• Zitat von Larry

    Ich will das Derby zurück!

    ich nöd! will das pack niemeh dobe gseh. :mrgreen:

    s‘karma hät mängisch e langi leitig! aber irgendwänn schlats immer zue! :nick:

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah


  • ui, isch aber nöd gad herremässig und gc like was in luzern abgaht! :mrgreen:

    aber geili forderig vo de fans: d‘spiller sölled einzeln vor kurve und libli und hose abzieh. die sind no dämlicher als ich die bisher igschetzt han! :rofl:

    läck isch das en dräcksverein!

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    es söll anderi Fan geh ha, wo ähnlichs verlangt händ und nachem Cupsieg d'Spieler so lieb "empfange" händ, dass die hülend devo gloffe sind :floet:

  • Zitat von larlf

    es söll anderi Fan geh ha, wo ähnlichs verlangt händ und nachem Cupsieg d'Spieler so lieb "empfange" händ, dass die hülend devo gloffe sind :floet:


    so en müll! :rofl:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • hmmmmm:

    Die Ambiance fühlte sich bizarr an - wohl für alle Beteiligten. Ausgelassene Freude kam nicht auf, zu sehr drückt der Fall in die sportliche Anonymität auf das Gemüt der Protagonisten. Und nach dem Schlusspfiff? Sofort der kräftige Applaus? Positive Emotionen? Mitnichten - zwischen zwei Sektoren bekämpften sich unmittelbar nach Spielschluss einige Zürcher Fan-Gruppierungen. Pfiffe, Schläge, Tritte. Es war nur eine Minderheit, die sich für einen Moment in den Vordergrund drängte; aber sie senkte die Laune. Besinnung tut gut und im Fall einiger Fanatiker dringend Not.

    Das bizarre Ende hatte sich irgendwie angekündigt. Denn was ein Teil der Kurve vom eigentlichen Cup-Festtag hielt, wurde deutlich, als schon vor dem Anpfiff im Minutentakt schwere Knallkörper detonierten: wenig, bis nichts. Ihr Gruss an die Spieler war kein freundlicher: «Gewinnt den Final, geht nach Hause und schämt euch weiter!»

    us de nzz vo damals... https://www.nzz.ch/sport/fussball…sieger-ld.85402

    häsch ja sälber gschriebe, wie wenig Tuble hüt in Luzern gsi sind... eui Tuble sind def. nöd besser als eusi....

  • Zitat von larlf

    hmmmmm:

    Die Ambiance fühlte sich bizarr an - wohl für alle Beteiligten. Ausgelassene Freude kam nicht auf, zu sehr drückt der Fall in die sportliche Anonymität auf das Gemüt der Protagonisten. Und nach dem Schlusspfiff? Sofort der kräftige Applaus? Positive Emotionen? Mitnichten - zwischen zwei Sektoren bekämpften sich unmittelbar nach Spielschluss einige Zürcher Fan-Gruppierungen. Pfiffe, Schläge, Tritte. Es war nur eine Minderheit, die sich für einen Moment in den Vordergrund drängte; aber sie senkte die Laune. Besinnung tut gut und im Fall einiger Fanatiker dringend Not.

    Das bizarre Ende hatte sich irgendwie angekündigt. Denn was ein Teil der Kurve vom eigentlichen Cup-Festtag hielt, wurde deutlich, als schon vor dem Anpfiff im Minutentakt schwere Knallkörper detonierten: wenig, bis nichts. Ihr Gruss an die Spieler war kein freundlicher: «Gewinnt den Final, geht nach Hause und schämt euch weiter!»

    us de nzz vo damals... https://www.nzz.ch/sport/fussball…sieger-ld.85402

    häsch ja sälber gschriebe, wie wenig Tuble hüt in Luzern gsi sind... eui Tuble sind def. nöd besser als eusi....


    ebe säg ich ja! häsch müll gschribe. sueche jedefalls no immer die stell wo staht, dass eusi tuble verlanged, dass d‘spiller d‘hose abzieh müend. und dass spiller hülend devo gloffe sind, chani au nirgends finde...

