- Offizieller Beitrag
Ha ha. Lache mich grad kaputt. De Stöhlker isch bim Schawinsky. De Hammer, das Interview und absolut empfehlenswert zum abelade:
Ha ha. Lache mich grad kaputt. De Stöhlker isch bim Schawinsky. De Hammer, das Interview und absolut empfehlenswert zum abelade:
Isch würkli beschti Underhaltig. Und öpis muemer scho säge, es isch agnehm, dasses auno en Radio-Sender git, wo au intressanti Gäst interviewt und nöd nume Miss-Schweiz Kandidatinne, wo postpubertierendi Sprüch vode Moderatore beantworted. Wemmer mal es Ziitli lang Energy lost, denn verstaht mers aso, dass die kei Frequenz überchömet.
Ja, das isch tatsächlich so. Ich halt's chum meh us, dass im Gschäft "Radio 24" lauft. Vor Jahre han ich das Tag und Nacht glosed und hüt isch es fascht unterträglich. S'Gequatsche zwüsched de Songs und dänn no immer die gliche Songs um die glich Ziit.
Schlussändlich los ich gar kei Radio meh ussert im Gschäft, will da all de glich Sänder dine händ und han mini mp3s und lade vill Podcasts und Hörbüecher abe. De Doppelpunkt isch da debi natürlich Pflicht und isch immer rächt unterhaltsam. De mit em Stöhlker isch aber grad es schpeziells Highlight gsi ;o)
Als Ussedienschtler los ich immer Radio. Bin wäge dem Mainstreamscheiss scho lang uf Zürisee usgwiche, dann au uf Radio 1.
Ich stelle aber fescht, dass sich 24 wieder echli gwandled hätt, meh alt Songs, echli Radio 1 mässig....
Bim Gequatsche stell ich immer um, egal uf welem Sänder, ussert de Typ uf Radio 1 erklärt, werum en Song so heisst und wie er entschtande isch, findi huere cool.
Känne halt nume d'Podcasts vo Radio 1.
De Mark van Huisseling hani no luschtig gfunde mit sim Promi-Seich, aber de isch ja glaub nüme debi.
De isch nüme.
Jetzt isch grad erklärt worde wie „Rock your baby“ vom George McCrae entstande isch.
Die Kolumne isch jetzt aber langwilig worde, oder?
Das mit de Erklärige büütets glaub nöd online a, drum känni das nöd.
Lose eigentlich numme im Auto (meh oder weniger). Det Radio 1. Die Songerklärige sind würklich super.
Aber wänn i dä Roschee ghöre, dänn schalt i um. Verträg dä Kerli eifach nöd ...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!