Beiträge von virus

    Na ja, ich chan beträffend Chind nöd (nanig?) mitredä. Was für mich aber klar isch:

    Szenario 1:
    Stell dir vor es chunt eini und seit dir, dä ZSC wird i 9 Mönet (ja ja, d'Saison isch nöd 9 Mönet lang) Meischter (so mit grosser Wahrschinlichkeit, wänn nüt schief gaht). So am Ändi vom Jahr (nach 3 Mönet) isch d'Wahrschinlichkeit scho grösser, mer chan also so guet wie sicher si, dass es klappe wird, Komplikatione chas aber halt immerno gäh, mer hoffts aber nöd. Aber ebe, d'Saison fangt also ah, ich weiss jetzt scho, was am Schluss "use" cho wird und chan mich druf freue... Mer freut sich sicher, schliessli hät mer (lang) und härt druf trainiert (im Team verstaht sich). Cooli Sach.
    Dänn isch es so wiit, dä ZSC wird Meischter (wie erwartet) mit grossen Gejohle und Gschrei und mer isch froh und dankbar, dass es so cho isch und alles guet gloffe isch.

    Szenario 2 (Saison 1999/2000):
    D'Saison fangt ah, anderi Mannschafte sind d'Favorite. Dä ZSC wird zweite i dä Quali. Wow, scho mal geil. Dänn d'Playoffs: Zwei Jahr vorher no i dä Playouts und ussert 1992 no nie über d'Viertelfinal cho. Das obwohl mer i d'Quali 1999 ebefalls zweite worde isch.
    D'Viertelfinals gäge Davos: Dä ZSC günnt Dihei und in Davos, dänn e Niederlag Dihei... hui, wieder en Sieg in Davos und dänn im Schpiil 5, en 8:1 Sieg wo dä Zeiti am Schluss no dä von Arx (Mond?) verarscht. :)
    D'Halbfinals gäge Zug:
    4:0 Sweeeeeep (hät mer damals also nanig gseit). Di bescht Erinnerig, dä "Sturm" ufs Iis nach em 4:2 Sieg (P.S. Nr. 4 uf em Iis, aber dänn über d'Plexiglasschiibe, nöd öppe durs Töörli ;)).
    Final gäge Lugano (amtierende Schwiizer Meischter):
    Dä ZSC isch dä "Underdog", überall für jedä. Nur wenigi glaubed dra, dass s'grande Lugano chan gschlage werde.
    Im 5te Schpiil isch es tatsächlich scho so wiit, dass dä ZSC in Lugano chan Meischter werde. I dä Verlängerig vergäbed unter anderem dä Zeiti dä Meischterpuck... Lugano günnt. Gömer halt ohni Pokal hei.
    Dänn dä historischi 01. April 2000. Schpiil 6, Stand vo dä Serie 3:2 us Sicht ZSC.
    So wie ich mich chan erinnere, hät dä ZSC jewils es Goal vorgleit, Lugano hät nahzoge... es staht 3:3 im letschte Drittel.
    Es sind nur no wenigi Sekunde zschpile vor dä Verlängerig. Dä Schrepfer holt sich i dä neutrale Zone dä Puck, fahrt fascht in Eggä und git zrugg uf dä Plavsic, dä zieht ab. Was dä Wäber i dä Zwüscheziit gmacht hät, isch mir nöd ufgfalle, isch mer au egal gsi, well dänn *PENG" di root Lampe hinder em Huet (ha ha, s'erschte Mal dä) hät ufglüüchtet! Was für es Gfühl, was für Emotione... unglaublich...
    Unglaublich übrigens au dä Schuss vom Luganesi irgendwie no 1 Sekunde vor Schluss ufs Goal... uf dä Sulo.

    Also au für mich bis jetzt dä geilschti, emotionalschti, schönschti, beschti "Moment" (wie lang isch en Moment?) i mim Läbe. Unvergässlich.

