- Offizieller Beitrag
NHL Fred: post #4609 und #4610
Bi neuere Posts schients aber zumindest teilwiis zfunktioniere ?! [emoji848]
Jep, die neue funzed, die zwei alte nöd!
Ansonsten alles wieder ok, danke!
NHL Fred: post #4609 und #4610
Bi neuere Posts schients aber zumindest teilwiis zfunktioniere ?! [emoji848]
Jep, die neue funzed, die zwei alte nöd!
Ansonsten alles wieder ok, danke!
Ok habs gesehen. Scheint ein Problem von Tapatalk zu sein, da diese Links über den Browser (zumindest bei mir) funktionieren.
Werde mal einen Support Case eröffnen.
Merci
Tapatalk nervt mi scho ewig - klaped nüme so rächt bi mir...
Tapatalk nervt mi scho ewig - klaped nüme so rächt bi mir...
Ja d web Links funktioniered nonig....
Han no Ferie. Bin aber dra.
Ja d web Links funktioniered nonig....
Ja isch (immer no) scheisse....ich dänke es gönd underdesse die meischte via tapatalk is Forum.
Zitate von Heinrich funzen in Tapatalk aber nicht hier auf der HP.
Kann man dies beheben?
De Heinrich. Kei Ahnig, was de falsch macht.
Tapatalk regt mich uf. Hans nüme uf em Handy.
Er macht nüt falsch, im Tapatalk chunts richtig!
Die meischte chömed schiinbar via Tapatalk uf die Siite, ich bruchs au aber poste duen ich viel lieber via PC, Old School halt!
Han scho dänkt.
Schriibe uf em Handy gaht ja scho, aber am PC isch es doch dütlich öppis anders. Au für die, wo meined, sie seged voll schnäll uf em Handy. Händ halt nie glernt mit ere Taschtatur.
Aber ebe. D'Ziite änderet sich. Wem säg ich das ;o)
Frühner het mer au nöd so en blöde Schtrichpunkt, es o und e Chlammere nach em Satz gschribe, wämmer öppis luschtig meint.
Han letschti vomene Schriftschteller öppis ghört, de hät verzellt, dass er alles no uf de Schriibemaschine schriibt. Das seg vill besser. Isch natürlich en Blödsinn und villicht isch es ja genau so blöd, z'meine, dass mer mit de Handytaschtatur kei rächti Diskussion chan füehre - mer hät eifach z'wenig Üebig.
Und zu dem Thema.
Mobili Websiitene sind für Unternähme offebar hützutags wichtiger, als d'Homepage, wo mer am Browser aalueged. Je nach Firma und Produkt, bsueched d'Homepage nur no en chline Prozäntteil im Verglich zu de gliche Siite im "mobile"-Format. Findi scho no erschtuunlich.
The Times They Are a-Changin’ gilt immer und überall, und wänn s sächsi uf em Rugge häsch merksch das au je länger je meh!
aber ab dänn chan's eim au scho fascht chli egal si ;o)
Gwüssi Sache sind mir au egal, gwüssi sogar Scheissegal!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!