ich gseh s'problem nöd so ganz, immerhin hät oisi meischterschaft scho aagfange und imene monet fangt d'quali ah...und wie sie grad aafangt!
lächerlich isch ehner das en scheiss frei abseit und nacher 90 minute durrespielt. und das als captain.
ich gseh s'problem nöd so ganz, immerhin hät oisi meischterschaft scho aagfange und imene monet fangt d'quali ah...und wie sie grad aafangt!
lächerlich isch ehner das en scheiss frei abseit und nacher 90 minute durrespielt. und das als captain.
De Chaltwald häd em ja de Freipass geh.....
Die sölled sich chli am Rieme näh, die Jungs. Schliesslich schpillemer im September gäge Ängland und Wales.
Dete regi mi dänn richtig uf, wänn's wieder es Gegurke git. A de WM hani wenigschtens kei Gäld defür liege lah ;o)
Fründschafts/Testspiel öb Hockey oder Fuessball generell abschaffe oder de Clubs überlah, öbs d'Spieler freistelled oder nöd.
Sind für all die gliiche Bedingige und de Seich hört uf!
Bringt eh rein gar nix!
Wänn's dänn amel siebe Lüüt uswächsled, gsehni das eigentlich au so.
Trotzdem schwach, wänn gsehsch, wie wichtig de einte d'Nati isch.
Zitat von LarryFründschafts/Testspiel öb Hockey oder Fuessball generell abschaffe oder de Clubs überlah, öbs d'Spieler freistelled oder nöd.
Sind für all die gliiche Bedingige und de Seich hört uf!
Bringt eh rein gar nix!
teschtspiel bringed nüt? warum teschted dänn alli teams? nöd nume nationalmannschafte, au klubs?
Bi de Clubs gsehn ich das ja no ih, all wänd vor de Saison teste.
Bi de Nati Teams gsehn ich eifach immer weniger Wille vo de Spieler (au vo de Clubs!) das mitzmache.
Zitat von LarryBi de Clubs gsehn ich das ja no ih, all wänd vor de Saison teste.
Bi de Nati Teams gsehn ich eifach immer weniger Wille vo de Spieler (au vo de Clubs!) das mitzmache.
minere meinig nah s'problem vo dä UEFA; die mached immer meh spiel...siehe champions league und dä früehnerig meisterpokal. nationalspiel hätts doch immer öppe gliich viel gäh, au a dä grosse turnier.
wer nöd für d'nati spiele wett söll das halt so sägge und das dänn debii belah. wer spiele will söll au spiele.
Klar, würd ich als Spieler au säge!
Nur ja nöd trainiere! Isch ja scho fascht wie schaffe!
Und lueg dänn mal die Resultat ah......und was nachher usechunt i de Meischterschaft!
ich wür meine: Training & Testspiel sind beid unabdingbar!
Chasch nöd nur Trainiere & nie Spielä, umgekehrt gahts au nöd...
Was eifach idiotisch isch, dass de Termin so churz nachemne Grossahlass isch, das macht überhaupt kei Sinn!
Die sölled Nati-Testspiel dänn mache, wänn anderi Länder Quali mached & mer sälber spielfrei hät...
Mer gsehts ja a de Ahzahl vo verletzte Spieler, dass e Club-Saison mit ahschlüssende WM/EM nöd spurlos a eim verbie gaht
Bi de Clubs müemer nöd diskutiere, die sölled Teste so viel wies wänd, die zahled ja au de Lohn!
Bi de Nati (Fuessball und Hockey) stellt sich d'Frag was das würklich bringt und ich bin de Meinig mer sött nur sehr wenig Termin für die Seichspiel belegge, wo im Hockey wie im Fuessball meischtens eh nur s'B-Team ahtritt.
oh dä streller isch wiedermal verletzt. natürli TOTALE zuefall und halt eifach nume pech das das passiert isch.
herrlich sf...dä ton uf em hd suisse isch sitt aafang vom spiel mal luut und dänn wieder liislig. herrlich, sf superpeinlich wie immer.
"Die zweite Garde der Schweizer wollte sich von Anfang an beweisen...."
Jede en Tubel wo bi so em Spiel uflauft!
"Doch Alex Frei schoss den Elfmeter übers Tor – worauf er ein heftiges Pfeifkonzert über sich ergehen lassen musste, welches bei weiteren Standards des Captains nicht abflachte. Hitzfeld beendete diese unnötige Episode mit der Auswechslung Freis wenig später."
He,he! Han kei Minute gseh und wohl au nüt verpasst!
Tipp: Es 0:0 wär wohl das höchste der Gefühle für d'Schwiiz, da sie ja kaum es Goal schüssed. Glaube aber eher an es 0:1.
was häsch du für es Schwiizerdütsch???
Aber ja, es 0:0 wär wohl scho en Erfolg, aber mer chan ja au mal uf e Überraschig hoffe, gäge d'Inselaffe.
herrlich, wieder 90 minute querpäss müese aaluege vo oisne.
hoffetli spielt england chli mit.
dä margairaz
dä ottmar isch senil.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!