    Und ich muess scho säge, bis jetzt (und bis uf dä 5:0 Sieg gäge Metallurg) häts dä ZSC bi jedem Titel i dä Neuziit gschafft, dä uf en "plötzliche Moment" zhole. Ich muess es jetzt ja nöd ufzehlä...
    D'Penalties sind für mich nöd genau glich gsi wie jewils d'Goal vor Schluss oder i dä Verlängerig, aber trotzdem, doch sehr speziell und sehr geil.


    P.S. Ich wett also Vater oder Muetter wärde nöd schlächt mache mit mim Szenario 1. :)

    Zitat von Simms

    Keine Sorge, Iceman, wie gesagt, er hat schon lange unterschrieben, Wohnung bei Wick schon gekündigt.


    Dä Eric Ray Mediä Bluem?

    War ein gelungener Abend gestern.
    Ich war ebenfalls "nur" in der Halle, war aber wirklich prima dort. Klar, nicht vergleichbar mit dem live dabei sein im Stadion, aber als Alternative dazu sehr gut. Die Stimmung war klasse, die Nevosität in der Luft spürbar, spätestens ab dem letzten Drittel. Schliesslich wurden ein paar verheissungsvolle Szenen nicht genutzt und durch die Übertragung hat man das Ganze in den Wiederholungen noch genauer gsehen und konnte sich so also noch mehr darüber ärgern. Auch Wicks Schuss drei Sekunden vor Schluss an den Pfosten... unglaublich, hätte aber in die 4ten Siege der ZSC Finalspiele gepasst. So hat es dann aber auch Nilssons Schuss.
    Der ist ja echt das Letzte, mit seinem Lachen auf dem Gesicht in diesem Moment. ;) Ich denke alle die ich kenne, würden vor Nervosität ein versteinertes Gesicht haben (weil ja so viel auf dem Spiel steht), er jedoch denkt nur an die positiven Möglichkeiten... sicher eine Mentalität von der man sich ein wenig abschneiden sollte... kann... nein, muss.

    In der Halle war aus meiner Sicht alles perfekt organisiert. Die Bühne war gut plaziert, die Absperrung rundherum hat gepasst und die Leinwand darüber. Die Meisterfeier konnte beginnen.
    Zuerst war da Walti, ein geiler Typ, mit seinem Politiker Jubel, danach mit der Ansprache in der er uns mitteilte, dass er in Kloten war, die Stimmung dort aber gar nicht gut war und er sofot gemerkt hatte, dass er nicht mehr in Zürich ist. :) Geiler Typ.
    Und dann endlich die Spieler, mehr als zwei Stunden waren vergangen, nachdem Gerber das letzte Mal in dieser Saison hinter sich gegriffen hat.
    Geili Siechä, und wie sie das Bad in der Menge genossen und sich nicht gescheut haben imt den Fans zu quatschen.

    Ich fands geil!
    Danke ZSC. Krass, dass so viel kritisiert wurde die ganze Saison und dann speziell in den Playoffs und es eben doch gereicht hat. Ständig zu wenig Ausläner im Einsatz, Edgi und Crawford machten alles falsch...

    Was ich aber wirklich noch sagen will, der Flüeler... unglaublich der Typ, 25-jährig und bereits zum zweiten Mal Schweizer Meister als Nr.1 Goalie. Man glaubt fasst, der hätte Ari's Blut in den Adern...


    Zitat von gringo


    vor allem lieged's grad näbed-n-and uf de Taschtatur :)

    "filippe" dänk, wieso mer dä name nöd sowieso miteme f anstatt mit ph schribt isch unverständlich.

    Zitat von Champs-de-Mars

    Knapper aber verdienter Sieg für den ZSC, hatten letztendlich zwar weniger Schüsse aber die gefährlicheren Chancen. Beide Teams hinten äusserst stilsicher und liessen dem Gegner kaum Platz sich in der Offensive zu entfalten.

