Beiträge von fleury14

Zitat von Simms

3 seperati Chance? Hends ets das nöd gänderet, dass die 4 Playoutteams e Doppelrundi spieled (inkl. Pünkt mitnäh us de Quali) und denn eifach de letscht id Ligaquali muess?

Doch, das isch so.

http://www.echl.com/echl-transactions-oct-16-p187863

Mal luege wos de Joggi ansverschlaat. Tja wenn's nöd mal für ECHL langet...
    Und Zug chönt ja na de Bryzgalov hole, de wür wenigstens für Unterhaltig sorge und e Usländer-Goalie-Lizenz händs sicher na vorig... :floet:

Aber hallo! Das ging ja mal zügig. So sieht kontinuierliche Planung mit den Ausländern aus! Schremp next? :galgen:

Wann kommt Stephan? Weil McSurrli braucht sichber bald mal wieder Kohle in Genf. Und wenn Stephan so weitermacht wie bisher, dauert's nicht lange bis Mc ihn loswerden will. Er kann ja dann Boucher holen... :mrgreen:

Eifach herrlich!! Soooo geil!! Ich hetts würklich nüme erwarted. Nach game 3 han i scho dänkt es isch fertig lustig für d'Hawks. Aber eimal meh händs e Serie umdräht. There's not quit in this team!

Isch es sehr geils Final gsi und au d'Bruins hettteds verdient. Toews - nach all de Kritik - wider da wämmer en am meiste bruucht, au mit Kopfweh. Captain clutch halt... Conn Smythe hett sölle an Crow gah, Kaner isch au wichtig gsi, aber de nöd so konstant.

Boston-Fans im TD Garden würklich classy. Respect! Da hämmer anders gseh i de letschte Jahr...

Woooohooooo!!!! :geil: :geil: :geil:

Zitat von Larry

Läck was isch mit CHI los? :shock:

Ich chönt :kotz:

Quenneville wird vom BackCOCK nach strich und fade uscoacht. Toews und sini top 6-Kollege mached grad mal Pause und die 3. Linie wo s'ganz jahr 1a gspillt hät, gseht mer au nüme. Guet d'Wings (und v.a. de Howard) spiled würklich guet, muess mer scho säge. Aber trotzdem, das chas ja nöd si!!

Chi-Town hät eifach zwenig :fight: im Team! So en Byfuglien-Typ fehlt...

Yessss, sooo geil!! Gratulation as Team!

Samstig git's i demfall en richtig schöne hockey day. WM-Halbfinal und conference semis entweder nachenand oder paralell uf zwei screens! :spinneli: :mrgreen:

Yesss! Danke Zetterberg! Na es letschts mal Hawks-Wings bevor sich Detroit nächst Jahr in Oste verabschieded. Sehr geil!!

Hoffentlich git's em Brunner chli uf d'Friise... :mrgreen:

Hawks in 6!

Wow, schade dass die Nucks schon weg sind. Hätte mich auf die Sedins und Bobby Lou gefreut.

Hawks sehen jetzt gut aus gegen Minny. Vor allem weil die Wild unterdessen schon mit Goalie #3 speieln.

Ottawa-Habs ist wohl auch entschieden.

Isles bitte weiter so und Bettman's poster boy und Co auf den Golfplatz schiessen... :winke:

Zitat von Gysino

unwahrschinlich. dä pick wär dänn wohl um die Nr. 60 ume...nööö.
    1st round pick, dänn chönnts passiere...

De Deal wird nöd passiere...

Min Tipp: Streit retour uf MTL. Die händ das Jahr scho paar alti Bekannti zrugg gholt...

