgstellt hät
mir händ glaubs nur je 6-7 Spieler vom Z
@Mitschgsehtmer während dä saison die andere teams? ich mein weli spieler det spieled?
nei du weisch nöd, was dini konkurente für spieler händ... das machts spannender...
au debii Mal luege wie lang dasd motivation hebbed. Und jedes mal go luege ob eine verletzt oder überzählig isch... puuuuh
so chömed, eine fählt no damits playoffs git
Doch no es schöns Grüppli zämächo:)
Machemer no en chline Pot oder so? 20.- isatz
Doch no es schöns Grüppli zämächo:)
Machemer no en chline Pot oder so? 20.- isatz
Hänk no es 0 hineane und es lauft Nei 20.- passt, wäri debii. Villicht gseht mer dänn eu alte Seck emal bim Zahltag wännd Saison fertig isch
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!