Zitat von Edgarnun ja
Bykov wird wohl nun kommen und Fribourg vielleicht endlich mal
zum Meister führen, das zeugs haette er und ein gutes Team auch!
Glaube ich mitnichten .......!
Zitat von Edgarnun ja
Bykov wird wohl nun kommen und Fribourg vielleicht endlich mal
zum Meister führen, das zeugs haette er und ein gutes Team auch!
Glaube ich mitnichten .......!
Als ich's heute im Radio gehört habe war's schon echt traurig .......
Als Gitarrist von Thin Lizzy habe ich ihn nie erlebt (war vor "meiner Zeit"). Aber mit "Emty Rooms", "Out in the Fields", "Over the Hills", etc. etc. etc. hat er sich in mein Herz gespielt und gesungen.
Habe ihn vor zig Jahren auch im Hallenstadion live gesehen - war geil! Die Blues-Geschichten waren dann nicht mehr so mein Ding.
Never the less .... - Rest in Peace Gary!
Zitat von Joey_88Also ich bin zwar von Emotionen nie abgeneigt, aber was Ziegler gestern gegen den jungen Holenstein geboten hat war einfach nur traurig....Holenstein hat sich überhaupt nicht gewehrt und Ziegler hat winfach weiter auf den Kopf eingeschlagen. Hätten die Schiris zum Schluss nicht eingegriffen hätte er wohl noch die ganze Nacht weitergeprügelt...
Wäre er doch lieber auf einen Santala losgegangen...
If you can't the the heat - then leave the kitchen!
Tip-top gewesen. Ausserdem ist Höhlensteinchen jun. ein Schwalbenkönig par exellance!
Zitat von sloggiaber an dem tag werden du und ich schon lange nicht mehr unter den irdischen weilen. der sc hat fuer hockey sehr hohe einschaltquoten.
ich finde ihn auch noch cool. so kann man in der doofsten aller jaehrlich wiederkehrenden zeitspannen wenigstens etwas hockey kucken.
was sollen sie auch sonst bringen? ist doch auch besser als die 52 wiederholung von sissi, oder der staffel 1 von desperate housewifes o.ä.
Nie!
Zitat von Daywalker
...de snell hät no nie en fight gune und im playoff-final vor 2 jahr isch er vomene zürcher "junior" (weiss leider nüme vo wäm...) locker ufs iis gleit worde!
Ähm Larry, ich han nöd ume suscht de Ryser erwähnt.
De Ryser hät i dem Frühelig im 1. Playoff Game gäge und in Zug (bin im Stadion gsi) de Snell nöd nur 1 x usenand gno - nei grad 2 x ...........
Und de Ryser hät sich no zrugg g'hebet, wie er sälber gseit hät.
Zitat von Larry
Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!
Hmmm.........
Aber wäge ihm gwünnet mer d'Spiel, was an und für sich es Armutszügnis isch. Nolan gut = ZSC gut. Nolan schlecht = ZSC schlecht.
D.h. wänn er sich (wie gäge Zug) zunere Schlegi "verführe" laht, vomene Spieler wo scho gäge de Junior Ryser aber sowas vo kei Chance gha hät, dänn 16 Min. dusse hockt und mir sind zu dem Ziitpunkt 2:3 hinne... naja.
Okay, d'Schlegi isch geil gsi, s'Volk hät tobet und de Nolen i dem Momänt en chline Gott.
Mir wär's lieber gsi, er hetti gäge Zug kei Schlegi gha, er hetti i dene 16 Min. woner dusse gsi sich 1 Goal und 1 Assist geh und mir darum mit 3 Pünkt im Sack nach em Match no easy es Bierli trunke.
Viellicht isch es au "der Zahn der Zeit", aber: vor 15 Jahr hett' ich das au no geil gfunde - aber jetzt isch das nur no unprofessionell und peinlich...
De Nolan chan gern de Santala vermöble, wänn mer 10 Min. vor Schluss 4:1 füheret - dänn hani au mini liebi Freud!
Zitat von Lionking_chich mues es halt eifach namal säge:
de owen isch eifach en geile siech
So isses..!!!
Aber jetzt wär's dänn wiederemal Ziit, dass er sini Duftmarke ufem Eis und nöd in coole Interviews hinterlaht.
Glaube aber defnitiv au, dass er es ähnlichs (wichtigs!) Mosaiksteinchen si chan, wie de Pittis damals für eus!
Freue mich auch auf heute Abend!
Mal schauen, ob die Jungs ihre gute Form über die Nati-Pause konservieren konnte.
Mein Tipp: 3:1
Zitat von MushuCaron scheint Aebischer in Lugano zu ersetzen ...
