- Offizieller Beitrag
Pffff. D'Chind sind die wo am meischte flueched und ich han de eint oder ander Knirps gseh, wo lüüter gsunge hät, als die usgwachsne Meckerer.
Pffff. D'Chind sind die wo am meischte flueched und ich han de eint oder ander Knirps gseh, wo lüüter gsunge hät, als die usgwachsne Meckerer.
Ja, evtl. gits aber au Zueschauer, wo kei Lust hend uf Chinderchrippefeeling bimene Hockeymatch. Aber ebe, die paar Sunntigsspiel chamer ja guet dehei bliebe, wemmer das so gseht wie ich.
Aber mich nehmted d Zahle scho sehr wunder. Han s Gfühl früener hets amigs 500-1000 Chind a Somne Kidsday gha, mittlerwille sind gfühlt öpe 1/3 vode Zueschauer.
Ja, so isch es wahrschinlich.
Das Gfühl mit de Chinderchrippe hani aber i de Halle durchus au scho gha. Allerdings nöd unbedingt nur im Familiesektor ;o)
du meinsch, im letschte final?
Zitat von RetoJa, so isch es wahrschinlich.
Das Gfühl mit de Chinderchrippe hani aber i de Halle durchus au scho gha. Allerdings nöd unbedingt nur im Familiesektor ;o)
Es isch eim eifach au nöd immer ganz bewusst, dass mir fascht alles alti Säck sind. Ich meine, vor 25 Jahr hett ich eus als Opis aglueget.
Chunt halt immer au uf d'Perspektive a. Und ja, sit de Fusion isch alles halt Familie-Fründlicher worde. Einzelsitz, nix meh kiffe + rauche i de
Halle, praktisch kei Hools meh, etc. etc. - defür simmer 5 x Meischter worde!!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!