Krawalle (nicht nur in Zürich)

  • Zitat von Reto

    War auch mein erster Gedanke, dass man dann halt mal den Rückzieher überlegen müsste, aber wer weiss. Aber vielleicht hatten sie Angst, eine Busse zu kassieren, wenn sie durch die 1. Klasse in einen anderen Waggon laufen (wird dann teuer mit der ganzen Familie).

    also mines wüssens dörfsch dur die 1. klass laufe, eifach nöd im 1. klass-bereich go stah/sitze... ich lauf regelmässig dur die 1. klas.

  • uah, da häsch kei Chance. Zug fahrt i, Tüüre gönd uf und 200 stürmed links und rächts ine. Wächsle mal s'Abteil, wänn de Wage hoffnigslos überfüllt isch.

  • Zitat von Draft

    uah, da häsch kei Chance. Zug fahrt i, Tüüre gönd uf und 200 stürmed links und rächts ine. Wächsle mal s'Abteil, wänn de Wage hoffnigslos überfüllt isch.


    Wenn die 200 Leute keine besoffene 200kg Glatzen sind, sollte dies doch kein Problem sein.

  • Zitat von Draft

    uah, da häsch kei Chance. Zug fahrt i, Tüüre gönd uf und 200 stürmed links und rächts ine. Wächsle mal s'Abteil, wänn de Wage hoffnigslos überfüllt isch.

    ha das jetzt nöd im zämehang mit däm fall gmeint, sondern generell. ha de artikel nämli gar nöd gläse...

  • Zitat von Caro

    also mines wüssens dörfsch dur die 1. klass laufe, eifach nöd im 1. klass-bereich go stah/sitze... ich lauf regelmässig dur die 1. klas.

    nei, dörfsch nöd! usser du bisch im bsitz vomene 1. klass ticket...aber isch natürlich ermessensfrag vom kontrolleur, i dem fall hetsch sicher nöd müesse zalle!

    aber es isch wieder emal wie immer sglich, wänn ich die leserbrief uf de artikel hi aluege. alli sind irgendwie schuld: polizei, bahnpolizei, zugbegleiter, lokfüehrer etc. aber was isch mit dem saupack...???

    wämer das verdammte pack ändlich emal wür zur recheschaft zieh, würd sich die ganz situation massiv verbessere und me wür sich wieder es biz sicherer fühle! und das wär möglich! zug ahalte, türe so blockiere, dass mer si nöd öffne chan (das gaht) und mit em überfallkommando ifahre und alles ipacke wo randaliert hät. bim erschte mal 1 monat knascht, ab em 2. mal wo verwütscht wirsch, isch knascht under 5 jahr nüme möglich! und es isch mer so öppis vo scheissegal, wänn einzelni job etc. verlüred. lüt wo sich i de öffentlichkeit so benehmed händ null rücksicht verdient, au wänns erscht 16-i sind!

    züg sind alli videoüberwacht, es isch also sehr liecht möglich, dass mer jede wo randaliert hät chan identifiziere. und die jungs blibed genau solang in u-haft, wie d'uswertig vo de videos gaht. so schlüpft kein einzige!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • wow dä bricht. randalierendi hockeyfans. täter am perron abfange. liechtschalter beschütze. alkoholisierti mänsche. albtraum. SIE WÜTETEN IM GANZEN ZUG!!!! HÖLLENFAHRT!! PREKÄRE SITUATION!

    :rofl:

  • Zitat von snowcat


    nei, dörfsch nöd! usser du bisch im bsitz vomene 1. klass ticket...aber isch natürlich ermessensfrag vom kontrolleur, i dem fall hetsch sicher nöd müesse zalle!

    aber es isch wieder emal wie immer sglich, wänn ich die leserbrief uf de artikel hi aluege. alli sind irgendwie schuld: polizei, bahnpolizei, zugbegleiter, lokfüehrer etc. aber was isch mit dem saupack...???

    wämer das verdammte pack ändlich emal wür zur recheschaft zieh, würd sich die ganz situation massiv verbessere und me wür sich wieder es biz sicherer fühle! und das wär möglich! zug ahalte, türe so blockiere, dass mer si nöd öffne chan (das gaht) und mit em überfallkommando ifahre und alles ipacke wo randaliert hät. bim erschte mal 1 monat knascht, ab em 2. mal wo verwütscht wirsch, isch knascht under 5 jahr nüme möglich! und es isch mer so öppis vo scheissegal, wänn einzelni job etc. verlüred. lüt wo sich i de öffentlichkeit so benehmed händ null rücksicht verdient, au wänns erscht 16-i sind!

    züg sind alli videoüberwacht, es isch also sehr liecht möglich, dass mer jede wo randaliert hät chan identifiziere. und die jungs blibed genau solang in u-haft, wie d'uswertig vo de videos gaht. so schlüpft kein einzige!

    gruess roli c.


