SC Bern - ZSC, 28.11.2010

  • Zitat von Mitsch 2006

    im nachhinein? die verlängerung ist erst ca 2 monate her...

    für wichser bekommt man momentan nicht mal eine abwrackprämie...
    da muss man noch einen kleber drauf machen...

    Die Verlängerung ist jetzt dann bald ein Jahr her. Nicht 2 Monate.

  • Die Frage ist aber doch schon erlaubt, wieso man mit einem Spieler, der mehr Spiele verletzungshalber verpasst als spielt, und dann auch nur mässig, den Vertrag um 3 Jahre verlängert.

  • Zitat von 007

    Die Frage ist aber doch schon erlaubt, wieso man mit einem Spieler, der mehr Spiele verletzungshalber verpasst als spielt, und dann auch nur mässig, den Vertrag um 3 Jahre verlängert.

    zumal er ja nicht erst seit kurzem sehr verletzungsanfällig ist, sondern es ja von anfang an war :?:

  • Zitat von Caro

    zumal er ja nicht erst seit kurzem sehr verletzungsanfällig ist, sondern es ja von anfang an war :?:

    drum han ich sis Liebli vom Victoriacup echli günschtiger übercho......

    Gruss Lolo

  • Also de gueti Herr Wichser hät mit ca 19-ni oder 20-gi massivi Ruggeproblem gah. Wänn ich mich rächt erinnere, dänn hätmer dazumals nöd gwüsst ob er überhaubt sini Karriere chan fortsetze, bevor sie richtig agfange hät.
    Er hät sich dänn es paar Jahr als eine vo de beschte CH Spiller etabliert. En Grund, warum er zu eus gholt worde isch.
    Dass er i de CHL Topscorer worde isch, schint nüme wichtig z'si. Mer chan dänn, wänner nüme da isch, jewils i de 97-igschte Minute sin Name skandiere... :kopfschlag:
    Evtl. hät er sich ja guet erholt und wänner fit isch, dänn muessi glaub niemertem säge was er chan. Statt hoffe dass er wieder alles chan gäh und en geile Spiller isch, wird er zur Schnecke gmacht...vo eigne Fans...
    :skandal:
    Na ja, Lugano isch am Arsch, dass d'Halbschüeh vom Chuestall a de Spitz sind intressiert niemert, also zietmer über eigni her. . . :warnix:

  • Zitat von Messier

    Also de gueti Herr Wichser hät mit ca 19-ni oder 20-gi massivi Ruggeproblem gah. Wänn ich mich rächt erinnere, dänn hätmer dazumals nöd gwüsst ob er überhaubt sini Karriere chan fortsetze, bevor sie richtig agfange hät.
    Er hät sich dänn es paar Jahr als eine vo de beschte CH Spiller etabliert. En Grund, warum er zu eus gholt worde isch.
    Dass er i de CHL Topscorer worde isch, schint nüme wichtig z'si. Mer chan dänn, wänner nüme da isch, jewils i de 97-igschte Minute sin Name skandiere... :kopfschlag:
    Evtl. hät er sich ja guet erholt und wänner fit isch, dänn muessi glaub niemertem säge was er chan. Statt hoffe dass er wieder alles chan gäh und en geile Spiller isch, wird er zur Schnecke gmacht...vo eigne Fans...
    :skandal:
    Na ja, Lugano isch am Arsch, dass d'Halbschüeh vom Chuestall a de Spitz sind intressiert niemert, also zietmer über eigni her. . . :warnix:

    es wünscht em ja niemert öppis schlächts. han eifach es gwüsses unverständnis, wämmer öpper wien ihn mit somene lange vertrag usstattet. es gaht lediglich um das.
    über das, woner chan - sofern er fit isch - muess mer da sicher nöd diskutiere. aber chasch jetzt au nöd jahrelang mit dere chl-statistik cho, muessi scho au säge.

