Fussball allgemein

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Lolo

    mir händ ja au scho chli bescheidni gha bim FCZ aber so zeiged hät das no keine, ich chann mir fascht nöd vorstelle, dass das würkli passiert isch, das isch doch gstellt.........

    Gruss Lolo

    P.S. Ich als Schiri hät ihn gfröged wieviel mal GC Meister worde isch, ich denk den wär de Cabananas sicher ruhig worde.

    Oder no besser, wieviel Mal das er dänn mit GC Meischter worde isch - au no luschtig ........

  • es gaht ja nöd drum, dass er sich ufgregt hät und sich total mit em club identifizert. säb wür ja no für ihn spreche, es gaht um sini peinlichi und voll beschränkti argumentation! genau eso guet hetter chöne säge, dass de wald grüen isch oder dass sis auto vier räder hät, drum mües de schiri andersch pfiffe! und die verdammt huere arroganz, wo de verein jahrzehnte uszeichnet hät, chunt bi sinere brillante red au wieder extrem füre. de cabanarsch isch bi dere aktion eifach nume peinlich gsi! natürlich find ich ihn nu scho drum es arschloch will er bim pack tschutted. aber die aktion hät no meh ussagechraft gha als sini clubwahl...

    isch öppe wie die gschicht über sini fründin womer sich in altstette verzellt: si segi im coop letzipark i de metzg goge poschte und hät s'gfühl gha, si werdi es biz zwenig schnell bedient. sie hät afange usrüefe und gmeint, si segi im fall d'fründin vom cabanarsch. d'antwort vom metzger: "uf dere site vo de gleis simmer zürcher und drum werdi si da nöd bedient, sie söll doch ihres fleisch uf de andere site vo de gleis goge poschte!" e herrlichi gschicht, kei ahnig ob sie stimmt, passt aber völlig zu dem arschloch und sim verein!

    die gschicht stimmt aber: en fründ vo mier hät es malergschäft in altstette und hät emal für e coiffeuse öppis müese male. dere hät aber gar nüt passt, hät tue wine sau, alles besser gwüsst und überhaupt und sowieso. er hät sich derart gnervt, dass er ihre am telefon gseit hät, dass die ganz sach nüt choschtet, aber er welli nie meh öppis vo ihre ghöre! leider hätter ersch es paar tag spöter erfahre, dass das am cabanarsch sini fründin gsi isch. er hät nume gmeint, si wär susch ganz andersch dra cho vo ihm! ja klar isch er fcz fan...:razz:

    ich glaub ich mues min optiker wechsle, susch wirdi sicher in chürzi erblinde... :rofl:

    und nei gysino, het en fczler so en schrott uselah, würd ich ihm sofort arate uf niederhasli go tschutte z'gah! am aegerter sini aktion geschter isch scho fasch eso dämlich gsi, wie am cabanarsch sini wort! de aegerter er isch scho bald rief für niederhasli... :twisted:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Der Mini-Gewinn des FC Basel

    Der FCB bilanziert in Kalenderjahren, gestern informierte er über das Geschäftsjahr 2010, trotz Champions League beträgt der Gewinn nur 200 000 Franken. Auf das Ergebnis drückten der Personalaufwand von 31,3 Mio. sowie die Matchtagkosten (Stadionmiete, Catering, Sicherheit usw.) von 9,4 Mio. Auf das Ergebnis drückte aber auch der starke Franken, weil die Uefa ihre Prämien in Euro ausbezahlt und die Basler in der Champions League umgerechnet nur 15 Mio. Prämien einspielten. Die 7 Millionen Franken aus dem Inkoom-Transfer fliessen ins laufende Jahr. Finanzchef Jaus sagt: «Bei einem besseren Eurokurs hätten wir 3 bis 5 Millionen Franken Gewinn erzielt. Unter diesen Umständen ist das Ergebnis nicht so schlecht.»

    :roll:

  • Basel macht das ziemlich geschicht. Statt einen satten Gewinn zu verbuchen, nehmen sie den Inkoom Transfer in die nächste Saison und werden wohl so auch nächstes Jahr eine schwarze Null schreiben. Sollten sie Meister werden wirds wohl sogar einen guten Batzen Gewinn geben.

  • Zitat von Mushu

    Was meint ihr eigentlich zu der Entwicklung in Neuenburg?

    Kommt da (erstmals) ein verlässlicher (seriös will ich nicht sagen) Investor in den CH-Fussball und wird Xamax eine neue Macht; oder ist das auch eine (weitere) Seifenblase die eher kurz als lang platzt, und einem Verein seine Existensgrundlagen entzieht?

    gemäss radio-mäldig, wänns anschinend de maradona als trainer hole...

