ZSC-Fans EM 2016 Toto

  • Alles etwas zusammengerückt punktemässig. Gibt ja immer wieder die eine oder andere Ueberraschung. Also mindestens für mich :suff: . Hätte nie einen Cent auf Island, Ungarn oder Nordiren gesetzt. Aber mag ihnen die Punkte gönnen. Schland dann auch ungewohnt fahrig und ohne grosse Ideen. Vermute es wird sich dann in Runde 3 vieles relativieren bzw. wieder in die gewohnten Fahrwasser gehen.

  • welches resultat wird bewertet in unserem tippspiel in den ko runden? jenes nach 90 minuten oder nach der effektiven spielzeit? anders gefragt: kann man auch unentschieden tippen?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Ich gratuliere Zesi zum Sieg und snowcat zur last minute Aufholjagd und somit zum dritten Platz!
    Beim Rest bedanke ich mich fürs mitmachen! War ganz schön spannend und ohne Tippspiel wäre diese EM noch langweiliger gewesen :-o

    larlf, hehe schwein gha, fascht hetsch die 10 Hebel no müesse zücke ;)

    Zesi und snowcat, schribed mir doch bitte e PM mit eure Bankverbindig, damit ich eu die 150.- bzw. 60.- chan uszahle.

    LG Thomi

    PS: zum Glück fangt bald wieder Hockey a :-o

  • Zitat von Thomi

    Ich gratuliere Zesi zum Sieg und snowcat zur last minute Aufholjagd und somit zum dritten Platz!
    Beim Rest bedanke ich mich fürs mitmachen! War ganz schön spannend und ohne Tippspiel wäre diese EM noch langweiliger gewesen :-o

    larlf, hehe schwein gha, fascht hetsch die 10 Hebel no müesse zücke ;)

    Zesi und snowcat, schribed mir doch bitte e PM mit eure Bankverbindig, damit ich eu die 150.- bzw. 60.- chan uszahle.

    LG Thomi

    PS: zum Glück fangt bald wieder Hockey a :-o


    :geil:

    Geili, spannendi Sach gsi.. i 2 Jahr gern wieder;)

    • Offizieller Beitrag

    Ja, jetzt hani dä Scheiss, han 95 Pünkt, genau glich wie dä Tommy und dä Snowcat, aber well die "Schpiiltagessieger-Reglä" nöd usgschalte isch, bin ich 4te, anstatt mit em Tommy und em Snowcat 2te (und dä Gwünnbetrag vom 2te und 3te Platz wür uf eus drü ufteilt werde).

    Schad, bi mine zwei Tippschpil woni organisiert han, hani das abgstellt, well ich nöd finde, dass die "Schpiiltäg" (wo ja vo kicktipp zämegstellt sind), sell i d'Ranglischte ineschpile. Bin nöd devo usgange, dass öpper i dä vorere Räng glich vill Pünkt wird ha am Schluss, drum hani da mal nüt gseit. Wobi ja dä Tommy scho am aafang abgwunke hät mit dä Apassig vo dä Punkteverteilig bimene falsche Unentschidetipp (au die hani bi mine Schpiil apass).
    Also dänn, gratulation an Zesi.

    Gruess

    • Offizieller Beitrag

    Hügli, dä Tommy schriibt da ine scho sit Jahre nüme :) Ich bin dä Thomi :-o Normalerwiis ischsmer ja glich wie mer min Name schriibt aber so bestaht Verwächsligsgfahr ;)

    Zum Thema Regle chan ich nur das säge, wo ich am Reto au immer wieder säge, sie sind für all gliich und deshalb fair und für mich häts scho zu Beginn kein Grund gäh weshalb ich alles söll apasse bzw. verändere! Die eine wännd Punkteregle apasse wills finded, dass Unentschiede müesst anderscht bewertet werde, anderi wänd meh oder weniger Pünkt für Bonusfrage und so wiiter und so fort. Du und dä Reto findet dä Tagessieg als Entscheidigsbewertig nöd guet. Alles Asichtssache miner Meinig nah und solang für all die gliiche Regle gältet ischs imo fair. Weshalb söll dä Tagessieg nöd als Entscheidigskriterium gälte bi Punktegliichheit? Abgseh dävo, dass es Dich jetzt genau blöd tüpft hät! Mer hät ime vorgegebne Ziitrum (isch ja egal wär dä definiert) am beschte tippt und wird für das belohnt.
    Abgseh dävo hett ich au die Regle nöd verändered wänn öpis gseit hetsch vorem Turnier.

    Ich hoff du nimmsches nöd allzu sträng! Zahl Dir gern mal es Troschtbier i dä Halle....oder zwei ;)

    LG
    Thomi

  • Danke Thomi, bin froh, dass es dadurch chli spannend worde isch, au wänns bi mir schnäll nur no drum gange isch, nüme letschte z'werde.
    Cool, dass es organisiert häsch + nur scho das hett 2 Bier verdient!

    Wär evtl no öppis, um die langwielig Quali z'verbesserä?
    Zumindest wür ich mich dänn scho früener mit de andere Teams abgeh, nöd nur wänns gäg eus spieled.
    Ich wär debie, dörft au meh Iesatz sie, gaht ja schliesslich au einiges länger...

    • Offizieller Beitrag

    Han mer au überleit, mit em Tippschpiel.
    De Lolo hät doch amel eis gmacht.
    Bi 50+ Schpiel i de Quali, wär's aber villicht e Möglichkeit, amel NUME d'ZSC-Mätch tippe und die andere nöd.
    Dänn müesst mer s'Schpiel zwar sälber erschtelle, aber das wär sicher au machbar.
    Wämmer all Mätch muess tippe, gaht bi dene wo zrugg lieged gli mal d'Motivation verlore und wämmer nur de Z müesst tippe, macht mer sich au meh Gedanke über de Tipp, als wämmer eifach die ganz Liga muess tippe und mer bi La Chaux-de-Fonds gäge SCRJ Lakers eifach öppis iigitt, will's eim nöd würklich interessiert.

    Was meined die andere?

  • Zitat von Reto

    Han mer au überleit, mit em Tippschpiel.
    De Lolo hät doch amel eis gmacht.
    Bi 50+ Schpiel i de Quali, wär's aber villicht e Möglichkeit, amel NUME d'ZSC-Mätch tippe und die andere nöd.
    Dänn müesst mer s'Schpiel zwar sälber erschtelle, aber das wär sicher au machbar.
    Wämmer all Mätch muess tippe, gaht bi dene wo zrugg lieged gli mal d'Motivation verlore und wämmer nur de Z müesst tippe, macht mer sich au meh Gedanke über de Tipp, als wämmer eifach die ganz Liga muess tippe und mer bi La Chaux-de-Fonds gäge SCRJ Lakers eifach öppis iigitt, will's eim nöd würklich interessiert.

    Was meined die andere?


    ich findes interessanter alli mätch z'tippe. bi 6 spiel pro rundi werded max. 24 pünkt verteilt. chasch i einere rundi abschiffe, aber au enorm ufhole. macht das ganze interessant und spannend.

    wenn nume uf de "z" tippsch werded max. 4 pünkt verteilt. da chunsch ja nöd vorwärts. d'spannig fählt zimli und es schlaft eim ja fasch s'gsicht ih bi somene modus...isch ja fasch scho so langwilig wie die ganz quali im hockey! :eek:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!