Dä FCZ-Fred
-
-
-
...so quasi "Ticket-use-Caro"?
-
-
-
- Offizieller Beitrag
http://www.blick.ch/sport/fussball…-rechner-170854
Noch lustig.
Bei mir wird der FCZ Meister, mit 4 Punkten Vorsprung.
St. Gallen steigt ab.
GC hat das bessere Torverhältnis als St. Gallen und geht in die Barrage. -
Bei mir wird Basel wegen dem um ein Tor besseren Torverhältnis Meister, St. Gallen steigt direkt ab, Bellinzona geht in die Barrage.
-
- Offizieller Beitrag
und ich bin z'fuul zum so vill Ergäbnis iigäh.
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Mushu
http://www.blick.ch/sport/fussball…-rechner-170854
Noch lustig.
Bei mir wird der FCZ Meister, mit 4 Punkten Vorsprung.
St. Gallen steigt ab.
GC hat das bessere Torverhältnis als St. Gallen und geht in die Barrage.bi mir sind leider nüme 3 Pünkt Vorsprung und St. Galle gaht abe und Tampax i Barrage.
Gruss Lolo
-
mit einem sieg oder unentschieden am mittwoch werden wir meister - mit einem tor vorsprung in der tordifferenz. meister werden wir nur, wenns fies wird für basel - 1 tor in der 94. minute oder eben in der tordifferenz. das sagt uns die geschichte.
-
- Offizieller Beitrag
Läck das git wieder öppis am Mittwuch.....!
-
-
- Offizieller Beitrag
Ja, cooli Sach. Nur isch am Mittwuch d'Meischterschaft nanig entschiede - egal, was passiert.
S'Foul vom Aegerter hüt isch aber au de Hammer gsi. Und dänn go meckere, wäg de rote Charte ;o)
-
- Offizieller Beitrag
Scho, aber e Voentscheidig isch es alleweil bzw. chans si.
Ich wär ja mit eme Unentschiede zfriede...
-
Zitat von Reto
Ja, cooli Sach. Nur isch am Mittwuch d'Meischterschaft nanig entschiede - egal, was passiert.
S'Foul vom Aegerter hüt isch aber au de Hammer gsi. Und dänn go meckere, wäg de rote Charte ;o)
sälte dämlich, und so einte nännt sich captain... magnin übrigens au sälte dumm, de hät zwüschetine also au eini a de waffle.
übrigens, de 20er und 7ner vo sg sind au meh umegläge als anders...
-
Zitat von Reto
Nur dass de Gingg hine ine vom Owambo oder wie dä heisst nöd bestraft worde isch, han i au chli dick gfunde! -
- Offizieller Beitrag
Klar. De Schiri hät ja aber nöd mal d'Tätlichkeit vom Aegerter gseh und wänn de ander no e Gääli übercho het, het das jetzt nöd würklich öppis gänderet.
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!