Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

  • Zitat von virus

    ha ha:
    Ein Securitas erzählt BLICK, dass er während einem Spiel schon von einem Fan aufgesucht worden sei – weil eine Fackel im Versteck festgeklemmt war. Der Brennkörper befand sich nämlich in einer Körperöffnung seiner Freundin – Arztbesuch nötig!

    das müests mer dihei demfall zersch üebe. :geil:

    v.a. isch das ganz en alte...d'basler sind deswege scho i dä 80er jahr i ziitige und fernsehbricht gsi,
    damals isches drum gange petarde in luzern innez'schmuggle.

  • wenner s negscht mal a de langstrass verchered (im wahrste sinn vom wort) den ziend de wiiber kein lappe dur de schnägg sondern e fackle. für so was wür sogar ich no zalle.

  • Zitat von Draft

    Ich hettis nie im Läbe für möglich ghalte, dass ich dir mal bipflichte mues! Aber genau das tüpft de Nagel uf de Chopf. Es isch eifach e anderi Generation nahcho. Das chan mer eifach nöd bestriite.

    Und Zesi: Mit dim letschte Abschnitt lehnsch dich grausam wiit usem Feischter...

    Das mag sein, deshalb habe ich ja Niemanden so direkt angesprochen. Wohl etwas zu überspitzt formuliert, da ich ja nicht glaube, dass irgend Jemand in diesem Forum lieber die Züri Lions schauen gehen würde als den ZSC ... aber vielleicht irre ich mich ja ...

    Draft hat natürlich Recht, dass ein Genrationenwechsel statt gefunden hat, aber dies ist niemals der einzige Grund, warum man heute fast keine Stimmung mehr hat in der Halle. Ich selbst war seit Mitte der 80er bis Ende der 90er mit ca 20 Freunden immer im 3. Rang, seit gut 10 Jahren ist Jeder davon nur noch sporadisch in der Halle. Dafür sind praktisch alle heute beim Fussball an zu treffen. Als Grund würden Alle die fehlende Stimmung und die vielen Restriktionen (z.B. man darf die Halle nur betreten, wenn nicht gespielt wird ... ??? Tennis oder was?) angeben.

    Mir geht es nur um etwas. Momentan verhalten sich die Medien, als ob Al-Kaida beim Fussball in den Kurven verteten wäre. Es herrscht angeblich Krieg in den Stadien. Neuestes Beispiel: der Blick erdreistet sich "Polizei" zu spielen und veröffentlicht ein Foto und brandmarkt den "angeblichen" Fackelwerfer. Ein einfaches Zuspielen an die Behörden hätte genügt um den Fackelwerfer zu identifizieren. (Ich weiss aus verlässlicher Quelle, dass die Polizei in Zürich den Werfer sofort identifiziert hatte anhand des Fotos) Es ist nicht Aufgabe der Medien für Recht und Ordnung zu sorgen. Nein, sie haben sogar das Recht dazu NICHT. Auch wenn Viele anscheinend bereit sind jegliche Rechte und Gesetze über Bord zu werfen. Genau diese Medienhysterie wird dazu führen, dass man den Fussball wie er heute existiert nach und nach kaputt machen wird. Ich habe einfach keine Lust auch noch mit zu erleben, wie der zweite Verein meines Herzens kaputt gemacht wird.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    absolut grossartige artikel vo eim wo druuschunnt. sälte sowas i dä medie.
    und s'gägestück zum pyro-salami sandwich vom blick.


    ha,ha...d'WOZ....meh sägi nöd!

    Natürli verzellt er alles us dere Sicht...und klar, de Fakelwerfer isch überall debi gsi, häd Choreos vorbereitet....genau das stimmt wohl zu 99,9% nöd. Er isch nur en Tubel wo im Schutz vo de Kurve en riese Scheiss gmacht häd. Und d'WOZ brüeled jetzt scho dass wägem Blick de arm, arm Siech jetzt drahchunt. Es wär de WOZ also lieber gsi, er wär nöd drah cho. Typisch linggi Politik halt.

    No öppis: Wänn d'Iihnahme vo dene subventionierte Billigstsaisoncharte i de Kurve mit de Buesse verrächnisch bliibt nüme viel übrig!