Aaaaahhh .... and again: Der vielzittierte "Schillerfalter" .... ![]()
Yup, würkli sehr guet gmacht!
V.a. s'erschtmal au mit Emotione verbunde. Ich weiss, die machet ihri Sach suscht bim ZSC Lions TV nöd schlächt. Aber echliiii meh Emotione dörftets scho usstrahle. Meischtens isch s'Emotionalschte de Afang mit em Puck wo vom Goali gfange wird ...... Mini Meinig.
Zitat von ThomiLäckmeramarsch sind die GC-Fritze bescheuert....
Dä Ich-Bin-Humorlos-Sforza brüeled letschti fascht im Interview will er gfröged wird öb er froh seg, dass GC "ändlich" wiedermal gunne hät.....s'Forza:"mir gfallt das -ändlich- nöd i ihrer Frag:-o"
und jetzt chlööned irgendsone Stürmersusi (ich känn kei Spieler bim Name vo dem TubbeliClub), dassmer dä Penalti für Sion, wo zum 2:0 gführt hät, nöd het müesse pfiife will, und jetzt chunts, er ihm ja nöd absichtlich uf dä Fuess gstande isch :-o :-))) hahaha als Trainer wür ich glaub mine Spieler verbüte Interviews z'gäh......aber halt, dä Trainer isch ja genau sone Spielersusi gsii........
Guet gits Hockey !!
Ich weiss nöd, viellicht gsehn ja nur ich das so, aber irgendwie dunkts mich als wänn d'Hockeyspieler nöd so Loser sind wie eusi Fuessballer...Gruess
Thomi
Eishockey = Männersport (grundsätzlich natürlich).
Fussball = Cristiano Ronaldo ........
Zitat von Draftmues ganz ehrlich gestah, dass mini Statistike wo ich Isicht han 1996 ufhöred.....Löwenherz vom Werner Schweizer kännt ja wohl jede.
Aber trotzdem immer wieder gueti Sach, det ine z'schmöckere
So isch es!
Han das Teil sicher scho 4 Mal gläse/aglueget ........ immer wieder es absoluts Vergnüege.
Zitat von DraftOmg, han en Seich verzellt: Ruhnke nur mit eme Schnitt vo 2,08!
51 Sp, 64 Goals, 42 Assists
Harry Tuohimaa 59 / 75 / 44 ==> 2.02
Richard Farda 64 / 72 / 51 ==> 1.92
Milan Novy 78 / 72 / 70 ==> 1.82
Jean Savard 59 / 64 / 39 ==> 1.75
Lolo Schmid 259 / 221 / 154 ==> 1.45Guet, über all dene staht wohl de Otto Schläpfer mit 380 Goals....
De Stefano Figliuzzi hät sicher au en guete Schnitt gha. Notabene inere miese Mannschaft i de NLA ........ oder?
Wobi, meh als 30 Spiel hät de ja nöd für eus g'macht.
Unglaublich, was der Trainerwechsel und ein langsames Genie auf Kuven beim Z alles verändern können ........
Alle spielen mit mehr selbstvertrauen, wir können Spiele, in denen wir in Rückstand sind - wieder kehren. Es wird gefightet und bei Fehlern (und ja, es sind noch immer zu viele und zu grobe!), wird einfach weitergespielt - Schwamm drüber!
Murphy mit dem Bock des Jahres und - keine Ahnung - 40 Sekunden später trifft er ..... that's Hockey!
Übrigens, in der ganzen (berechtigten) Nolan-Mania geht fast unter, dass unsere Nr. 27 unterdessen ein offensiver Verteidiger ist, welcher Verantwortung übernimmt und dies mit Scorer-Punkten belohnt wird!
Ach ja, dass Nolan nicht zum coolsten Scorer gewählt wurde: für mich nicht nachvollziehbar! Ich glaube er hätte dem armen Aebi auch sagen können, wo der Puck bei ihm, bzw. hinter ihm, einschlagen werde - er hätte ihn wohl so oder so nicht gehalten.
Selten einen solchen "Faden" aus dem Stand gesehen - Weltklasse!!
Zitat von LarryHmpf!
Schiist mich echli ah das ich de Match verpass.
D' Hütte isch quasi volle und es dürfti no cool werde.
Charly "the Voice" Schlott nomal am Mic.....
Jä nu, 30 Grad am Schatte isch au nöd schlächt....
Ja de Schlott am Micro isch kult gsi!
Okay, am Sa. isch de coolest Scorer (Domenico P.) leider en Spieler vo Lugano gsi, aber hey, shit happens!