    Ach komm schon... Du weisst doch selber dass solche Stammtisch-methoden nicht funktionieren in der Praxis.

    Ein Bruchteil von 200 Leuten haben "randaliert". Also randalieren ist ja schon Abdeckungen von Lampen runterschrauben.

    Und du willst Robocops reinschicken? Alles würde noch schlimmer werden, glaubs mir... Vorallem wenn schon ein verängstigtes Mami mit ihren Kindern im Zug sitzt.

  • Zitat von snowcat

    nei, dörfsch nöd! usser du bisch im bsitz vomene 1. klass ticket...aber isch natürlich ermessensfrag vom kontrolleur, i dem fall hetsch sicher nöd müesse zalle!

    aber es isch wieder emal wie immer sglich, wänn ich die leserbrief uf de artikel hi aluege. alli sind irgendwie schuld: polizei, bahnpolizei, zugbegleiter, lokfüehrer etc. aber was isch mit dem saupack...???

    wämer das verdammte pack ändlich emal wür zur recheschaft zieh, würd sich die ganz situation massiv verbessere und me wür sich wieder es biz sicherer fühle! und das wär möglich! zug ahalte, türe so blockiere, dass mer si nöd öffne chan (das gaht) und mit em überfallkommando ifahre und alles ipacke wo randaliert hät. bim erschte mal 1 monat knascht, ab em 2. mal wo verwütscht wirsch, isch knascht under 5 jahr nüme möglich! und es isch mer so öppis vo scheissegal, wänn einzelni job etc. verlüred. lüt wo sich i de öffentlichkeit so benehmed händ null rücksicht verdient, au wänns erscht 16-i sind!

    züg sind alli videoüberwacht, es isch also sehr liecht möglich, dass mer jede wo randaliert hät chan identifiziere. und die jungs blibed genau solang in u-haft, wie d'uswertig vo de videos gaht. so schlüpft kein einzige!

    gruess roli c.

    :rofl:

    läck also mängisch hani s'gfühl du häsch chli en egge ab. :cool:

    wett mal wüsse wieviel mal du hettsch früehner müese in knascht cho für scheiss wott gmacht häsch, wahrschinli wärsch jetzt no drin. :rofl:

  • Zitat von Eierchopf


    Ach komm schon... Du weisst doch selber dass solche Stammtisch-methoden nicht funktionieren in der Praxis.

    Ein Bruchteil von 200 Leuten haben "randaliert". Also randalieren ist ja schon Abdeckungen von Lampen runterschrauben.

    Und du willst Robocops reinschicken? Alles würde noch schlimmer werden, glaubs mir... Vorallem wenn schon ein verängstigtes Mami mit ihren Kindern im Zug sitzt.

    aber funktionieren die jetzigen methoden? eben...und ja, ich glaube daran, dass kompromissloses eingreifen und drakonische strafen die situation deutlich entschärfen würden!

    mir ist auch bewusst, dass wir von einer minderheit reden, aber ich habe definitiv die schnauze voll, dass mich eine minderheit immer und überall, vor allem natürlich nachts und an wochendenden, in meiner bewegungsfreiheit einschränkt!

    p.s. es kann doch nicht sein, dass ich mich samstag nachts um 3 uhr an der langstrasse sicherer fühle als in einem nachtzug, ist aber so!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    aber funktionieren die jetzigen methoden? eben...und ja, ich glaube daran, dass kompromissloses eingreifen und drakonische strafen die situation deutlich entschärfen würden!

    mir ist auch bewusst, dass wir von einer minderheit reden, aber ich habe definitiv die schnauze voll, dass mich eine minderheit immer und überall, vor allem natürlich nachts und an wochendenden, in meiner bewegungsfreiheit einschränkt!

    p.s. es kann doch nicht sein, dass ich mich samstag nachts um 3 uhr an der langstrasse sicherer fühle als in einem nachtzug, ist aber so!

    gruess roli c.


    kompromissloses Eingreifen gegen besoffene? Oh Mann, die Medien haben es tatsächlich geschafft aus kleinen Mückenfürzen fast schon Terroranschläge zu machen. Schade das alle darauf reinfallen.