  • Zitat von Larry

    ...und klar, de Fakelwerfer isch überall debi gsi, häd Choreos vorbereitet....genau das stimmt wohl zu 99,9% nöd.

    sorry, wänns eine vo de boys gsi isch, dänn stimmt die ussag aber uf jede fall.

    egal, de erscht hät sich ja hüt gstellt.

  • Zitat von Larry

    Was ich will säge: Nur sehr wenig mached würkli kreativ mit, aber sehr, sehr viel wänd eifach echli action i de Südkurve.

    mängisch frögi mi scho, vo wo du dini infos beziehsch...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    haha, für die wo Telezueri geschter nöd gseh händ: Ab 11:40

    http://www.telezueri.ch/webtv/?&channe…video_id=221336

    ah ja, mein natürli de Biitrag vo Zug.
    @Gysin, nimmsch mi mit? :?:

    Ich han mir das in Zug ja jetzt mal chöne ahluege. Sehr viel Gschäftslüüt wo tüüri Business Seats chaufed und sich vor, während, nach em Match i de verschiedene Restaurants wo dene Gruppierige offe stönd träffed. De Chessel häns so oder so volle, und uf Uswärtsfans wo Puff mached chönds würkli verzichte. Uf die eigene Fans hinderem Goal übrigens au, wänn die würded blöd tue. So es Stadion wie in Zug bringsch, wänn guet spielsch wie jetzt, immer voll mit Lüüt wo nur wänd de Match luege.

    Natürli wott das niemert ghöre us em Egge vo de Kurvefans, aber es isch eso!

    Und viellicht wärs au besser so.... :twisted:

  • Zitat von Larry

    Ich han mir das in Zug ja jetzt mal chöne ahluege. Sehr viel Gschäftslüüt wo tüüri Business Seats chaufed und sich vor, während, nach em Match i de verschiedene Restaurants wo dene Gruppierige offe stönd träffed. De Chessel häns so oder so volle, und uf Uswärtsfans wo Puff mached chönds würkli verzichte. Uf die eigene Fans hinderem Goal übrigens au, wänn die würded blöd tue. So es Stadion wie in Zug bringsch, wänn guet spielsch wie jetzt, immer voll mit Lüüt wo nur wänd de Match luege.

    Natürli wott das niemert ghöre us em Egge vo de Kurvefans, aber es isch eso!

    Und viellicht wärs au besser so.... :twisted:

    jawohl, geil! hockey und fuessball nurno für dä elitäri huufe freigäh wo en lappe uufwärts pro
    billet zahlt! inkl. prosecco und gratis abgab vom nerz-mantel.

    mann. :roll:

  • Zitat von Larry

    Du übertriibsch wieder, aber so wie i de NHL wirds usecho, und isch das schlimm?

    nur wils du und dini kollege (resp. i däne kreise wo du dich bewegsch) in ornig findet, gilt das no lang nöd für d'mehrheit!

  • Zitat von Larry


    Du übertriibsch wieder, aber so wie i de NHL wirds öppe usecho, und isch das schlimm?

    Ich fänd das sehr schad, ja. Söttsch ja aber eigetli wüsse.

  • Zitat von Larry

    Ich han gar nöd gseit ich find das in Ordnig, aber sie chöndet das in zug mache wänns wetted.

    Und sie würded no meh Geld verdiene.

    Novartis will ja jetzt in Zug ihstiige, die wänd sicher au ihri Plätz, wo jetzt aber gar nöd ume sind!

    Etc., pp.

    Sorry, aber d '"Fans" sind sälber schuld wänns so usechunt...

    und was isch dänn, wänns ne mal nöd so guet lauft?!?!
    dänn wärs ghüül aber sehr gross... und ich mach jedi wett, de hype wird früehner oder spöter verbigah, resp. sich chli mässige.

  • S Problem isch, de Schwiizer tickt doch nöd so wie d Amis.
    D Amis mit ihrem ganze drum herum um s Spiil, si findet das geil & bi ihne macht das ganze au chli e Falle, wenn d Schwiizer das probiered isches bisher eifach nur peinlich, ich chan keis einzigs guets biispiil nänne.

    Drum söll alles so blibe wies isch.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!