haha, vergiss es.
edit: ich glaube mer gsehts nöd so guet im GIF...lueg s'video. erscht da gseht mer, was für en unglaublich
snipe das gsi isch. hebt kein goalie uf de wält:
haha, vergiss es.
edit: ich glaube mer gsehts nöd so guet im GIF...lueg s'video. erscht da gseht mer, was für en unglaublich
snipe das gsi isch. hebt kein goalie uf de wält:
Was isch mit em Chuck Norris?
Yeeeehhaaa Islanders!
What a Game!! So dörfs wieter gah!
Streit mit 2 Goal und 1 Assist.
Jezt isch düberraschig zum grieffe nöch und git für Zuekunft muet!
San Jose mit em sweep gäge Vancouver, hetti au nie denkt!
ja herrlich, de Fleury isch aber au wieder schwach gsi...sehr guet.
Zitat von Gysinode streit kriegt wieder vernichtendi kritik vo de fans nach em spiel geschter...interessant au, dass er am zweitwenigschte ice time
gha hät geschter vo allne verteidiger bi de isles...en hamonic or amac händ beid 10 minute (!!!) meh TOI gha. gseh kein grund
bi dene forderige vo ihm z'verlängere.
Und was meinet d'Fans hüt?
Zitat von MushuUnd was meinet d'Fans hüt?
wow, hani gar nöd erwarted, dass du jetzt mit dem chunnsch. wieso lahsch es nöd eifach? du häsch kei ahnig
wie er spielt, du häsch wahrschinli no nie es Spiel vo de Isles gseh, falls überhaupt es NHL Spiel. Du chasch da
mit dine alte Kollege bitz über de FCZ rede, dete chunnsch villicht es bitzeli druus, aber i Sache Iishockey sicherlich
nöd.
und für die andere wos interessiert; de streit hät es mieses game 3 gha und siini schtraf im erschte drittel isch e
katastroph gsi, im spiel 4 ischer jetzt viel besser gsi und hät das gmacht woner chan, was guet isch und ich super
finde. leider hät sich de macdonald d'hand broche und fallt uus, d.h. aber au, das de streit wieder meh ice time wird
kriege...sicherlich interessant z'gseh, was es bringe wird.
ZitatWhere the hell has this guy been all series? This is the kind of play that could make me want him back next year
ZitatNice to see him on the scoresheet , but his biggest contribution was stepping up the D-game when AMac went down and he had to double-shift with Hammer...played terrific D in the third.
hoffetli machter so wiiter!!!! au guet für sin neue vertrag!
Wow, schade dass die Nucks schon weg sind. Hätte mich auf die Sedins und Bobby Lou gefreut.
Hawks sehen jetzt gut aus gegen Minny. Vor allem weil die Wild unterdessen schon mit Goalie #3 speieln.
Ottawa-Habs ist wohl auch entschieden.
Isles bitte weiter so und Bettman's poster boy und Co auf den Golfplatz schiessen...
Diaz mitem eigegoal i de OT
Zitat von Gysinowow, hani gar nöd erwarted, dass du jetzt mit dem chunnsch. wieso lahsch es nöd eifach? du häsch kei ahnig
wie er spielt, du häsch wahrschinli no nie es Spiel vo de Isles gseh, falls überhaupt es NHL Spiel. Du chasch da
mit dine alte Kollege bitz über de FCZ rede, dete chunnsch villicht es bitzeli druus, aber i Sache Iishockey sicherlich
nöd.
Cool bliibe .............
Find's amigs au cool, da inne echli öpis über Fan-Meinung über d'CH Cracks i de NHL z'läse. Besser gseit find ich's voll cool, dass ich das nöd sälber muess go "sueche" ........ Dass du de Streit alles in allem rächt Schrott findsch - emel so wie er die Saison spielt - isch glaub allne klar und darum wirsch au eher die negative Comments poste als die positive. Mer muess es eifach entsprächend iordne, dänn isch alles paletti.
Die Penguins werden Vokoun im Spiel 5 im Tor haben.
Es macht sich nervosität breit im Staate Pennsylvania.. Haha
Auf auf Isles!!
tüsch ich mich oder sind d'conf vf so usgliche wie länger nüme? einersiets brutal viel knappi spiel & au einigi vo de seriä
Nailbiting Finish in Boston, wo die Leafs ihren 2. Sieg einfuhren. Nur noch 3:2 für Boston. Next game in Toronto
Bei DET - ANA stets die gleichen Verdächtigen, die Tore schiessen (Datsyuk und Zetterberg nach dem zwischenzeitlichen Ausgleich). Unglückliches 3. Tor für Hiller, der Puck prallte nach einem Schuss von Abdelkader an den Pfosten, dann an Hillers Rücken und von dort kullerte er knapp über die Linie. Noch viereinhalb Minuten und DET wird das durchziehen und die Serie 3:3 ausgleichen!
WSH - NYR steht 1:1 in der 1. Verlängerung.
Ich gheie fascht vum Stängeli.........
Schöns Weekend allersiits!
Wieder mal falsch gefolgert: ANA gleicht aus, DET mit Zerfallserscheinungen!
DET hat's doch noch geschafft: Nach 1:04 in der Verlängerung Zetterberg Schuss von der blauen Linie. Ein Verteidiger und Abdelkader stehen vor Hiller..... und Goal. 7. Spiel am Sonntag in Kalifornien.
WSH hat's ebenfalls in der Verlängerung noch geschafft und legen 3:2 vor.
Good night!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!