SC Bern - ZSC, 28.11.2010

  • Und ich han nur gseit, dass ich finde das de Bärtschi i die erst oder zweit Linie ghört und ichs nöd guet finde wänn nur wäg eim Spieler (Wichser) grad all Liniene umgstellt werded...

    Und das mir mit däne defensive Leistige vo de letschte zwei Spiel kein Bluemetopf günned, dadefür mues mer glaub au kein Prophet si... 84 Gägegoal sind mit Abstand die meiste vo de Top 8 Teams...

    Alles in allem isch sicher e klari Steigerig vorhande sit de BAG da isch... aber ich glaube eifach, dass wänn sich gwüssi Herre hine nöd steigered, d Playoffs eimal me schneller verbi sind als es eus lieb si chan...

  • Klar, sind ja au Argumänt. Aber die halb Mannschaft in Einzelkritik zerlege bringt eus au nöd witer.
    Biz Vertraue in BAG dörfemer scho ha.
    Und ich nerv mi halt generell wänn gmotzt wird, will s'motze haltlos isch und nüt mit guete Kritik z'zue hät.
    Uf en Sieg hüt Abig.

  • Zitat von Messier

    Klar, sind ja au Argumänt. Aber die halb Mannschaft in Einzelkritik zerlege bringt eus au nöd witer.
    Biz Vertraue in BAG dörfemer scho ha.
    Und ich nerv mi halt generell wänn gmotzt wird, will s'motze haltlos isch und nüt mit guete Kritik z'zue hät.
    Uf en Sieg hüt Abig.

    bin ich dinere Meinig, absolut. Wie gseit, hans eher uf das Spiel gäg Zug bezoge und mich hät das det eifach gstört. Ansunste bin ich sicher au nöd dä wo Einzelkritik betribt... Im Fall vom Wichser gsehn ichs halt aber scho au chli wie de Gysino. Das er grundsätzlich en geniale Hockeyspieler isch, staht da glaub nöd zur Diskussion.

  • Zitat von Eggi

    bin ich dinere Meinig, absolut. Wie gseit, hans eher uf das Spiel gäg Zug bezoge und mich hät das det eifach gstört. Ansunste bin ich sicher au nöd dä wo Einzelkritik betribt... Im Fall vom Wichser gsehn ichs halt aber scho au chli wie de Gysino. Das er grundsätzlich en geniale Hockeyspieler isch, staht da glaub nöd zur Diskussion.

    De Müller dörf mer aber scho e chli kritisiere.... :cool:

  • Uebrigens nur noch so nebenbei zum Thema Wichser: Ich hab das schon richtig gesehen, dass er gestern so ca. ab dem 2. Drittel nicht mehr gespielt hat oder? Was er wohl schon wieder hat... :roll:

  • Zitat von Larry

    Gsesch das immer no so?

    Dritti Niederlag in Folge....gäge de 11.!

    Platz 6, Tendenz sinkend

    Mit dem hani jetzt natürli müesse rächne. Ha scho au miteme Sieg grächnet, klar bini au entosche. Aber mis "füre luege" gaht jewils nöd nur bis zum nöchschte Match, drum isch die Diskusion uf Is gleit. :wink:

  • Zitat von Larry

    Ich han nöd öppe Freud dass es so isch!

    Hocke ja sälber bi jedem Spiel i de Halle.

    Aber die Saison hani underdesse es schlächts Gfühl....

    Das hani die erschte ca 15 Spiel ganz extrem gha. Das hät sich aber dütlich verbesseret.
    Ich meine; det womer jetzt stönd, hettemer mindischtens bim Saisonstart müesse si. Mir händ sicher 2 Mönet Rückstand (Müller sei Dank...).
    E Steigerig isch i villne Pünkt da. Klar, zu dem miese Start isch es au nöd sooo schwer zum besser usgseh. Aber Uslösig, Tempo, Spielfreud isch besser worde. Unterhaltig (Nolan) isch au gholt worde. Und vom BAG halti scho au öpis. Mit dene Lüt MUESS ganz eifach meh möglich si, da simmer ja all glicher Meinig, aber genau det dänki, dass de BAG no en Teil wird ufhole, resp. us dem Team wird usehole.

    • Offizieller Beitrag

    Optimistisch gesehen:

    BAG holt bis zu den PO's das Maximum aus diesem Team raus, will heissen wir verbessern uns in der Defensive massiv, die 1. Linie skort wieder wie bis anhin, die 2. Linie steigert die Torproduktion, die 3. und 4. Linie hat die Linie des Gegners jeweils im Griff (spielt 0:0), Flüeler steigert sich und kann knappe Spiele "reissen". Dann wäre sogar ein Überleben in den 1/4 möglich.

    Pessimistisch gesehen:

    BAG kann nicht viel mehr als jetzt aus dem Team holen und wir fliegen in den PO's wieder im 1/4 raus.

    Tendiere leider eher zu zwei....

  • Mit diesem Team bin ich nachwievor der Meinung, dass ein Trainer wie BAG mehr herausholen kann. Zumal die Saison noch lange dauert.
    Evtl. kann es nochmals einen Ruck geben wenn Sulo de CH Pass bekommt. Dann, denke ich, wird ganz einfach der bessere spielen. Und natürlich hoffe ich (bin mit Flüeler noch immer mehr oder weniger zufrieden, erwarte aber auch mehr für die Zukunft) dass dann Sulo nochmals zeigt was in ihm steckt.
    Ja, es ist immer ein Funken Hoffnung dabei. . . . aber ohne Hoffnung wäre ich nicht Masochist genug mir das immer wieder anzutun in die Halle zu gehen. . .
    :bier:

  • schätze mal öppe 900 Lüüt i de Halle. Devo bestimmt 300 mit Gratistix.
    Es büütet aber gar nüüt meh! Frontline kein Barbetrieb - stönd wiiss deckti Tisch det, im Foyer e Autousstellig und jenschti Velo-abüüter und e Brasil Bar wo absolut behämmereti Musig laufe laht.
    Im Inneruum häts immerhin es Fumoir, aber wänn go seiche muesch sinds öppe 200 Stufe wo jedesmal erklimme muesch. Alles in allem also kei gfreuti Sach. Immerhin wird nachli sport botte :cool:

    Ah ja, uf de Bühne im Inneruum immerwieder irgendwelchi Velorapper, Eurodancers und irgendeini Eva Kay oder sowas, wo Hits us de 80'er singt.
    Nöd würkli berauschend, has wohl wieder gseh für es Jahr

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!