Zitat von fäbede hockeyolympia final isch vome kanadier pfiffe worde (spiel USA-Kanada). Niemert hett öppis zmotze gha
Das isch dänn scho no chli öpis anders... Ja ich weiss Hockey isch in Kanada s'wichtigschte und so, aber ide NHL isch mer sich gwöhnt, dass die Schiris vo det Respektspersone sind, egal weli Nationalität. Zudem isch im Hockey sälte ein falsche Pfiff grad d'Entscheidig.
Im Fuessball isch das dänn scho no chli andersch, da gits fasch i jedem zweite Spiel Polemik wägem Schiedsrichter. Und wänn ich so luege was gloffe isch bim Spiel Pole-Östrich im 2008, wo sogar de Staatspräsident öffentlich vo "i dem Augeblick hett ich ihn am liebschte umbracht" gredt hät. Das sind dänn scho no chli anderi Verhältnis und ich wett nöd wüsse was diskutiert wird wänn de Italiener mit Fehlentscheid d'Spanier wür usem Turnier rüere oder so...
Wobi au ich trotzdem de gliche Meinig wie de larlf bin, es sölled Schiedsrichter pfiffe wo sich Fuessball us Topligene und CL gwöhnt sind. Nöd so wie ade WM, wo amigs Lüt us Afrika oder Qatar "grossi" Spiel chönd leite...