SC Bern - ZSC, 28.11.2010

  • Aufstellung ZSC Lions
    Tor: Flüeler, ET: Meili
    1: Seger, Stoffel; Wichser, Pittis, Nolan
    2: Schnyder, Murphy; Monnet, Bärtschi, Ambühl
    3: Geering, Westcott; Bühler, Ziegler, Schommer
    4: Bastl, Schelling; Paterlini, Schäppi, Ryser

    Einmal editiert, zuletzt von sandro_sf (28. November 2010 um 16:39)

  • Zitat von Mitsch 2006

    am tv sah es so aus, als hätte er sich den finger gebrochen bei der schlägerei

    Da muss ich schon ein bisschen schmunzeln, wenn man sich an das Tagi-Interview von Anfang November zurück erinnert...

    Zitat von TagesAnzeiger

    Hatten Sie hier schon einmal das Verlangen, jemanden zu verprügeln?

    Nein, nein, davon war ich bisher weit entfernt. Und wieso sollte ich das tun? Prügeln ist hier nicht verbreitet. Ich muss mich hier niemandem beweisen, und sicher nicht mit meinen Fäusten. Zudem könnte ich meine Hand dabei brechen. Was also sollte es mir nützen?

  • 12 Gegentore in 2 Spielen....Das kanns einfach nicht sein...Die gegner (Bern und Zug) waren keineswegs übermächtig...Enttäuschend die Ausbäute aus den letzten beiden Spielen...

  • hoffentli chunt dä nolan kei lungeentzündig über i dä playoff, spiel wird denn eher schneller, sorry mag ja magischi händ ha, aber standhockey langet eifach nöd. ja ja ich weiss anere legende rüttelt mer nöd.
    schnyder bitte nüme bringe, und dä bühler bitte au nüme.

    fakt isch es langet gäg die grosse nonig, denke eusi sind scho ziemli am limit, und wenn ich gseh das bern no kei vollgas git, denn wirds schwer.

    ha gmeint mit eusne beide uslänische backs säg defensive viel stabiler gem. sportchef, am arsch isch finschter.....

    chasch beid verkaufe

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Joey_88

    12 Gegentore in 2 Spielen....Das kanns einfach nicht sein...Die gegner (Bern und Zug) waren keineswegs übermächtig...Enttäuschend die Ausbäute aus den letzten beiden Spielen...

    Nöd entüschend sondern realistisch!

    Meh als Platz 5 lied nöd dinne, au nöd will mir nur en höchstens durchschnittliche Goalie händ!

    Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!

  • Zitat von Larry

    Nöd entüschend sondern realistisch!

    Meh als Platz 5 lied nöd dinne, au nöd will mir nur en höchstens durchschnittliche Goalie händ!

    Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!


    klar kann man das auch so wie du sehen, aber wenn man endlich diese wirklich unnötigen fehler, die teilweise unbedrängt passieren abstellen kann, dann reichts auch um gegen bern und zug zu punkten! die offensive gefällt mir seit einigen spielen gar nicht mal so schlecht..

  • Zitat von Larry

    Nöd entüschend sondern realistisch!

    Meh als Platz 5 lied nöd dinne, au nöd will mir nur en höchstens durchschnittliche Goalie händ!

    Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!

    he hallo , eus isch spitzehockey verpsroche worde, vom ceo und sportchef.

  • Zitat von Larry

    Ich weiss!

    Dänn chasch aber nöd en eigne Junior im Goal welle ufbaue umsverrecke, was jetzt aber gmacht wird. Dezu chömed no div. Transferflops vom Salis.

    dä goalie cha am wenigste defür, mit dene 2 usländische hungertüecher wür ich au alt usgseh.
    ernsthaft, körperlich werdet westcott/murphy pauselos überloffe, dezue chunt das en schnyder sackschwach i dä verteitigung isch, und en geering halt au individuelli fehler macht, und das langet den halt eifach nöd.
    en schelling söt mer eifach mal spielzit ge, en schnyder, müller und bühler händ i dä nati a nüt verlore, und wenn bi biel, ambri usw.


    wobie ich denke dä bag gseht das scho, dä erst wo dra glaube hät müsse isch dä krutov, und ich hoffe die erwähnte werdet folge.

  • nöd zum erschtemal lies ich da, dass mer de Schelling bringe söll. Irgendöpper mal en GC-Match go luege i de Vergangeheit? Umesust holt mer en ja nöd - nöd ue.
    Think about!

