Ich habe zwei Tickets für das Spiel FCZ - Milan zu verkaufen. Sie sind im Sektor D28 und nebeneinander. Einkaufspreis war total 100 CHF. Ich biete sie für 80 CHF an. Falls jemand Interesse hat, dann kann er oder sie mich per PN kontaktieren.
CL Tickets FCZ - Milan
-
-
- Offizieller Beitrag
Bitter, wänn ich dänke, wie vill Italos de Match in Züri werdet go luege. Vomene Heimschpiel wird mer wohl chum meh chöne rede, wänn all Zürcher jetzt abschpringed...
-
- Offizieller Beitrag
Ich spring nöd ab!
Für Milan gahts um öppis und ZSC-HCD chani no tusig mal go luege.
-
Zitat von Larry
Ich spring nöd ab!
Für Milan gahts um öppis und ZSC-HCD chani no tusig mal go luege.
mir langed s'Derby vum Samschtig, chasch den luege alles Juniore vu mir wo ilaufed mit de Spieler und die meischte wetted mit eim vum Stadtclub ilaufe......wenn min Sohn mit eim vu GCN muess ilaufe muess en glaub zum e Psycholog schicke, will bis jetzt hät er Sion und Aarau Spieler grad no verchraftet....
Gruss Lolo
-
also, ich glaub eher, dass du nachher mit ihm zum dr. muesch (wäg de schweinegripp) als zum psycholog
-
-
- Offizieller Beitrag
Und mir sind zmittst drin, aber isch halb so wild.
-
-
- Offizieller Beitrag
Ah, grad eso. Ich han mich nanig mal aagschteckt und das, obwohl ich schtändig Schnudder weg putze usw.
-
- Offizieller Beitrag
Wir haben die Schweine mit 4 Picks vertrieben. Eigentlich auch ein guter Weg; und die Ferien zwischen Weihnachten und Neujahr fallen nicht ins Wasser; ähh, gehen nicht vor die Säue ...
-
-
- Offizieller Beitrag
Also d'Linda hät d'Impfig fascht meh gschpürt, als de Chlii sini Gripp.
Huere Drama wo all mached, aber schtimmt natürlich, dass es chli blöd isch, wämmer das a de Wiehnachte hät.
-
Zitat von Mushu
Wir haben die Schweine mit 4 Picks vertrieben. Eigentlich auch ein guter Weg; und die Ferien zwischen Weihnachten und Neujahr fallen nicht ins Wasser; ähh, gehen nicht vor die Säue ...
ja weisch ich ha sie vor 14 Tag gha und da ich nöd zur Risikogruppe ghört ha, händ's mich nöd pikst, wob ich la mich au nie impfe ich wott mini Abwehrstoff selber ufbaue......und i d'Ferie gang ich au nöd Wiehnachte/Neujahr, gahsch an Spenglercup he he ..
Gruss Lolo
-
Zitat von Reto
Also d'Linda hät d'Impfig fascht meh gschpürt, als de Chlii sini Gripp.
Huere Drama wo all mached, aber schtimmt natürlich, dass es chli blöd isch, wämmer das a de Wiehnachte hät.
warum blöd da chunnsch um de ganz Familieschluch ume, kein Schwein will Dich i de Nöchi ha.......
Gruss Lolo
-
Tickets sind weg!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!