ha mal e technischi frag. ha vor kurzem de samsung UE46C6820 kauft, hät under anderem internet tv. en kolleg hät mer gseit, ich bruch defür es ethernet-kabel. schön und guet, aber wie mach ichs dänn mit de hispeed-box? die staht nämli im schlafzimmer... vilicht bini au eifach z'blöd
um tipps wäri dankbar
tv-fred
-
-
da dein tv scheinbar wlan kann, schliesst du am besten einen wlan router an deine ccbox an, so brauchst du kein kabel verlegen.
aber internet tv ist nicht wirklich so cool das sich ein grösserer aufwand lohnt.
-
- Offizieller Beitrag
Sehe jetzt auch nicht so recht, was Internet-TV bringt.
Oder einfach surfen am Fernseher?
-
ha nöd vor, nur no über de tv z'surfe, ehner die fixe page (youtube etc). bi hüt mittag rasch im lade gsi, die händ mer so es teil empfohle: http://samsung.de/de/Privatkunde…=specifications
-
- Offizieller Beitrag
Andere Frage:
Bei mir ist der Ersatz des DVD-Recorders fällig.
Gibt es eigentlich schon einen DVD-Recorder, den ich gleichzeitig als Tuner für HD-TV nutzen könne; so quasi als Settop-Box?
-
Zitat von Mushu
Andere Frage:
Bei mir ist der Ersatz des DVD-Recorders fällig.
Gibt es eigentlich schon einen DVD-Recorder, den ich gleichzeitig als Tuner für HD-TV nutzen könne; so quasi als Settop-Box?
http://www.samsung.com/ch/consumer/tv…tail&returnurl=das ist ein recht tolles teil, kannst du von der cc die CI+ karte reinschieben und gut ist, 500 GB harddisk, kann blu ray und blu ray 3D.
-
Zitat von Caro
ha nöd vor, nur no über de tv z'surfe, ehner die fixe page (youtube etc). bi hüt mittag rasch im lade gsi, die händ mer so es teil empfohle: http://samsung.de/de/Privatkunde…=specifications
genau, und einen wlan router. -
- Offizieller Beitrag
Zitat von zztop
http://www.samsung.com/ch/consumer/tv…tail&returnurl=das ist ein recht tolles teil, kannst du von der cc die CI+ karte reinschieben und gut ist, 500 GB harddisk, kann blu ray und blu ray 3D.
Einfach eine Verständnisfrage, für den etwas schwerfälligen ...
In unserem TV-Kabel stecken HD-Fernsehprogramme, welche vom Anbieter mitgeliefert werden. Meine Settop-Box kann diese aber nicht verwerten.
Wenn ich nun diesen Player anschliesse, kann dieser die einkommenden Signale verwerten, und mir auf den HD-TV "projezieren"? Dieser Player vermeidet demnach, dass ich mir auch noch eine HD-Settop-Box zutun muss? Oder erwarte ich da zuviel?
-
-
So ist es, der player ist eine komplette HD settopbox, das ist ja auch der clou der sache, man braucht keine box vom kabelanbieter, vorallem die von cc ist grosser schrott.
Man braucht nur eine smartcard vom anbieter und kann die originalbox retourgeben. -
- Offizieller Beitrag
Zitat von zztopSo ist es, der player ist eine komplette HD settopbox, das ist ja auch der clou der sache, man braucht keine box vom kabelanbieter, vorallem die von cc ist grosser schrott.
Man braucht nur eine smartcard vom anbieter und kann die originalbox retourgeben.Klingt ja super. Muss ich prüfen/im Auge behalten.
Und mit Teleclub klappt das auch noch gleich?
-
also bei cablecom klappt das mit teleclub, da kannst du dir dein abo mit den sendern zusammenstellen, auch tc, und kriegst die smartcard die mit deinem abo freigeschaltet ist.
sollte auch mit den anderen anbietern so sein, kann man sicher online abklären.übrigens hat der player auch wlan mit dlna standard, d.h. du kannst z.b. filme oder musik, die auf dem pc/laptop liegen, auf den tv streamen.
internet tv hat er auch:-)
-
- Offizieller Beitrag
hät au sin priis:
-
- Offizieller Beitrag
Wänn 20.-- im Monet schparsch für de gmietet Recorder isch das doch ganz OK.
-
- Offizieller Beitrag
also ich wür 14 schpare und wür das ding so i 3 jahr usehole. eigentlich no lang.
vorallem wänn mer bedänkt, dass eim s'gmietet grät bi defekt eifach (villicht au nöd so eifach bi einige abüter) ersetzt wird und falls das mal veraltet isch, wirds au zimli schnäll usgwächslet.känne aber natürlich das grät nöd und wie guet sich das bediene laht im verglich mit eim vo cablecom zum biischpil.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Ich känne das Züügs au nöd, aber min Sat-Receiver mit de HD hät au 500.-- koschted, de leischtet aber sin Dienscht locker und isch relativ modern. OK, i drü Jahr au nüme, aber vill meh wie HD-Empfang und e Harddisc wirdi au nöd bruche.
Wänn aber eh es Abo vo Cablecom oder Swisscom häsch, macht's villicht scho nöd vill Sinn, no so es Teil z'chaufe.
-
Zitat von virus
hät au sin priis:
Jetz chunsch du auno
Alte, häsch mal glueged was das grät alles chan?
Mit de ccbox chasch nöd emal d sänder sälber sortiere!ps: morn wär no s gönnerspiel vo dim alte club, chöntsch ja au no chli de löli cho mache
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von zztop
Jetz chunsch du auno
Alte, häsch mal glueged was das grät alles chan?
Mit de ccbox chasch nöd emal d sänder sälber sortiere!ps: morn wär no s gönnerspiel vo dim alte club, chöntsch ja au no chli de löli cho mache
ahh, erscht jetzt gsehn ich wieder, wer du ja tatsächlich bisch. voll vergässe dass du da so heissisch.
ha ha, wie gseit, das grät isch sicher e gueti sach. und ja ich weiss, bi dä cablecom muess ich immer uf s70 schalte, wänn ich HD Suisse will.
han kei iiladig übercho.
-
- Offizieller Beitrag
Ha ha, tatsächlich? Huere Schrott demfall, die Cablecom-Chischtene.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!