Zitat von ZüriBueb

Zwei luschtigi Zitat us em Teletext zum andere Halbfinal:

SCB-Berger: "Es liegt an uns und nicht an Zug"
    --> Die überschätzen sich nach wie vor gewaltig. Wieso eigentlich? Servette war in der nach Lockout Tabelle 11. Und man hat es nur über 7 Spiele geschafft. Und gegen Zug hat man auswärts zweimal klar verloren und zu Hause (angeblich?) nur wegen einer fehlerhaft gegebenen Strafe in der Verlängerung das Spiel 3 gewonnen. Dies trotz 2 Tore Führung. Ich glaube, Bern kommt noch auf die Welt.

Zugs Suri meint: "Der Heimvorteil hat einen Einfluss. Besonders bei diesem Publikum in Bern."
    --> Also ich finde, dass Bern eis vo dene Stadie isch, wo de Heimvorteil am chlinschte isch. Wills so gross isch und die so genannt Wand halt eifach ide Masse versinkt (wohl ähnlich wie im Hallestadion).

Hüt muess Zug eifach mal z'Bern d'Mutze butze (ha, das reimt sich sogar). :suff:

Ich find's tip top, das Zug au jetzt na niemer so richtig uf de Rechnig hät. Das Team spillt - mit usnahm vom schwedische Zauberer - richtig guet und hät im Verglich zum Vorjahr au meh als nur ein gueti Linie z'büte. Disziplin stimmt etstunlicherwiis au. Wänn hüt Abig na de Pittis spillt, dänn chunt das guet.

Hmm... Ich erinnere mich da an eine Situation in dieser Saison. Resli Ambühl war damals auch involviert, nur auf der anderen Seite. Er hat sich dort auch nicht auf den (korrekten) Check vorbereitet. Damals gab's 7, IIRC...

Keine Frage, ich finde auch das ein 2er hier genug gewesen wäre, aber es ist einfach schön zu sehen, wie sich die Argumentation, je nach Perspektive ändert... :wink:

Zitat von Sbornaja

Ouuuu jajajaja wiedermal en geile Russ bim Z zgseh, wär en Traum! (aber die Sau isch leider scho 40gi..)
    Aber Egge, de isch sicher no so guet wie de Kolnik, Lehtonen, Tramblay, Nolan oder de Brulè...
    Wiedermal chlie zauberei wür de Halle au guet tue! Naja leider sprichts Alter gege ihn.

Kovalev: ''Gehe wahrscheinlich in die Schweiz''

In Montréal nannten sie ihn ''L'Artiste'' - den Künstler. Alex Kovalev gewann mit den New York Rangers an der Seite von Mark Messier 1994 den Stanley Cup, machte über 14 Saisons 1316 Spiele in der NHL. Als erster Russe, der in der ersten Runde gedraftet wurde (15. Stelle, 1991), erzielte der 40-jährige, der bis 50 spielen will, 430 Tore und sammelte 599 Asists in der besten Liga der Welt. Und nun will er in die Schweiz kommen. Denn bei den Florida Panthers, wo er die Saison begann, hat man keinen Bedarf mehr und zurück nach Russland will er nicht, wie ihn die ''Montreal Gazette'' zitiert. ''Ich gehe vermutlich in die Schweiz'', sagte er dem Blatt, wollte aber auch andere Optionen offenhalten. Klar ist: Einen solchen Meister seines Fachs bestaunen zu dürfen, wäre etwas ganz besonderes. Auch wenn er schon etwas in die Jahre gekommen ist.

Oh yeah, das wär geil wänn er id CH chämt! Min "All-Time-Lieblings-Russ"! :geil:
    Wüsst aber nöd welles NLA-Team ihn wür ufnäh. Isch ja nöd grad als übermotivierte aatriber bekannt... :roll:

Zitat von fäbe

äääääh, sykora isch doch kein blueliner

Und Zug verpflichtet nur alle 15-20 Jahre mal einen Tschechen. Der landet anderso.

Meinte eh gehört zu haben Sykora habe schon in der Heimat unterschrieben für 13/14. Wie auch Marha. Aber der hört ja beim HCD auch schon seit 5 Jahren nach der Saison auf, um dann im September doch wieder in der Heiland-Arena aufzutauchen... :spinneli: