Davos - ZSC - Freitag, 7. Dezember - 19:45

  • Zitat von backinreality

    jaja, finde ich ja gut, dass die jungen immer besser werden

    ich finde den lachi nicht gut, ja, er ist damals als notnagel gekommen
    wegen verletzungen bei uns, war am anfang gut und dann bald nur
    noch mal ein schwacher mitläufer
    ich finde er sollte weg von uns, bringt zuwenig

    überhaupt, von dem ostblock habe ich genug, die haben nun
    wirklich nichts gebracht,

    wechseln wir mal zu canada oder was weiss ich :arrow:

  • Und hoffentlich blibsch au det. Du bisch doch genau eine vo dene wo am Spielabig de Chüelschrank i d'Stube holed, d'Füess ine hebed und meined si seged live amene Match. Würdisch gschiter is Stadion goh und d'Mannschaft underschtütze als ständig die negative Ergüss useloh! :evil:

  • ha no än Vorschlag.
    I däm Forum fählt en Chnopf!
    Dänn chönned die standard Laferis nur no drücke.

    "....würdsch gschiiter mal is Stadion choh...."

    Das bruuchts. genau sone Chnopf. Wenn mer nümm weiss was schriebe,
    eifach däää Chnopf drucke.

  • Zitat von Aargovia

    ha no än Vorschlag.
    I däm Forum fählt en Chnopf!
    Dänn chönned die standard Laferis nur no drücke.

    "....würdsch gschiiter mal is Stadion choh...."

    Das bruuchts. genau sone Chnopf. Wenn mer nümm weiss was schriebe,
    eifach däää Chnopf drucke.

    Aber rächt händ die "Laferis". Statt sich hinterem Compi z'verschanze und en dumme Latz ha, würdet die Schnurris gschieder mal chli aktiv mitmache. Und das chamer nun mal nur, wänn live am Match bisch! :blabla:

  • Zitat von Trodat

    Aber rächt händ die "Laferis". Statt sich hinterem Compi z'verschanze und en dumme Latz ha, würdet die Schnurris gschieder mal chli aktiv mitmache. Und das chamer nun mal nur, wänn live am Match bisch! :blabla:

    Ja das find ich guet, drum schlahn ich vor, dass mer es neus System ifüehred:

    Pro Match wo mer bsuecht, chunt mer e gwüssi Azahl Posts über für das Forum.
    Wer am Sunntig ZSC - Lugano go luege chunt, chunt z.B. 1 Post über.
    Und wer unter Wuche uf Gänf reist chunt 40 Posts über oder so.

    Ich wür säge, das isch e fairi Lösig. Söli grad e Umfrag drus mache? :cool:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Aargovia

    ha no än Vorschlag.
    I däm Forum fählt en Chnopf!
    Dänn chönned die standard Laferis nur no drücke.

    "....würdsch gschiiter mal is Stadion choh...."

    Das bruuchts. genau sone Chnopf. Wenn mer nümm weiss was schriebe,
    eifach däää Chnopf drucke.

    Aber die Standardlaferis stönd wenigschtens no hinder ihrem Verein und düend nöd alles schlächt schribe.
    Ich würd ehner säge die bruched en Chnopf, aber zum abstelle.
    :heul doch:

  • Aber rächt händ die "Laferis". Statt sich hinterem Compi z'verschanze und en dumme Latz ha, würdet die Schnurris gschieder mal chli aktiv mitmache. Und das chamer nun mal nur, wänn live am Match bisch! :blabla:[/quote]

    Und wenn eine da im Forum 10 pro ZSC Titel gschribe hät, denn dörf er sogar einisch gratis go en Match luege.

  • Zitat von Trodat

    Aber rächt händ die "Laferis". Statt sich hinterem Compi z'verschanze und en dumme Latz ha, würdet die Schnurris gschieder mal chli aktiv mitmache. Und das chamer nun mal nur, wänn live am Match bisch! :blabla:

    dito, word....

    die wo dihei sind und sportradio losed sind ja nix schlächters oder nöd gueti fans, aber irgendwie söt mehr nur dän dfrässi ufmache wämer au würkli ahnig vo de ganze sach hät, wil sit ich sälber a de mätch bin weiss ich wie sfdrs die biträgi und wiederholige beifflusst zum teil gits öpis völligs falsches wieder... und drum söt mehr sich schochli zrug halte mit ussage über en match womer nöd gsi isch...

    gruess und ab gäge lugano... sgaht ja bald loss...... 10'000 erwart ich ;) also mit mir no 9'999 ;) jetzt sin ihr dra... *g*


    :suff:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!