• Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    nächsten mittwoch ist wieder so ein tag, an dem auch zürich ein 30'000-er stadion gebrauchen könnte. leider können diese tage, selbst über 5 jahre gesehen, an einer hand abgezählt werden...

    wollte heute ein ticket für die osttribüne holen, bis auf ein paar hundert tickets auf der haupttribüne ist das stadion - immerhin 8 tage vor dem spiel - aber bereits ausverkauft!

    wenn jemand ein ticket oder saisonkarte in der ostribüne vorig hat, sich bitte bei mir melden. kaufe es sofort!

    gruess roli c.


    Zürich darf kein 16'000 Stadion bauen, das wäre schlicht lächerlich; keine Visionen und kein Vertrauen in die Zukunft. Eigentlich ist dieses Projekt bereits schon wieder tot. Die offizielle Beerdigung wird aber wohl erst etwas später werden.

    Und - wenn überhaupt - ein neues Stadion kommt noch ein bisschen später.

  • Zitat von Reto

    Bla bla bla...

    Ich bin ja de Schönwätterfan schlechthin, aber han Billett scho ewig kauft. Wer das Schpiel verpasst isch definitiv sälber schuld und maximal en Schönwätterfan - und mit dene füllt mer ebe nur so Schpiel und kei anderi!

    es gaht nöd um mich, ich han e saisoncharte.

    aber bi somene match chömed im eigne umfeld ebe die schönwetterfans hinder em ofe füre und bitted eim um es ticket...und ich bi ja so en liebe sich und luege dänn...:razz:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Bla bla bla...

    Ich bin ja de Schönwätterfan schlechthin, aber han Billett scho ewig kauft. Wer das Schpiel verpasst isch definitiv sälber schuld und maximal en Schönwätterfan - und mit dene füllt mer ebe nur so Schpiel und kei anderi!

    Bla, bla bla ...
    Bin ja auch en Schönwätterfan. S'letscht Jahr bin i aber bim letzte FCZ-FCB gsi. Im Familiesektor, mit mine beide Chind. Bin mit Füürwerk beschosse worde, und han mini Chind müesse mit em eigene Körper abdecke; em Haag entlang nach uffe, und det händ dänn anderi Zueschauer d'Chin über d'Muur glupft. Und dänn, nüt wie wäg ...

    Une uf em Fäld, und obe irgendwo hänt niemerd s'Gfühl gha, müesse z'ischriite.

    Also ich gange das Jahr nöd und ha mi au nöd um Tickets bemüeht. Wahrschiinlich chunsch im Familiesektor scho no Billet über ....

  • Zitat von Mushu

    Bla, bla bla ...
    Bin ja auch en Schönwätterfan. S'letscht Jahr bin i aber bim letzte FCZ-FCB gsi. Im Familiesektor, mit mine beide Chind. Bin mit Füürwerk beschosse worde, und han mini Chind müesse mit em eigene Körper abdecke; em Haag entlang nach uffe, und det händ dänn anderi Zueschauer d'Chin über d'Muur glupft. Und dänn, nüt wie wäg ...

    Une uf em Fäld, und obe irgendwo hänt niemerd s'Gfühl gha, müesse z'ischriite.

    Also ich gange das Jahr nöd und ha mi au nöd um Tickets bemüeht. Wahrschiinlich chunsch im Familiesektor scho no Billet über ....

    au de familiesektor isch bereits restlos usverchauft! aber de sektor nebedra wird leer blibe, dete verchaufeds kei tickets, zumindescht nach hütigem stand. villicht wird geldgier doch no grösser als de sicherheitsaspekt!

    aber de familiesektor isch au uf de falsche site, de ghört scho uf d'oschtribüne aber gege d'südkurve ane...

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    es gaht nöd um mich, ich han e saisoncharte.

    aber bi somene match chömed im eigne umfeld ebe die schönwetterfans hinder em ofe füre und bitted eim um es ticket...und ich bi ja so en liebe sich und luege dänn...:razz:

    gruess roli c.

    das isch sowieso ganz e eigeni Kategorie und eigentlich sind das die schlimmschte vo allne, wo dänn no nöd mal sälber wäge Billett chönd luege. Überleg der mal: Du bisch jetzt für en Bekannte (wo natürlich kei Internet dihei hät) uf d'Ticketcorner-Page go luege, öb's no Tickets hät.

    16'000 isch sicher z'wenig, aber 30'000 isch halt dummerwiis au z'vill.