    Schau, das Problem hätte locker gelöst werden können.

    Man nehme 2 Bahnpolizisten und begleitet das Mami mit ihren Kindern in einen anderen Waggon. Problem gelöst.

    Paradoxerweise gehts uns so gut in der CH, dass pöbelnde, besoffene, laute Jugendliche in Zügen ein wirklich grosses Problem darstellen und einen Tagionline-bericht verdienenen. Aber eben, die Medien geben nur Menschen wie dir etwas zum aufregen.

  • Zitat von Eierchopf


    Paradoxerweise gehts uns so gut in der CH, dass pöbelnde, besoffene, laute Jugendliche in Zügen ein wirklich grosses Problem darstellen und einen Tagionline-bericht verdienenen. Aber eben, die Medien geben nur Menschen wie dir etwas zum aufregen.

    sehr guete biitrag, trifft dä punkt.

  • Zitat von snowcat

    aber funktionieren die jetzigen methoden? eben...und ja, ich glaube daran, dass kompromissloses eingreifen und drakonische strafen die situation deutlich entschärfen würden!


    Also ich will keinen Gefängnisaufenthalt berappen für einen Jugendlichen, der eine LAMPENABDECKUNG, in einem Zug, abgeschraubt hat.

    Du schon?

  • Zitat von Eierchopf


    Also ich will keinen Gefängnisaufenthalt berappen für einen Jugendlichen, der eine LAMPENABDECKUNG, in einem Zug, abgeschraubt hat.

    Du schon?

    das isch genau das wo er will. bim zweite mal dänn 5 jahr oder so. herrlich sowas.

  • Zitat von Gysino

    :rofl:

    läck also mängisch hani s'gfühl du häsch chli en egge ab. :cool:

    wett mal wüsse wieviel mal du hettsch früehner müese in knascht cho für scheiss wott gmacht häsch, wahrschinli wärsch jetzt no drin. :rofl:

    ich ha no nie i mim läbe e sachbeschädigung begange, no nie irgendwo wildfremdi lüt apöblet und mit gwalt droht (zumindescht nöd aktiv, höchschtens als reaktion) oder gar usgüebt und ich ha no nie im läbe e schlegerei gha...und dass trotz konsum vo legale und/oder illegale substanze... :wink:

    jetzt chasch selber usrechne wievill knascht ich scho gha het!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Weisch Roli. Wämmer Videos hät und genau die dra nimmt, wo würklich öppis gmacht händ, mag das OK si. Vo dene pöbelnde Chloote-Fans erwart ich aber nöd meh als paar dummi Schprüch und chli es Gegröhle, wänni ehrlich bin.

    Da hetti meh Reschpäkt vo de zwei 15-jährige, wo im Zug Musig losed und sich all drüber nerved aber lieber nüt seit.

  • Zitat von snowcat

    und dass trotz konsum vo legale und/oder illegale substanze... :wink:

    du understützisch kriminelli organisatione, ich finde dich sött mer au in knascht schmeisse! JEHOVA! :rofl:

  • Zitat von Eierchopf


    Also ich will keinen Gefängnisaufenthalt berappen für einen Jugendlichen, der eine LAMPENABDECKUNG, in einem Zug, abgeschraubt hat.

    Du schon?

    wir können ihn ja auch anders therapieren. er kann einen monat zu dir nach hause und jeden abend wenn du von der arbeit nach hause kommst ist eine deiner lampenabdeckungen abgeschraubt?

    einverstanden?

    im ernst: es geht doch um den schutz von fremdem eigentum. und da bin ich mittlerweile sehr radikal. es kann doch nicht sein, dass alles kaputt gemacht wird um ein bisschen fun zu haben und weil man gerade besoffen ist und das ganze noch pausenlos als bagatelle abgetan wird! ist es nämlich nicht! mal sehen wie du reagierst, wenn sich bei dir zu hause tatsächlich jemand so aufführen würde!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!