• Offizieller Beitrag

    Wänn's morn nöd versäged, wird's scho fascht langwiilig und ich chan mini vörige Tickets für Schwiiz - Israel nöd mal meh tüür verchaufe ;o)

    Aber mal e anderi Frag: Was händ all mit dem Inler? Ich han no keis guets Schpiel gseh vo dem im Schwiizer Liibli. Wie chömed all druf, so es Bisi z'mache, will er vilicht nöd schpile chan?

  • Zitat von Reto

    Wänn's morn nöd versäged, wird's scho fascht langwiilig und ich chan mini vörige Tickets für Schwiiz - Israel nöd mal meh tüür verchaufe ;o)

    Aber mal e anderi Frag: Was händ all mit dem Inler? Ich han no keis guets Schpiel gseh vo dem im Schwiizer Liibli. Wie chömed all druf, so es Bisi z'mache, will er vilicht nöd schpile chan?

    das chasch aber vum Barnetta au säge, wobi so lang die günned isch mir glich wer spielt, guet de Storpel us Basel mag ich nöd emal i de Nati, also ich mein de Streller.......

    Gruss Lolo

  • verstahn ich au nöd ganz. miner meinig nah isch de inler i de entwicklig stah blibe. es langet nöd wen alle wuche im blick ine stahsch wegemene grücht das real, barcelona, arsenal, inter, milan usw. interesse händ....

    inler es 6i ?

  • Zitat von Reto

    Ja ja. Wie de Vogel Jahre lang. Eis Dribbling im Wembley und das hät für Jahre glanget.

    Wänn ich an Inler dänke, chömed mir aktuell nur Schüss in Sinn, wo wiit "über den Wolken" ändet. Aber natürlich häsch scho chli rächt, wobi ich das Drama glich nöd verschtahne.

    Sorry Reto. Aber ein Vergleich hinkt.
    Vogel ist der meistüberschätze Fussballer aller Zeiten.
    Der würde nicht mal in der 5. Liga einen Pass nach vorne bringen.
    Inler ist sicher einiges stärker.

    • Offizieller Beitrag

    "Inler ist sicher einiges stärker" hört sich aber nicht nach einem wirklich hinkenden Vergleich an.

    Der muss es zuerst mal beweisen (ob er's bei Udine macht, kann ich nicht beurteilen). Ich sehe einfach die Tragödie nicht, wenn er nicht zum spielen kommt und das schon gar nicht, gegen die Griechen, wenn er eine "6" ist und gegen die Letten sollte das auch nicht ausschlaggebend sein.

  • inler ist stärker als vogel? kann man diesen vergleich schon jetzt so abschliessend machen? vogels letzte jahre waren eine katastrophe und von überheblichkeit geprägt (zumindest in der boulevardpresse). in seiner zeit bei gc und psv war er jedoch zum teil sehr gut. in holland wurde er zum spieler des jahres gewählt (wird auch nicht jeder und schon ganz selten ein defensiver ausländer). soviele gute jahre und eine solche konstanz wie vogel hatte, muss ein inler zuerst noch bringen. inler stagniert für mich zu einem zeitpunkt bei dem es vogel immer noch aufwärts ging.

  • Zitat von Thrash

    verstahn ich au nöd ganz. miner meinig nah isch de inler i de entwicklig stah blibe. es langet nöd wen alle wuche im blick ine stahsch wegemene grücht das real, barcelona, arsenal, inter, milan usw. interesse händ....

    inler es 6i ?

    wow. wieviel udine spiel luegsch du dänn so pro saison?

  • Also aus der Distanz und als nicht-Fussball Experte sehe ich das so;
    Inler ist einer der devensiv seine Rolle gut macht, sprich wenige Fehler begeht. Nur so kann er in der Spaghetti-Liga bestehen. Und so einer kann in der Nati nicht so falsch sein.

  • Zitat von Reto

    Wänn's morn nöd versäged, wird's scho fascht langwiilig und ich chan mini vörige Tickets für Schwiiz - Israel nöd mal meh tüür verchaufe ;o)

    Aber mal e anderi Frag: Was händ all mit dem Inler? Ich han no keis guets Schpiel gseh vo dem im Schwiizer Liibli. Wie chömed all druf, so es Bisi z'mache, will er vilicht nöd schpile chan?

    -> d'tickets chasch sicher au suscht verchaufe: dänn wird eifach vo afang ah gfieret ;)
    han mini au ersch hüt kauft, mal go luege, wie's vo de gallerie obe usgseht...

    wäg em inler:
    evtl. isch ja au d'hoffnig uf ihm, will die andere (güggel & tschelson) au nöd würklich überzügt händ? (gäge d'griechä...)
    ich hoffe mal, dass wenigstens magnin & barnetta sich chli steigered, damit au euse sturm chan zeige, was sie druf hetted!

  • Zitat von Reto

    Eigentlich krass, dass es immer no Israel-Tickets git hüt.


    anschienend hegeds am tv gseit, dass es gäge israel usverchauft segi, evtl. händ drum nonig all gmerkt, dass es no tickets het :)

    wettsch no en guete ort für parkplatz in basel?
    mir händ am sa. öppe 3h vor matchbeginn ca. 5min z'fuess weg vom stadion es schöns quartierli gfunde...
    zudem ane bisch no i de nöchi vo de autobahn, d.h. mir sind mega guet wieder weg cho, ohni irgendwelche stau...


    Zitat von Reto

    Di Chlii isch übrigens ganz cool ;o)


    ach, ich probier mis beschte: muen sie grad vo afang ah mit em richtigä virus infizierä :zsc:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!