Uszahlig vo boni i wert vo 2 miliarde franke vo dä ubs

  • Findet ihr das grechtfertigt, wänd ubs boni i dä höchi vo 2 milliarde uszahlt a diä oberste Manager und so, aber diä normale agstellte verlüret das jahr vilicht ihre job??

    ich säge nur: :skandal:

  • Zitat von Reto

    Schtammtisch halt...


    so isches. und dänn schriibed so Journis so Müll, wie das, dass de Bonus en 13. seg!

    So nen Quatsch. Die händ all es Jahressalär, wo-n-en 13. beinhaltet aber eifach i 12 Tranche uszahlt wird. Vor luuter Bonusfluss chönd die Banker ebe nüme rächne (siehe Subprime und Krise) und händ wie de DD nume na $$ anstatt Auge. Ich glaube, die Gsamtsumme isch scho z'höch. Finde aber au, dass mer die, wo im Retail- und Private Bereich guet gschaffed händ, söll belohne.

    Bis hüt z'Abig!

  • Naja, wemmer 6 mia. vom staat in aspruch nimmt, sött mer viellicht scho chli ufpasse, will dass d medie dadruf polemisch reagiered isch ja klar gsi.

    Au die wo guet gschaffet hend das jahr hetted m.e. druf sölle verzichte, da au vieli vo ihne vermuetli de job verlore hetted ohni d staatshilf. denn chamer sich au mal eis jahr solidarisch zeige. s isch ja nöd so, dass ohni d boni en grausam schlechte lohn hetted.

    und no zu rettigspaket: dass usgrechnet d banke hilf wend, wo vor 5 jahr völlig duredreiht wered, wenn de staat öpis het welle reguliere, beufsichtige, igrenze, isch scho sehr befremdend i mine auge.

    • Offizieller Beitrag

    also bitte, wo im national- oder ständerat (weiss gott wer?) drüber abgstume worde isch, öb mer zu dem darlehe no sell e iischränkig mitgäh (ebe kei boni uszahlige usw.) hät d'mehrheit degäge gstume.

    da muess doch jetzt niemer erstunt si drüber, isch ja klar gsi, dass das wird passiere.

    mann, ich wünscht isch wür bi dä ubs schaffe. :)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!