Geile hockey abig, Biel, Wahnsinn!!! Die erste drü sölled use gheie hämmer Heimspiel gäg Biel, he he
Hockey allgemein
-
-
- Offizieller Beitrag
-
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Isch mer au dur de Chopf!
-
Wär ja krass wenn Bern au günne würd und alli Serie id 'Belle' gönd.
Hets das schomal geh? Weiss das öper?
Ich denke meh als 2 hets glaub nie geh... -
Zitat von Sbornaja
Wär ja krass wenn Bern au günne würd und alli Serie id 'Belle' gönd.
Hets das schomal geh? Weiss das öper?
Ich denke meh als 2 hets glaub nie geh...1998 wo s erschte Mal Best of Seven gsi isch...
Edit: Beweis : http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalliga_A_(Eishockey)_1997/98 -
und jetzt das fünfte mal vor dem bildschirm, diese schiris...privat wohl überversichert
-
De JJ isch au für nüüt!
-
-
Wo fast immer funktioniert hät...
Spricht extrem für dGoali zu dere Zit. Pavoni, Wahl, Jaks, Bucher, Anken, Simmen, Stecher, Tosio und wieteri hend glaub s Videostudium definiv nöd kennt.
Em JJ hät ja ein Trick glanget haha -
- Offizieller Beitrag
Leck mich alle vier Serien über 7 Spiele!
-
Wänn fangt dä HF a? Di oder Do?
-
Zitat von cm8
Wänn fangt dä HF a? Di oder Do?
DI
-
Zitat von ZüriBueb
1998 wo s erschte Mal Best of Seven gsi isch...
Edit: Beweis : http://de.wikipedia.org/wiki/Nationalliga_A_(Eishockey)_1997/98Good memories...
-
De Eggi hät übrigens völlig rächt. D'Schiris schissed id Hose wänn de Arno oder de Face-gliftet usflipped, das chas ja echt nöd si. Und das sit Jahre..... Eine wo smart coacht und eimal im Jahr hässig wird (begründet) chunt garantiert en 2-er über, aber die zwei oder drü wo regelmässig usflipped, dene passiert nüt..... das isch en
-
Zitat von Messier
De Eggi hät übrigens völlig rächt. D'Schiris schissed id Hose wänn de Arno oder de Face-gliftet usflipped, das chas ja echt nöd si. Und das sit Jahre..... Eine wo smart coacht und eimal im Jahr hässig wird (begründet) chunt garantiert en 2-er über, aber die zwei oder drü wo regelmässig usflipped, dene passiert nüt..... das isch en
Merci, s einzige wo ich am Samu gester han müese recht gä... hät gseit da gäbs nüt z diskutiere, d Schiris heged vor de Saison d Marschrichtig, Diskussione verbote dure gä. Und es werdi nöd ighalte... hät, liecht übertriebe natürlich, gmeint für jede Satz mües es en 2er gä und bim dritte en 5er und ab id Kabine... dänn höri das sofort uf!
-
Arno hat am Dienstag im Hallenstadion einen Kapitalen Fehler begangen. In einem schon verlorenen Spiel hat er die Nerven verloren und sich mit dem Schiedsrichter angelegt.
Diese Tatsache alleine wäre zar für Arno an und für sich noch nicht ungewöhnlich, diesmal hat er aber seinen Spielern ein Alibi für ein relativ schwaches Spiel gegeben.
Und der Match gestern hat gezeigt dass der Z fanz einfach viel disziplinierte ald der HCD aufgetreten ist. Gewisee Davoser haben sich zu Revanchefouls hinreissen lassen, für mich ganz klar eine Auswirkung dessen was der Chef an der Bande vorgelebt hat.
Crafword hingegen hat zu keinem Augenblick die contanance verloren, auch nach dem 1:3 hat er die Mannschaft aufgebaut und hat ihr Vertrauen gegeben, nicht zuletzt auch mit dem Einsatz von Hächler usw.
Die Mannschaft hat seine Botschaft anscheinend verstanden und ist unglaublich diszipliniert aufgetreten.
Für mich hat nicht zletzt das Duell an der Bande zum Umschwung beigetragen! -
Zitat von Messier
Nei nöd än Skandal....."Das isch doch Mafia"!
Shit wird jetzt ächt gäg mich au äs Verfahre igleitet...?
-
-
oke die prise findi chli e frächheit uf spiel 7 ane. zum glück hani e sk
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!