Luxusprobleme in der Game-Charge (vielleicht @ Thomi)

  • Habe mir gestern im Saturn ne neue X-Box360 gekauft (99 Hebel, Arcade-Version mit 20 GB HD und 2 Games) da mir der Kleine meine alte (sogar noch ohne HDMI und 2 mal Red Rind of the Death) malträtiert hat. Mein X-Box Live Konto ist da logischerweise auf der Alten und ich will den auf die neue nehmen.
    Das ging auch soweit.

    Nun aber die Frage:
    Kann man einen Live-Account auf 2 Boxen haben (natürlich nicht mit beiden gleichzeitig online)?

    Kann man die HD von der neuen Box auf die alte stecken und Sachen vom Marktplatz saugen (leider kein I-Net-Anschluss am neuen Standort)
    Vorallem auch dashboard-updates und dergleichen und dann auf die neue übertragen, oder sind die Sachen im internen Box-Speicher?

    Ganz klar Luxusprobleme, ich weiss...

    GREETZ und dank im voraus.
    Hübe :)

    PS: Billige Lösung im den überteuerten wireless-adapter zu umgehen kennt niemand per Zufall? Access-Points sind ja nicht viel billiger.

  • Hehe, wieso habe ichs irgendwie geahnt, dass sowas von Dir kommen könnte ;)
    Aber gelle, ich glaube, Du bist noch das eine oder andere Jährchen älter und gamest ja auch noch, oder wieder ;)

    GREETZ
    Hübe :)

  • Wie Du schön sagst, grösstes Problem, neben den Luxusproblemen, ist die Zeit, aber das muss ich Dir mit 3en ja nicht erklären ;)
    Meine gamet übrigens manchmal mit, fast schlimmer, als wenn die Konsole weg ist ;) Und noch fast schlimmer, manchmal ist der TV wegen der WII blockiert, bäh...

    GREETZ
    Hübe :)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Hübe

    ......
    Nun aber die Frage:
    Kann man einen Live-Account auf 2 Boxen haben (natürlich nicht mit beiden gleichzeitig online)?

    Kann man die HD von der neuen Box auf die alte stecken und Sachen vom Marktplatz saugen (leider kein I-Net-Anschluss am neuen Standort)
    Vorallem auch dashboard-updates und dergleichen und dann auf die neue übertragen, oder sind die Sachen im internen Box-Speicher?

    Ganz klar Luxusprobleme, ich weiss...

    GREETZ und dank im voraus.
    Hübe :)

    PS: Billige Lösung im den überteuerten wireless-adapter zu umgehen kennt niemand per Zufall? Access-Points sind ja nicht viel billiger.

    hmmm.... also 1 Live Account für 2 Boxen ist kein Probem solange Du wie gesagt nicht gleichzeitig rein willst.

    Ich denke auch, dass es egal ist auf welche Box Du die HD steckst um sie zu füllen.....bloss kopieren kannste die HD nicht aber davon war ja auch nicht die Rede.

    Also meiner bescheidenen Meinung nach sollte das von Dir gewünschte problemlos gehen. Aber alle Angaben ohne Gewehr :)

    Gruess und viel Spass mit dem Teil....was zocksch dänn am liebste det druff?
    Thomi

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Hübe

    Wie Du schön sagst, grösstes Problem, neben den Luxusproblemen, ist die Zeit, aber das muss ich Dir mit 3en ja nicht erklären ;)
    Meine gamet übrigens manchmal mit, fast schlimmer, als wenn die Konsole weg ist ;) Und noch fast schlimmer, manchmal ist der TV wegen der WII blockiert, bäh...

    GREETZ
    Hübe :)

    Drü? Sit knapp vier Mönet isch die Zahl also nüme aktuell...

    Wie alt isch jetzt dine, dass er scho mitgamed? Bi Wii Sports flüüged mini mängisch chli mit em Flugi ume, aber schtürzed natürlich all 12 Sekunde ab.

