Dies und das
-
-
-
-
-
-
Zitat von Gysino
eigetli ehner:
genau!
bin sehr selte i de sunne. schisst mi ah 10 stutz für es bier zalle, nume will es paar thais schlager singed... meischtens gangi nur ine, wänni ufs wc muess. schnallt dete kän mensch, ob du zahlende gascht bisch oder nume wc tourischt.
p.s. ah ja, nach de uswärtsfahrt mit drz, bini amigs au dete. caro hebt ja ihri bölle nie use im car, so gangi dänn amigs nachher dete go bölle luege! und zum teil gsesch atomari sache...
gruess roli c.
-
Zitat von snowcat
genau!
bin sehr selte i de sunne. schisst mi ah 10 stutz für es bier zalle, nume will es paar thais schlager singed... meischtens gangi nur ine, wänni ufs wc muess. schnallt dete kän mensch, ob du zahlende gascht bisch oder nume wc tourischt.
p.s. ah ja, nach de uswärtsfahrt mit drz, bini amigs au dete. caro hebt ja ihri bölle nie use im car, so gangi dänn amigs nachher dete go bölle luege! und zum teil gsesch atomari sache...
gruess roli c.
ROFL! böllemarie fürefahre!
-
Zitat von snowcat
genau!
gruess roli c.
ich heb doch mini bölle nöd gratis use
-
-
-
-
-
-
Dänn würd ich mal säge: " Die Kollekte ist eröffnet"
-
-
Dänn wür ich säge rundemer doch grad uf 200 uf...
Draft nur luegä, aber nüt zahle...???
-
-
- Offizieller Beitrag
Da chunt so viel Chole zäme, ich würd vor d'Sunne fahre und de Car fülle!
-
-
Gsehn scho dä Larry s'erschtmal anerä DRZ Fahrt das Jahr.....:-)))
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!