  • Zitat von Draft

    nöd zum erschtemal lies ich da, dass mer de Schelling bringe söll. Irgendöpper mal en GC-Match go luege i de Vergangeheit? Umesust holt mer en ja nöd - nöd ue.
    Think about!

    hät was, sicher, trotzdem glaub ich das en schelling me potential hät, als en schnyder und müller zäme.
    nach sim krüzbandriss bruchts zit, scho klar.

    wobi en schnyder natürli en sehr dankbare spieler isch kei frag, grind abe und los, aber es langet eifach nöd, und wenn, denn eher im sturm.

  • Noch der parteiische Kommentar meinerseits:

    Resultat am Schluss zu hoch für den SCB, der ZSC mit 2 Pfostenschüssen auch glücklos. Ist aber so wie immer, wenn man kein Glück hat, kommt noch Pech dazu. Ansonsten hätte das Spiel so geendet, wie man sich das in Bern mittlerweile gewohnt ist, nämlich im Penaltyschiessen.

    Beim ZSC ist mir vorallem die Nr. 84 (Schommer glaub ich, prüfe das jetzt nicht nach...) aufgefallen. Kräftig und schnell, den würde ich auch noch nehmen. Torjäger Bärtschi vergab mindestens eine 100%ige Chance, Ambühl rackerte wie gewohnt. Zudem steht der Z relativ gut und löst die Angriffe schnell und präzise aus. So schlecht, wie die diversen Vorredner hier den ZSC schreiben, ist er nicht.

    Allerdings muss man in diesem Zusammenhang auch noch die Schattenseite der beiden Teams ansprechen, und das sind definitiv die Ausländer. Beim SCB bringt nur Gamache etwas zustande, auf weitere Details verzichte ich. Beim ZSC fällt Gelbhelm Pittis positiv auf, Nolan war heute kein Faktor. Westcott und Murphy habe ich erst nach Studium des Matchprogramms und anschliessender Suche nach den Rückennummern identifizieren können.

    Hier liegt wohl (bisher) die Differenz zu Zug, Davos und Kloten. Wobei man z.B. bei Zug auch deutlich sieht, dass eine grosse Abhängigkeit von Holden besteht. Beiderseits muss man hoffen, dass die bestenfalls durchzogene Quali durch umso bessere Play-off's abgelöst werden. Und dass die Sportchefs noch etwas in Sachen Ausländer unternehmen.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry


    Aber nur wiiter über de Nolan rüssle, nur wäge dem verlüret mir kei Spiel!

    Hmmm.........
    Aber wäge ihm gwünnet mer d'Spiel, was an und für sich es Armutszügnis isch. Nolan gut = ZSC gut. Nolan schlecht = ZSC schlecht.
    D.h. wänn er sich (wie gäge Zug) zunere Schlegi "verführe" laht, vomene Spieler wo scho gäge de Junior Ryser aber sowas vo kei Chance gha hät, dänn 16 Min. dusse hockt und mir sind zu dem Ziitpunkt 2:3 hinne... naja.
    Okay, d'Schlegi isch geil gsi, s'Volk hät tobet und de Nolen i dem Momänt en chline Gott.
    Mir wär's lieber gsi, er hetti gäge Zug kei Schlegi gha, er hetti i dene 16 Min. woner dusse gsi sich 1 Goal und 1 Assist geh und mir darum mit 3 Pünkt im Sack nach em Match no easy es Bierli trunke.
    Viellicht isch es au "der Zahn der Zeit", aber: vor 15 Jahr hett' ich das au no geil gfunde - aber jetzt isch das nur no unprofessionell und peinlich...
    De Nolan chan gern de Santala vermöble, wänn mer 10 Min. vor Schluss 4:1 füheret - dänn hani au mini liebi Freud!

  • Zitat von ZSColin

    [De Nolan chan gern de Santala vermöble, wänn mer 10 Min. vor Schluss 4:1 füheret - dänn hani au mini liebi Freud!

    Da chömti dä Santala ziemlich flach use, prügle isch nöd grad sini Stärchi. Anderi Sache defür chan er ziemlich guet.

    Woher kommt eigentlich die nun schon öfters gelesene Abneigung gegenüber Santala, mal abgesehen davon dass er bei Kloten spielt?

  • dä santala isch so en eklige hinedurre spieler, stock da chli z'höch, dete mal no eis in rugge usw...bis dä gägespieler mal ernscht macht und dä santala nacher uf unschuldig. siehe pittis/santala die saison.

    ekligschti sorte vo spieler, passt demfall eigetli guet nach chloote.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!