Beiträge von Reto
-
-
Na ja - rächt hät er halt leider.
Usser wänn de Pittis uf em Iis gsi isch, hät mer chum Torgfahr därfe erwarte. Mal abgseh vo Torgfahr in Richtig vom Flüeler, wänn de Ambühl oder de Wichser am umekurve gsi sind. De Ambühl hät sich laufend verrännt und de Wichser ein Fählpass am andere gschpillt.
Trotzdem wär's natürlich cool gsi, mer het s'2:0 chöne schüsse. Für das het mer aber weniger müesse in Unterzahl schpile. D'Schtrafe gäg de Z sind sicher nöd ungrächtfertiged gsi. Evt. het's die eint oder ander meh für Chloote chöne gäh. D'Frag isch nur, was das gnützt het, will s'Powerplay het mer villicht au mal no sölle üebe.
-
Bla bla bla...
-
würdi a sinere Schtell au mache...
-
De Optimismus isch wohl gross:
http://www.zsclions.ch/home/umfrage.html
Wämmer de Match im Teletext verfolgt hät, wohl berächtiged - wämmer lueged, wie de Z zu sine drü Goal cho isch, wohl wieder weniger.
Anderersiits han ich mich über s'3:3 grausam ufgregt. Das wär so öppis vo nöd nötig gsi, die Chischte...
-
Ist ja auch nicht so spannend, wer das 1:2 macht, ehrlich gesagt. Es wird in diesen Serien dann hoffentlich noch spannendere Entscheidungen geben, die dann auch gezeigt werden, wenn die anderen Serien nicht dummerweise noch kippen würden.
-
Blödsinn. Logisch isch, dass mer jetzt die Serie zeiged, wo evt. früeh fertig sind.
-
Ich zahle Iitritt, dass eusi Jungs Goal schüssed und 1 isch meischtens z'wenig.
-
-
ui, was isch dänn mit Hockeyfans.ch passiert. Da wird mer ja trümmlig bim läse - oder bini eifach langsam alt?
-
Zitat von Larry
Ich han zwar am Match vorher nüt gseh, aber chasch sicher si das öppis passiert isch.
De Nolan laht sich halt nüt gfalle, aber er hett nach sim Ellbogencheck sölle parat si dass de Bezina chunt. Isch echli naiv gsi eifach abdrehen, isch ja dänn au i d'Hose für ihn.
Mit de Z-Brülle mal abzoge, muessi säge, dass es zwar naiv gsi isch, nöd mit dem z'rächne, aber denäbed, so en Check us z'fahre.
-
Was isch eigentlich mit em Nolan gloffe im Servette-Match? Grad chli underschti Schublade gsi, sini Aktion gäg de Bezina.
-
Na ja. Bis du so alt bisch, git's kei Chohle meh vo irgendwelche Sozialversicherige, da wird's no härt, wänn nümme schaffsch.
Gopf. Fühl mi irgendwie au rächt alt, sit ere Schtund...
-
Hey, jetzt hani au grad leer gschluckt...
Immerhin hät er sicher e cooli letschti Läbensphase gha, was natürlich en chliine Troscht isch.
-
Also mindeschtens de Goalie vo Malte muess super si, nachdem zwei Penalties vo de Schwiizer nöd ine sind.
Ha ha, e wiiteri Blamage.
Wie chunnt das au use gäge Bulgarie und erscht gäge d'Inselaffe?
-
Zitat von Larry
Imene richtige Stadion muesch au im Winter nöd früre!
Ooooh. D'Zueschauer vom Iiskunschtlauf händ das jetzt bemänglet und wär's euses Schtadion, würd mer die eifach als Pussys und Modefäns abschtämple, wo eh nur für de Tunte-Schport is Schtadion gönd - wänn das Schtadion aber in Bern schtaht, dänn isch es ganz schlimm, dass mer binnere Schportart, wo uf Iis schtattfindet, muess früüre.
-
es isch vor allem armselig, sich über das z'freue. Das mag für d'Langnauer OK si...
-
grausam wichtig.
-
-
Zitat von zsc79
Ich habe beide angeschrieben und es tönt immer gleich brav.
Ich war bis jetzt an 3 Spielen und jedes Spiel war schlecht.
seit August spielt die Mannschaft schlecht und das versteht keiner mehr !
Also:
Kein Matchbesuch mehr, bis die Eishockey spielen !
-> leider gehen 7000 Hinrverbrannte an jeden Match dieser Gurkentruppe ?!?Macht sicher Iidruck...