    Allzu früeh müend's mer dänn nöd mit game aafange, wänn's irgendwie gaht. Weiss ja vo mir sälber, was das für e schlimmi Sucht chan si.

  • Als eigentlich nur Mitleser hätte ichs eigentlich wissen sollen, sorry, habs nämlich mal gelesen, dass die Zahl nicht mehr so aktuell ist.
    Hmm, er ist jetzt 16 Monate alt. In ein paar wenigen Monaten auch Zahl aktualisieren. Habe ich im übrigen auch von anderen Pinnwand-Mitgliedern gehört, dass da bald Zahlen aktualisiert werden müssen ;-).
    Kei Nämä;-)

    So, jetzt aber zurück zum Thema:
    Thomi:
    Danke für die Antwort. Nun, da mein kleiner den Controller geshreddet hat, lag sie lange Brach und somit habe ich ein paar Top-Tiel verpasst und kann die zum Budget-Preis erwerben. Momentan bin ich gerade am Forza3. Im Bundle war noch Pure dabei, werde ich mir sicher auch zu Gemüte führen. Am liebsten zocke ich aber so Resi-mässiges, vorallem mit viel rotem Lebenssaft. Leider gibts deren nicht wie Sand am Meer.
    Wie siehts bei Dir aus? Hast Du das Alan Wake gezockt? Wirklich so gut?

    GREETZ

  • Stell Dir mal vor, mich gibts noch. Lang lebe die dreamcast oder so ähnlich. Da hast Du meinen Bruder mehr gesehen als ich.
    Du, aber Dich gibts ja auch noch ;)

    GREETZ

  • Zitat von Reto

    ich würde auf jeden Fall, wenn ich Zeit hätte und wenn meine Frau die PS3 nicht vor Monaten meiner Mutter mitgegeben hätte, dass ich nicht immer bis nachts um drei NHL zocke ;o)

    shit, dänn mäld dich mal, wänn sie wieder häsch:
    ich bin praktisch au jedi nacht bis ca. 2 uhr am zocke!

    ...aber ich bin mich vorallem "be a pro" gwöhnt, d.h. mit 1 spez. spieler es spiel spiele & nöd mitere mannschaft (wo ich immer grad de puck-füehrend bin)
    -> vo demher hettsch mit mir sicher liechts spiel ;)

    • Offizieller Beitrag

    liechts Schpiel hät mer gäge niemer, aber ich han (wo ich no han därfe ;o) immer gäge mänschlichi Gägner gschpillt. Hät mer vill meh Schpass gmacht, au wämmer sich über de eint oder ander au rächt hät chöne ufrege vo de Schpielwiis her.

    Momentan willi gar nöd so lang wach bliibe zum game. Isch scho schad um d'Ziit, bzw. um de Schlaf, wämmer suscht scho z'wenig hät. Die Phase chunnt dänn aber scho wieder. Evt. dänn halt scho mit NHL 11.

  • Zitat von Reto

    meh Schpass gmacht, au wämmer sich über de eint oder ander au rächt hät chöne ufrege vo de Schpielwiis her.

    unzähligi defekti Controller lönd grüesse.. :evil:

    Im Fifa ischs recht krass... det chasch theoretisch i de 1 minute 1-0 in füehrig ga und den nurno hinde pässle ohni das de gegner je e chance het an bölle z'cho..

    ich meine wens bi de xbox wos online game ja chosted scho so idiote git, wot ich ja nöd wüsse wieviel dases uf de ps3 git..

    Aber online machts ebe scho viel me spass.. d'computergstürig isch halt doch au im Jahr 2010 nonig wükli toll..

    • Offizieller Beitrag

    So isch es.

    Am coolschte isch natürlich, wänn gäge öpper chasch schpile, wo kännsch und dänn halt no einigermasse glich guet isch.

    Mich nervt eifach immer, dass ich 3 x meh Päss schpile als mini Gägner (öb ich jetzt gwünne oder nöd) und die mit ihrne Manzgöggel eifach dur's Züügs fräsed und nöd würklich Hockey (also Mannschaftsschport) schpiled.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!