    Äusserst beschämend was während (Bierduschen, Pöbeleien) und vor allem nach dem Spiel abgegangen ist, diesen teilweise vielleicht 16-jährigen W..... gehören die Leviten gelesen. Ich lass es mal so stehen, dass ein grosser Teil der Aggressionen vom Gästesektor ausgegangen sind. Allerdings haben sich auch eine Gastgeber alles andere als gastfreundlich verhalten, aber das will hier wohl niemand lesen.

    Hoffen wir auf eine weiterhin spannende Serie und am Dienstag kann der ZSC-Block zeigen, dass er sich durchaus besser zu benehmen weiss als gewisse Kinder aus Kloten.

    Was lief denn von den F-Fäns ab? Ich habs erst gesehen, als die Klotener drauf los gingen...

    Wie auch immer, Provokationen sind doch normal, das Plakat der Klötis (Echo) fand ich zum Beispiel recht witzig und gelungen. Handgreiflichkeiten habe ich in bzw. um die Halle das letzte Mal in den Finalspielen gegen Lugano gesehen, danach nicht mehr. Das ist jetzt doch schon 14 Jahre her. Aber ich bin ja auch nicht immer mitten drin.

    S'Ereignis "Final" isch nüme sgliche wie no im 2000. Dette hät minere Meinig nah jedä und jedi überall über dä Z und s'Final gred (im Zug, im Reschti, im Verein, im Gschäft, im überall). Es isch für all öppis neus und vorallem doch au unerwartets gsi. Es isch würklich es Ereignis gsi und anen Titel hät doch au niemer glaubt, i dä Mediä isch dä Z überall als "underdog" betitlet worde. So isch au jede Sieg no spezieller gsi, gäge s'Grande Lugano.
    Hüt isch d'Erwartig da, dass dä Z is Final chunt (grad nach däre Quali), Chloote isch alles andere als Grande (letscht Jahr no i dä Playouts) und d'Rivalität isch doch au nüme di glich wie früehner.

    Zitat von Sbornaja

    Ich blieb jeztmal vorsichtshalber de Halle fern, wies die letschte zweimal (Spiel 1 gg Lausanne und Servette) usecho isch wüssemer ja.. :mrgreen:


    Säg mal, isch das din volle Ernscht? Du lahsch dir es Schpiil entgah, well du sGfühl häsch, dass wänn DU nöd i dä Halle bisch, dä Z dänn günnt? Ächt jetzt?
    Ich hoffe du schärzisch.

    Wänn en Schpiler sälber abergläubig isch, wo ja dänn au uf em Iis staht und sich allefalls andersch fühlt, verhaltet, dänk usw. chani das ja no einigermasse nahvollzieh, das aber jetzt überhaupt nöd. Wänn das aber so isch, häsch du ja di geilschte Schpiil überhaupt (Meischter 00, 08, 12; Champions League usw.) bis jetzt verpasst . Scheisse für dich...

    Zitat von Reto

    Demfall isch en luschtige Oschtermäntig vorprogrammiert. Hoffentlich mit zwei Verein us de Schtadt Züri.

    Bitte no sWort "Schtadt" korrigierä.

    Ich bin sitt nach em Match am Tsiischtig nüme im Forum gsi. Woni dänn am Dunnschtigaabig, nach em Match, wieder go läse bin, han aagfange vo da her läse:
    https://forum.zscfans.ch/viewtopic.php?…tart=320#p74274
    So nach em dunnschtig Match würklich sehr amüsant, wie di Meischte abghobe sind...

    Also gönd doch nomal vo da her chli go läse und wänn d'Schpiler sich genau so überläge gfühlt händ, wie die Meischte da inne, dänn wüssed ihr, wieso das s'Schpiil am Dunnschtig verlore gange isch. Isch ja nur mänschlich, als Profisportler sett mer das allerdings besser chöne unterdrücke und sich wiiter fokussiere, bis s'Ziil erreicht isch.