  • @ snowcat

    :rofl:
    Isch jetzt aber verdammt lang gangä bis diä erwarteti Reaktion ändli cho isch!
    PS: Lahn din Optiker usem Spiel, dä chan nüt däfür dass ich dä Ricci än geile Siäch find....Mir gsehnd eus am Suntig zum Vorbier!

  • Zitat von Simms

    Basel macht das ziemlich geschicht. Statt einen satten Gewinn zu verbuchen, nehmen sie den Inkoom Transfer in die nächste Saison und werden wohl so auch nächstes Jahr eine schwarze Null schreiben. Sollten sie Meister werden wirds wohl sogar einen guten Batzen Gewinn geben.

    Ich finde vorallem interessant, dass FCB trotz CL-Teilnahme nur ein paar Fränkli Gewinn gemacht hat. Ok, der tiefe Kurs hat einiges weggefressen.

    Aber es scheint, dass eine Organisation wie in Basel komplett von der CL abhängig ist, um nur schon auf eine 0 zu kommen. Würden sie nicht noch regelmässig gute Transfereinnahmen erzielen (im Gegensatz zum FCZ), sähe es ganz bitter aus. Ich hoffe man lernt auch in Zürich aus dem Millionendefizit der vergangenen Periode.

  • Zitat von schalamütss

    @ snowcat

    :rofl:
    PS: Lahn din Optiker usem Spiel, dä chan nüt däfür dass ich dä Ricci än geile Siäch find....Mir gsehnd eus am Suntig zum Vorbier!

    drum mues ich ja de optiker wechsle! ich ha ebe s'gfühl, dass er de cabanarsch au en geile siäch find! und eine wo das findet, cha ja nöd im vollbsitz vo allne geischtige chräft si und hät drum a mine auge au nüt verlore! :rofl:

    weiss nöd, ob ich am sunntig chume. gange eigentlich us prinzip nie go luege, wänn s'pack vo mier gäld überchunt! aber je nach usgang vom spiel hüt abig, machi am sunntig e usnahm! und dänn gits :bier:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Mushu

    Was meint ihr eigentlich zu der Entwicklung in Neuenburg?

    Kommt da (erstmals) ein verlässlicher (seriös will ich nicht sagen) Investor in den CH-Fussball und wird Xamax eine neue Macht; oder ist das auch eine (weitere) Seifenblase die eher kurz als lang platzt, und einem Verein seine Existensgrundlagen entzieht?

    würde mich wundern, wenn xamax spätestens ab der saison 2014/2015 in der 1. liga spielen würde!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    De Zubi über Murat und Haki bim FCL:

    "Wie geht Murat mit Hakan um, wenn Hakan nicht in Form ist?

    Er wird knallhart mit ihm sein.

    Das glauben Sie aufgrund Ihrer Beobachtungen, als Sie Teamkollege der beiden waren?

    Ja.

    Haben Sie ein Beispiel dafür?

    Wenn sich Hakan nicht genügend bewegte, dann redete Murat türkisch mit ihm.

    Das heisst?

    Er äusserte sich schon so, dass Hakan wusste, was Sache ist. Murat ist für Hakan wie ein Vater. Er ist der grosse Bruder, der sich um ihn gekümmert hat."

    Das glaubi au. De Haki wird seckle kännelerne :razz:

  • Zitat von Larry


    Das glaubi au. De Haki wird seckle kännelerne :razz:

    geschter isch er me umgheit, viellicht hät er sich gschont zum gege Basel alles z'ge.......

    Gruss Lolo

  • Zitat von Lolo

    geschter isch er me umgheit, viellicht hät er sich gschont zum gege Basel alles z'ge.......

    Gruss Lolo

    schlimmer hani gfunde, dass de busacca jedes mal druf inegheit isch :roll:

  • Zitat von Reto

    Säged mal. Händ Ihr würklich Hoffnig, dass Luzern gäge Basel au nur e minimi Chance hät?

    GC hät dank em 3:1 wohl s'Erfolgserläbnis vo de Saison, nachdem sie au scho umgekehrt verantwortlich gsi sind, dass de FCZ hät chöne Meischter werde, will sie churz vor Schluss no Bisel gschlage händ...

    nur öppe jedes dritte Heimspiel günnt Basel nöd, das seit eigetli alles. aber me chas ja glich probiere!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!