oh Gott, ich mag nüme zuelose da ine.
Beiträge von Reto
-
-
Fraue-Talk hämmer jetzt grad vom Kommentator gha über d'Silvie van der Fart...
Und ich luege uf de TV-Charte, woni aaghänkt han und niemer im Büro sött's wüsse, will suscht hocked nachher d'Wiiber bi mir am Platz und schtelled dummi Frage s'ganze Schpiel lang.
-
im Schtadion ghörsch ja d'Fängsäng au nöd, oder tüüsch ich mich da?
-
so wie Neuseeland geschter gschpillt händ, händ's kei Chance zum wiiter cho.
-
Aaaah!
Ich han genau ein Maa im Büro und de isch en Anti-Fuessballer und ich muess jetzt de ganz Morge de Fraue bim "Fuessball-Talk" zuelose.
Nomal: aaaaaah!
-
-
die erschte wo überzüügt händ.
-
D'Amis händ halt en Goalie im Goal gha, das isch scho no en Vorteil.
Ängländer sind halt traditionell und de Green hät gfunde, er chöni jetzt nöd e Tradition bräche und mal en guete änglische Goalie schpile.
Bitter, aber wänn's so guet sind, wie's eigentlich sötted, bricht ihne das ja chum s'Gnick i dere Gruppe. Schwamm drüber und wie's im Schtudio au diskutiert händ: Die wenigschte Teams wo wiit chömed, schtartet scho voll überzüügend i söttige Turnier.
-
ablösche isch villicht übertriebe, aber jetzt bim Eröffnigskonzert ghörsch im Hintergrund wieder de Bienlischwarm - das isch scho fascht chli z'vill.
Edit:
Ha ha, geili Sieche, d'Südafrikaner. -
d'Maria gaht wieder ab vor Freud im WM-Schtudio.
Mir löschts scho fascht chli ab, wänni gseh, dass all Winterchleider a händ, aber losemer uf de Aläääh und gsehnd das alles chli positiv.
-
Zitat von Ali Bengali
Obacht dä ZSC lisst mit, eventuell findets das au no e gueti idee

-
Ha ha:
http://www.preisauskunft.ch/preisvergleich…Video___TV.html
Sicher geil, wämmer dänn so Sache vo de Grosseltere gschänkt überchunnt, wo's guet meined...
-
würklich?
Irgendwie geil, aber ich chönnt mer vorschtelle, dass es mich sogar no chli würd fruschtriere (vom Resultat mal abgseh).
Die Futzuvelas, s'Wätter, die wahrschinlich rächt wenige Fäns vo de beide mitschpielende Natione und und und...
Aber lömmer eus überrasche. Winksch dänn chli is d'Kamera, wänn im Bild bisch.
-
nur blöd, wänn's niemer poschted ;o)
De Sandro isch ja vom ZSC.
-
Wobi ich 59% für e schtarchi Untertriibig halte.
-
-
unglaublich!
-
ich rede ja nöd vo mir, sondern vom "Empfinde" i de Öffentlichkeit.
-
Also ich empfinde es ganz anders.
-
Träumer!