- Offizieller Beitrag
So, nach 10 Monaten zurück in der Halle!
Hoffe auf einen unterhaltsamen Abend und weitere 3 Punkte.
So, nach 10 Monaten zurück in der Halle!
Hoffe auf einen unterhaltsamen Abend und weitere 3 Punkte.
wird laaaangwilig wie immer geg lausanne
Klar, sie werden hinten rein stehen und nichts fürs Spiel machen wie immer.
Aber wenn schnell ein, zwei Tore rein gehen ist es um sie passiert.
Think positive!
1 : 2
0 : 1
1 : 2
2 : 0
1 : 0
10 Goal i de letscht 5 partie geg lausanne
Ein Grund das zu ändern!
Falls es läuft wie immer nehme ich das 2:0
Braucht sicher mehr Schüsse und direkten Zug aufs Tor. Als gegen Bern.
auf der anderen Seite sollten wir bereits einen höheren Rhythmus gewohnt sein und gehen können, mit dem 1. Meisterschaftsspiel bereits hinter uns plus den CHL-Spielen, während dessen Lausanne nur Testspiele absolvieren konnte
und d'Halle wird wohl leer sie, vergliche mit em Mittwuch...
ich tippe uf 4-1
Auf http://www.splitseat.ch bietet noch jemand ein Sitzplatz Abo an für heute für 25.-
Dann wäre schon einer mehr im Stadion
wür mich ja überrasche, wänn das splitseat I de Schwiiz laufe wür: als Klub wo nöd wie SCB immer usverkauft hät, würi jedefalls luege, dass es kei Erfolg hät.
Für mich funktioniert das nur I Fäll wie SCB oder im Fuessball, bi de Topligene.
vo gester: "Morgen Abend nach dem Heimspiel ZSC Lions - Lausanne HC SEASON OPENING PARTY im Cheyenne Oerlikon in Zusammenarbeit mit der ZSC Lions Playoff-Bar!"
Zitat von larlfwür mich ja überrasche, wänn das splitseat I de Schwiiz laufe wür: als Klub wo nöd wie SCB immer usverkauft hät, würi jedefalls luege, dass es kei Erfolg hät.
Für mich funktioniert das nur I Fäll wie SCB oder im Fuessball, bi de Topligene.
Für Budgetbewusste doch nicht so schlecht. Ist günstiger als jeder Platz. Und 3. Rang hat es eh kaum mehr Tickets.
Sorry aber dieses lausanner spiel ist einfach immer wieder ein graus zum zuschauen...unglaublich!! Aber wir wussten ja alle schon was da heute auf uns zukommt..
was isch mit de schiri los????
Typisches Lausanne Spiel, aber gewonnen! Ber-ger-on!!! ....und immer noch besser als Davos, Lugano und.....Kloten (muah!).
Gelungener Start. 2 Spiele gewonnen. Das gibt Sicherheit.
also mir händ hüt am meischte Freud am Shannon gha, vor allem mini Tochter wo vo ihm de Puck übercho hät
dank ihre isch s'Spiel einigermasse schnäll dure gsi, isch gar nöd so eifach, mit Chind rede + glichziitig s'Spielfäld immer im Blick ha.
suscht? hoffentlich nöd so schnäll wieder gäge Lausanne, sowas vo müehsami Spiel!
Isch bim Penalty kei foul gsi? Mir sind s'letschte Drittel hinder em Flüeli ghocked + für mich häts usgseh, als ob euse i d'Chischte gschobe wird. Han nur de Ellboge vom Lausanner gseh, wo sone Bewegig gmacht hät...
aber dank Klote isch de Abig dopplet glunge
Zitat von BlackstarFür Budgetbewusste doch nicht so schlecht. Ist günstiger als jeder Platz. Und 3. Rang hat es eh kaum mehr Tickets.
wännd de Pries sälber bestimme chasch, dänn chönts chance ha.
Als Klub würi versueche das iiz'schränke, schliesslich chöntsch suscht meh Tickets verkaufe. Aber wirsch wohl nöd grossi Chance ha.
Oder dänn so wie Bayern: wännd immer usverkauft häsch, dänn sälber en Zweitmärt ufschalte + nochli Gebühre kassiere.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!