  • Zitat von Larry

    Übrigens isch de Snell viellicht nöd de gröscht aber er isch es böses Muskelpacket und de Ryser frisst er vor em Zmorge!


    ... :gaehn: de snell hät no nie en fight gune und im playoff-final vor 2 jahr isch er vomene zürcher "junior" (weiss leider nüme vo wäm...) locker ufs iis gleit worde!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier


    Er hät sich dänn es paar Jahr als eine vo de beschte CH Spiller etabliert. En Grund, warum er zu eus gholt worde isch.
    Dass er i de CHL Topscorer worde isch, schint nüme wichtig z'si. Mer chan dänn, wänner nüme da isch, jewils i de 97-igschte Minute sin Name skandiere... :kopfschlag:
    Evtl. hät er sich ja guet erholt und wänner fit isch, dänn muessi glaub niemertem säge was er chan. Statt hoffe dass er wieder alles chan gäh und en geile Spiller isch, wird er zur Schnecke gmacht...vo eigne Fans...
    :skandal:

    Es macht en niemert zur Schnecke!

    Mer frögt sich nur (mit Recht!) werum de Herr Salis eme potentielle IV Fall en noie Vertrag bis 2014 ahbütet.

    Usserdem: Min Heimatschutz für die Spieler-Nuttene isch abgloffe. Chunt e besseri Offerte sinds weg. De Wichser isch vorher bi Chlote und Lugano gsi.....das isch eh "keiner von uns". Drum: Wänn en Spieler bi ois d'Leischtig nüme bringt, chan er nöd erwarte, das er gschont wird. Und für sini Goal i de CL häd er reichlich Chole kassiert, das zehlt nüme und bringt au nüt meh!

  • Also wenn ich mich so zurückerinnere war Wichser von Anfang an nicht unbedingt für seine Kaltblütigkeit vor dem Tor bekannt, sondern für seine Schnelligkeit, seine Dribblings und für seine guten Vorlagen.

    Er hat mich bei seinem Comeback gegen Zug sehr überrascht...Er hatte einige gute Aktionen und ich denke das er in einigen Wochen bestimmt wieder an Fahrt aufnehmen wird.

  • ich wett gar nöd wüsse was er verdient. würkli nöd. :?:

    16 spiel hätter die saison scho gmacht mit magere 5 assists und keim goal. ja, au en vorbereiter dörf mal träffe.

    dä wichser hät siini bescht ziit aafangs vo dem jahrtuusig gha und dete au massiv meh goal gschosse als jetzt, überzüüged oi sälber devo i dä statistike. eigetli komisch, sött er doch sött eigetli im beschte hockeyspieler alter sii. siini meischtersaison isch au starch gsi, aber jetzt bini mer da eifach nüme so sicher.

    und ja; amene potentielle IV fall en vertrag bis 2014 gäh isch eigetli absolute wahnsinn.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Also de gueti Herr Wichser hät mit ca 19-ni oder 20-gi massivi Ruggeproblem gah. Wänn ich mich rächt erinnere, dänn hätmer dazumals nöd gwüsst ob er überhaubt sini Karriere chan fortsetze, bevor sie richtig agfange hät.
    Er hät sich dänn es paar Jahr als eine vo de beschte CH Spiller etabliert. En Grund, warum er zu eus gholt worde isch.
    Dass er i de CHL Topscorer worde isch, schint nüme wichtig z'si. Mer chan dänn, wänner nüme da isch, jewils i de 97-igschte Minute sin Name skandiere... :kopfschlag:
    Evtl. hät er sich ja guet erholt und wänner fit isch, dänn muessi glaub niemertem säge was er chan. Statt hoffe dass er wieder alles chan gäh und en geile Spiller isch, wird er zur Schnecke gmacht...vo eigne Fans...
    :skandal:
    Na ja, Lugano isch am Arsch, dass d'Halbschüeh vom Chuestall a de Spitz sind intressiert niemert, also zietmer über eigni her. . . :warnix:


    Du häsch es schön! Bim Thema ZSC schiint bi dir nur d'Sunne und s'Glück chert bi dir ih!

