- Offizieller Beitrag
Der GC-Fred
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
d'schlachthofdeppe sind wiedermal bsunders doof äne im idiotetopic. scho krass. guet luegt da keine vo dene ine.
-
lol, solang d'Fusion keis Thema wird, sölleds wieter vo de CL träume (sind zwar nöd oder nonig? die vom Board, aber ihre Präsi)
d'Realität isch aber leider so, dass: sobald d'Joggel am Ry wieder paar Spieler tüür verchaufed, wird im Rest vo de Schwiiz wieder nach Spieler gsuecht, zum s'Kader uffüllä. Usser YB chan wohl (momentan) finanziell niemer mit ihne mithebe und was die sportliche Ziel betrifft leider au nöd, d.h. jede "besser" Fuessballer wo nöd direkt is Usland gaht go spiele, wird sich zerst no bi de rot/blaue uf d'Lischte setze lah und da isch de Ertragswert (für de abgebend Club) meist nöd so toll, wie sich gwüssi Lüüt erträumed...
-
nimmt mich scho wunder, ob er's nomal packt: http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2594272.html
ich tippe uf: eher nöd, suscht hett er's doch scho jetzt müese schaffe regelmässiger z'spielä?
talänt hät er ja eigentlich gnueg... -
Petric für Hajrovic oder doch nur de Hajrovic weg?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlfoder doch nur de Hajrovic weg?
-
lol.
wür mich überrasche, wänn er döt Erfolg hetti: vom Gäld her sicher guet für GC! De Rest wird sich zeige...Wänn im Blick nöd stah wür, dass er i de Türkei Verwandti hät, dänn wür ich behaupte: de Typ hät kei Ahnig, wohi er gaht und uf was er sich ielaht!
Hauptsach de Kohle stimmt.... -
- Offizieller Beitrag
-
Isch für mich bitzeli wie mit de Pyro-Jungs: uf ei Art ja, uf die ander: NEI!
Ehrlich gseit, nimm ich nöd ah, dass er bi GC wenig Gäld verdient hät. Au wänn mer's natürlich nöd mit Gala chan vergliche.
Aber wänn mer's mit emne normale Job verglicht, dänn isch er bestimmt nöd arm und hät wohl au de Familie chöne abgeh...
Drum frög ich mich: was passiert mit ihm, wänn er sich döt nöd duresetzä chan?
Dänn chunt er chum es Agebot vomne Klub us DE oder de Insle über, am ehnschte isch dänn wohl d'Rückkehr i d'CH.Ok, chöntsch säge, er hät dänn nüt verlore, im Gägesatz; Aber ich bin der Meinig, dass er gschieder no 1-2(3) Jahr i de CH sött bliebe (evtl. halt no vorher uf Basel) und erst dänn is Usland. I de BL sind eusi Jungs meistens au gern gseh...
Wieso ich das mit de Pyro-Jungs vergliche?
Will, au die wüssed, dass es eigentlich nöd guet isch was gmacht händ; Aber i junge Jahre macht mer halt mängisch (oder eher) so Sache, wo mer nachher bereut und wänns ganz dumm lauft, sogar demit sini eige d'Zuekunft verbaut.Aber ich hoffe, dass es guet gaht und wünsch ihm glich viel Erfolg!
-
- Offizieller Beitrag
Und eigentlich isch alles egal. Öb jetzt 4 oder 7 Mio. glöst werdet, oder öb Lohnsumme reduziert wedet: s'Gäld isch bereits weg und für Reinvestitione bliibt nüt übrig. Aber das isch nöd nur in Niderhasli es Problem ...
-
- Offizieller Beitrag
De Hajrovic cha nüt verlüüre, nur günne!
Er zockt jetzt bi Gala ab, und wenn er sich nöd duresetzt chunt er i d Schwiiz zrugg und macht dört wiiter wo er jetzt ufghört häd!
Er chan (finanziell) nur günne!
-
- Offizieller Beitrag
Wie der Derdyiok de Vollidiot.
Verdient sich dumm und dämlich (us Normalo-Sicht), isch aber eigentlich nöd gnueg guet, zum irgendwo andersch als i de Super League en chline "Held" z'si. -
-
-
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/15688352
Heisst wir müssen hoffen dass Schafhirt Ueli in die CL kommt mit YB......?;-)
-
- Offizieller Beitrag
-
Gut jetzt mit der neuen israelischen Sturmbombe sind wir so gut wie gesetzt für die CL....;-)
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!