    aber egal, niederhasli isch (scho fasch) dete wo ich sie mir sit +/- 40 jahr ane wünsche! hüt isch en schöne tag im fuessball züri! en sehr schöne! :nick:

    NieUsenandGah

  • nei, das beträffend hose händ eui tuble nüt gseit: aber eusi tuble händ eui dänk müese toppe ;)
    d‘ussag isch ja bi beidne die glich: ihr sind das trikot nöd würdig + um das isch es mir gange!

    stah tuets nöd, aber ich wür no einiges wettä, dass eui spieler mit träne i de auge de pokal deponiert händ... müesst mi rächt tüsche, wänn das nöd stimmt

  • Zitat von larlf

    nei, das beträffend hose händ eui tuble nüt gseit: aber eusi tuble händ eui dänk müese toppe ;)
    d‘ussag isch ja bi beidne die glich: ihr sind das trikot nöd würdig + um das isch es mir gange!

    stah tuets nöd, aber ich wür no einiges wettä, dass eui spieler mit träne i de auge de pokal deponiert händ... müesst mi rächt tüsche, wänn das nöd stimmt


    stimmt garantiert nöd! isch ja nume de fuessballgott nef mit em andere spiller gsi (weiss nüme welle) wo de pokal uf tartanbahn gstellt hät.

    die ganz mannschaft hät sich nume vor de haupt- und osttribüne artig bedankt. und vo dete händs au applaus übercho. nüt überschwänglichs, aber au kei pfiff und/oder verbali agriff!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • pressekonferenz isch voll im mim gusto, ha freud! :rofl:

    de cillo isch vor 3 jahr anegstande hät strukturänderige versproche und vor allem hät er gseit, s‘budget wird i de b saison nöd abegfahre! direkte wiederufstieg isch pflicht!

    de rietiker verzellt dass kä chole händ und in zuekunft mit dem läbe müend wo zur verfüegig staht. im klartext: s’budget im minimum halbiere. de campus chosti jährlich 1,6 millione. de fcz trainieri für 60‘000.-, jammeret de stephan vor laufender kamera.

    liebe stephan, defür trainered mer zwüsched hündeler und skater. he, das isch im fall nöd gclike und herremässig! dete hät de eliteclub wükli nüt verlore! das isch under euere würd! ihr sind öppis bessers, e instituion, im fall he! aber öppis bessers (welle) si chostet halt gäld und wämer das nüme hät und die wert glich no will höch halte und läbe...tja, was macht mer dänn? zersch emal abstiege und sich dänn langsam zrugg zieh! in ehre und mit stil, so wie sich das für e überlägeni elite ghört! :nick:

    ps. hüt isch de 13. mai, nach em 12. mai de zweiti stadtzürcher fuessballfirtig!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    Einmal editiert, zuletzt von snowcat (13. Mai 2019 um 10:37)

  • Zitat von larlf

    lol, wie gseit: eui tuble sind besser als eusi tuble! ...oder so ähnlich

    wayne


    logisch, allei scho will mir kä floppers sind! :rofl:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von larlf

    villicht hilft dir ja wenigstens euse Abstieg, zum dies persönliche GC Trauma verarbeite. aber das isch bi mir meh Hoffnig, als würklich dra glaube...


    es hilft brutal! wänner i de nöchste 2-3 johr no komplett hopps gönd, bini gheilt! :rofl:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • wänn, dänn dureds wahrsch nöd so lang: also s‘hops gah ;)

    chönd ihr dänn s‘stadion glich baue lah/finanziere oder bliebed ihr im lässige durchzugsstadion?
    han mi zwenig demit befasst, das ich da bscheid wüsst....

  • Zitat von larlf

    wänn, dänn dureds wahrsch nöd so lang: also s‘hops gah ;)

    chönd ihr dänn s‘stadion glich baue lah/finanziere oder bliebed ihr im lässige durchzugsstadion?
    han mi zwenig demit befasst, das ich da bscheid wüsst....


    kei ahnig! isch bis jetzt nonig thematisiert worde...:nixwiss:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!