    Häsch no Aktie zum Verchaufe?

    Bi Langnau hämmer au mal so eine gha ...
    :bruno:


    :winke:

  • Nüt gäge die z.T. verständliche Argumänt.
    Aber mängisch hani s'Gfühl dassi nöd ufeme ZSC Forum bin.

    Wänn mich so vill Lüt i dem Verein würdet nerve wie das da ine bi de einte öpedie de Fall isch, dänn müesst ich mich fröge ob ich am richtige Ort bin.
    Kritik bruchts, isch die Saison au nötig gsi. Aber es gaht ufwärts, verletzti Spiller chömed zrugg und es wird nur gschosse (Salis, Flüeler, Müller, Segi, Westcott, Murphy, Schnyder, Krutov, Bühler, Down, Wichser, Ziegler, Paterlini, Ambüel...).
    Meine Fresse, es isch über die halb Mannschaft wo immer wieder kritisiert wird. Chas eifach nöd ernscht nä....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier


    Kritik bruchts, isch die Saison au nötig gsi. Aber es gaht ufwärts, verletzti Spiller chömed zrugg und es wird nur gschosse (Salis, Flüeler, Müller, Segi, Westcott, Murphy, Schnyder, Krutov, Bühler, Down, Wichser, Ziegler, Paterlini, Ambüel...).
    Meine Fresse, es isch über die halb Mannschaft wo immer wieder kritisiert wird. Chas eifach nöd ernscht nä....

    Gahts ufwärts oder scho wieder abwärts?

    Isch en Platz 5 das womer wänd?

    Hämmer en Stich i de PO's oder isch das nur Prinzip Hoffnung?

    Bin scho de Meinig dass sit em Titel 2008 mit de grosse Usnahm CL und VC i de NLA halt nöd würklich viel grisse worde isch, und d'Ahsprüch werded ebe nöd chliiner.....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Daywalker


    ... :gaehn: de snell hät no nie en fight gune und im playoff-final vor 2 jahr isch er vomene zürcher "junior" (weiss leider nüme vo wäm...) locker ufs iis gleit worde!

    Ähm Larry, ich han nöd ume suscht de Ryser erwähnt.
    De Ryser hät i dem Frühelig im 1. Playoff Game gäge und in Zug (bin im Stadion gsi) de Snell nöd nur 1 x usenand gno - nei grad 2 x ...........
    Und de Ryser hät sich no zrugg g'hebet, wie er sälber gseit hät.

  • Zitat von Larry

    Gahts ufwärts oder scho wieder abwärts?

    Isch en Platz 5 das womer wänd?

    Hämmer en Stich i de PO's oder isch das nur Prinzip Hoffnung?

    Bin scho de Meinig dass sit em Titel 2008 mit de grosse Usnahm CL und VC i de NLA halt nöd würklich viel grisse worde isch, und d'Ahsprüch werded ebe nöd chliiner.....

    Nachdem 23 vo 27 mögliche Pünkt gholt worde sind, hämmer 2x verlore. Abwärts-Trend ? Hör mer uf....
    Und immer wänn eine ufem Märt isch (Guggi) schreied all. Wänner dänn chunt und nach 10 Spiel erscht eis Gol gmacht hät, dänn gahts ja scho wieder los mit motze. Entweder ischer s'Gäld nöd wert oder de Sportchef hät verseit etc.
    Sport isch nöd planbar, zum Glück. Suscht wär Lugano a de Spitze :kotz:
    Jetzt hämmer en guete Ma a de Bande, holed Pünkt, s'Kader isch langsam aber sicher vollzählig. Ich cha locker füre luege, weiss echt nöd wo s'Problem isch. Dassmer nöd erschte sind ? Ich will nöd a de Wiehnachte erschte si. . .

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!