  • Zitat von Reto

    das isch sowieso ganz e eigeni Kategorie und eigentlich sind das die schlimmschte vo allne, wo dänn no nöd mal sälber wäge Billett chönd luege. Überleg der mal: Du bisch jetzt für en Bekannte (wo natürlich kei Internet dihei hät) uf d'Ticketcorner-Page go luege, öb's no Tickets hät.

    :applaus:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Reto

    das isch sowieso ganz e eigeni Kategorie und eigentlich sind das die schlimmschte vo allne, wo dänn no nöd mal sälber wäge Billett chönd luege. Überleg der mal: Du bisch jetzt für en Bekannte (wo natürlich kei Internet dihei hät) uf d'Ticketcorner-Page go luege, öb's no Tickets hät.

    16'000 isch sicher z'wenig, aber 30'000 isch halt dummerwiis au z'vill.

    nei, ich han hüt sowieso in fcz fan shop welle, ha das au gmacht und dete grad für tix glueget.

    mit dine zahle (16000/30000) häsch natürlich recht.

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Links und rächts vom Basler-Sektor häts natürlich au no freii Sektore, aber det würd ich mich ehrlich gseit nöd freiwillig anesetze.

    Im Momämt wärdet die Tickets nöd verchauft, will mer sich wohl im klare isch, dass das gäge Basel nöd chan guet gha. Aber dä FCZ schwümmt ja au nöd im Gäld, drum wäreds wahrschinlich au froh, wänns no es paar tuusig meh Tickes chönd verchaufe.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Links und rächts vom Basler-Sektor häts natürlich au no freii Sektore, aber det würd ich mich ehrlich gseit nöd freiwillig anesetze.

    Im Momämt wärdet die Tickets nöd verchauft, will mer sich wohl im klare isch, dass das gäge Basel nöd chan guet gha. Aber dä FCZ schwümmt ja au nöd im Gäld, drum wäreds wahrschinlich au froh, wänns no es paar tuusig meh Tickes chönd verchaufe.

    nur de sektor zwüsched familie- und gästesektor isch gsperrt, de sektor zwüsched gästesektor und haupttribüne isch im verchauf. genau dete häts au no es paar wenigi tickets...

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    aber de sektor nebedra wird leer blibe, dete verchaufeds kei tickets, zumindescht nach hütigem stand. villicht wird geldgier doch no grösser als de sicherheitsaspekt!

    So en totale Witz gitz wieder mal nur in Züri!

    Häsch scho mal irgend es Stadion uf de Wält gseh wo immer ein (oder meh) Sektor leer bliibt?

    Volltubelstadion!!!! :roll:

  • Zitat von Larry

    So en totale Witz gitz wieder mal nur in Züri!

    Häsch scho mal irgend es Stadion uf de Wält gseh wo immer ein (oder meh) Sektor leer bliibt?

    Volltubelstadion!!!! :roll:

    Ja, in Turin! Juve gäge AS Roma. Da isch s'Polizeiufgebot a de Luganomatches amigs Chindsgiüebig gsi degäge!!! Und näbed em Roma - Sektor sind 2 (!) Sektore leer blibe!

  • Zitat von gringo

    Ja, in Turin! Juve gäge AS Roma. Da isch s'Polizeiufgebot a de Luganomatches amigs Chindsgiüebig gsi degäge!!! Und näbed em Roma - Sektor sind 2 (!) Sektore leer blibe!

    Happig - FCZ vs. Basel mit Juve vs. AS Roma zu vergleichen.

    Aber wo du recht hast, hast du recht.

  • Zitat von Larry

    OK. I de BuLi oder in England hani das uf jede Fall no nie gseh! Isch au nöd nötig wänns s'Stadion "richtig" baut wird.... :roll:

    und weiss womer de familiesektor mache söt

  • Zitat von Larry

    So en totale Witz gitz wieder mal nur in Züri!

    Häsch scho mal irgend es Stadion uf de Wält gseh wo immer ein (oder meh) Sektor leer bliibt?

    Volltubelstadion!!!! :roll:

    klar, aber wänn marseille, milan oder madrid chunt bruchts die sicherheitsmassnahm nöd, nume dänn wänn d'provinz us lörrach süd uf bsuech isch...

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    klar, aber wänn marseille, milan oder madrid chunt bruchts die sicherheitsmassnahm nöd, nume dänn wänn d'provinz us lörrach süd uf bsuech isch...

    gruess roli c.

    :applaus:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!