De einzig wo nonig begriffe hät das nüme quali isch, isch de Wick... Was für e nonchalance i dem Powerplay, nur pitschi patschi eis zwei drü... Ei ei ei
Gesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk
De einzig wo nonig begriffe hät das nüme quali isch, isch de Wick... Was für e nonchalance i dem Powerplay, nur pitschi patschi eis zwei drü... Ei ei ei
Die Schiris chlnd nüme, das isch jensits
Meine Nachbarn werden ja denken. Scholololooooo
Das Boxplay ist Granate, das muss man schon auch sagen
Die Schiris chlnd nüme, das isch jensitsGesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk
Wollte zuerst auch etwas in diese richtung schreiben. Aber suter kam mir zuvor.
Und d Zuger fanged scho a pfiffe... Sehr schön
Ich fass es nöd.. mir krieged wieder en 2-er und de Zuger muss für 3x meh nöd use.. echt..
Was für Wixer die Schiris, Fuschte bis zum geht nicht mehr isch erlaubt, het scho lang müese underbroche sie... De Massy isch ächt s grösste A...
Ich chotze ächt langsam, das jetzt irgend wenn s Goal chunt im powerplay isch klsr gsi... Das nimmt eim jede Spass a eusere Leistig
Danke Massy du Wixxer.
Das ist ja ein regelrechter skandal was hier gepfiffen wird...und zwar nicht nur gegen den Z..auch gegen zug...unglaublich!
Wir sind das bessere Team. Ganz andere Körpersprache, ganz anderer Speed, Bereitschaft zu fighten. Wenn die vielen Strafen nicht wären...Schris beidseits unter aller Kanone.
PS. Shore gefällt mir gut. Besser als Korpi und Vey. Kann er im Line up lassen.
Aber wir sind im Spiel. Nicht nachlassen. Weiter fighten und dran bleiben.
Aber wir sind im Spiel. Nicht nachlassen. Weiter fighten und dran bleiben.
Jop. 3:2 gefällt mir irgendwie besser als 3:1. Den selben Einbruch werden wir denke ich nicht sehen.
De einzig wo nonig begriffe hät das nüme quali isch, isch de Wick... Was für e nonchalance i dem Powerplay, nur pitschi patschi eis zwei drü... Ei ei eiGesendet von meinem MHA-L29 mit Tapatalk
Das hani scho am tsistig gfunde. Aber sini stärchi isch ja „offensiv kreatione“.. hät er wahrschindli selber chli unglaubwürdig gfunde wo er das gseit hät
Wtf Delay?????
Hey nei, skandalöser gahts nöd. Das isch unter aller sau...
Strafe des Jahres. Spielverzögerung gegen Wick... wämmers nöd gseh het.. mer würds nöd glaube...
Bevor ich nur den Zuger rausschicke muss ich halt noch eine Strafe gegen den Z erfinden.
Strafe des Jahres. Spielverzögerung gegen Wick... wämmers nöd gseh het.. mer würds nöd glaube...
Es wird immer lächerlicher....
Glaube nöd, je öppis gähe d‘Schirris gseit z‘ha; aber ...
Einzig; es isch unglaublich hüben wie drüben (mit liechte Benachteiligung Z).
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!