- Offizieller Beitrag
die seg jetzt schiints gratis...machmi dänn mal schlau....
geil isch ja bim PIP dass easy chasch swape wänn gsehsch das sich was tuet isch geil gmacht das ganze!
die seg jetzt schiints gratis...machmi dänn mal schlau....
geil isch ja bim PIP dass easy chasch swape wänn gsehsch das sich was tuet isch geil gmacht das ganze!
das mitem app.. han die nienets gfunde...
da mal no was us emne forum, betr. espn:
NHL Gamecenter bald auch in Deutschland verfügbar!
Bislang konnte man NHL-Spiele nur über ESPN im Deutschen Fernsehen anschauen – mit dem Verlust der Lizenz war lange Zeit unklar, ob es für NHL-Fans in Europa eine Möglichkeit geben würde, doch jetzt ist alles geklärt: Ab Ende September können sich auch europäische User bei NHL GameCenter Live registrieren und so NHL Hockey genießen, dies teilt der Kundenservice von NHL GameCenter Live auf Anfrage von Interessenten aus “good old europe” mit:
“As of the end of the 2010-11 season, ESPN Player will no longer be covering NHL hockey in Europe. NHL GameCenter Live is now available in all regions of the world, registration should be available starting the last week of September.”
uf derä siete wär wohl no d'lösig für d'ps3 (anschienend seg s'app jetzt defür gratis!)
http://www.effzeh-forum.de/forum/off-topi…on-20112012/30/
- die app finde ich aber im store nicht, wie bekomme ich die auf die ps3?
- Im US-Store (einfach US-Account erstellen, kannst auch ne Fake-Adresse nehmen) auf den Menüpunkt Playstation Network, dann Playstation Store, dann Media & Apps, dann Apps und schließlich NHL GameCenter.
- Du kannst im Playstation Menü ganz links den User wechseln. Einfach auf Create New User. Danach kannst du dann einen neuen Account im Playstation Network erstellen, hier dann halt mit US-Adresse. Funktioniert alles direkt über die Playstation.
wirds dänn spöter mal no sälber usprobierä...
autsch, hiller hät de 3t penalty fein ghebed, ducks gwüned im shootout (de 4t penalty (ryan) isch als einzig ine)
ok, han jetzt mal chli umegspielt und bin restlos begeisteret!
ich hans jetzt ufem iPod/iPad/PS3 und es lauft iwandfrei ! isch huere geil gmacht mit allne statistike, recaps, fotos uvm. es absoluts highlight für jede nhl-fan!
einzig ufem samsung laufts nöd und ich weiss glaub au wieso, die app gits nöd i dä schwiiz. bi dä ps3 hani en us-account und ich han d'app det müesse suuge aber bim tv chan ich glaub kein zweite account mache...wobie viellicht eifach d'länderisstellig wächsle...muessi grad mal usprobiere....
ich kapiere bi dä iPad app nöd wie mer spiel chan aaluege wo scho fertig sind...in voller
längi natürli. gaht irgedwie nöd, kei ahnig.
und live gaht irgedwie au grad nöd, obwohl no kings vs. sabres am laufe wär...
weiss das öppert? ja han es abo und bin iigloggt.
Zitat von Gysinoich kapiere bi dä iPad app nöd wie mer spiel chan aaluege wo scho fertig sind...in voller
längi natürli. gaht irgedwie nöd, kei ahnig.und live gaht irgedwie au grad nöd, obwohl no kings vs. sabres am laufe wär...
weiss das öppert? ja han es abo und bin iigloggt.
han keis ipad, aber kings - sabres isch fertig, momentan lauft keis spiel live...
vor 30 minute aber isches no gloffe.
es gaht irgedwie nöd.
Gysino uf mim iPad hani live glueged.
was ich det aunöd chan sind fertigi spiel nomal luege. vermuetlich sind das die condensed games für welli du die 20.- app bruchsch.
im pc chammer d'spiel nomal luege wobie dete unter condensed games no kei drinn sind...strange...
häsch du zm live luege ufem iPad s'login für gamecenter au gmacht?
wänn am 0100h no wach bisch chasch ja nomal schriibe wänns live wieder nöd funktioniert....
condensed sind ja aber au kei ganzi spiel, oder?
jedefalls heisst condensed "gekürzt" soviel ich weiss...
luege mer mal.
ah, uf dä ps3 gahts...und zwar sehr guet. mer chan "home" oder "away" wähle...und au condensed
und highlights.
villicht muess mer uf em ipad au home oder away trucke? ich luege mal...
?
app us em us store abelade und fertig.
zuu geil wie dä Streit als Captain und als erste inelauft :-o
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!