Rappi - Z 26.10.18

  • wiedermal interessant in rappi: huere luut i dem chline stadion, hoffe dass mir das im neue au ha werdet...

    lustig au d‘securities uf de sitzplätz vor eus: keine luegt de match, all beobachted eusi stehplätz. sind wohl zivili bulle, mached jedefalls persone abglich vo eusne fans mit ere (hoologan?)datebank!!!


  • wiedermal interessant in rappi: huere luut i dem chline stadion, hoffe dass mir das im neue au ha werdet...

    lustig au d‘securities uf de sitzplätz vor eus: keine luegt de match, all beobachted eusi stehplätz. sind wohl zivili bulle, mached jedefalls persone abglich vo eusne fans mit ere (hoologan?)datebank!!!

    Bi de stapo gits e abteilig oder zumindest es nebeamt wo fan betreuig abelangt. Die sind a jedem match debi. Genau so wied kapo das bi klote het.

  • ic, thx: das werdet wohl die paar type + 1 frau sie, nimm nöd ah, dass normali security zuegriff uf e hooligan-db hät oder lüüt im block fotografiered...
    jedefalls interessant gsi, wie‘s probiert händ ihres display verdecke, damit ich‘s nöd gsehn :)

  • ob das 0-1 langed?
    mal luege was für strafe chömed, aber wenigstens lauft was.

    schön wär, wänn mir ändlich ufhöre würed eus am gägner sim niveau ahz‘passe: rappi isch sowas vo absolut unterirdisch schlächt + mir mached no mit....


  • ic, thx: das werdet wohl die paar type + 1 frau sie, nimm nöd ah, dass normali security zuegriff uf e hooligan-db hät oder lüüt im block fotografiered...
    jedefalls interessant gsi, wie‘s probiert händ ihres display verdecke, damit ich‘s nöd gsehn :)

    Nope. D Hoogan isch e DB ide schwizerische Fahndigssystem. Hend poliziste mit ihrem Handy abfragezuegriff druf. Müsstet aber so viel ich weiss en name ha. Fotis chönds glaubs nöd sueche. Aber macheds sicher für e cooli füehrigstafle im Büro :twisted: die böse buebe kennzeichne

    • Offizieller Beitrag


    ob das 0-1 langed?
    mal luege was für strafe chömed, aber wenigstens lauft was.

    schön wär, wänn mir ändlich ufhöre würed eus am gägner sim niveau ahz‘passe: rappi isch sowas vo absolut unterirdisch schlächt + mir mached no mit....

    Tja, larlf - hät ja ganz knapp glanget. Aber s'Niveau vom Spiel isch DEFINITIV ganz, ganz übel gsi. Hetti grad so guet Olten vs. Langenthal si chöne.
    Ok, mit echli meh Speed viellicht. Aber suscht - übel.
    Ich bin ja würkli kein Fründ vo physische Usenandersetzige ufem Eis. Aber hüt isch das - am TV - irgendwie fascht s'Beschte gsi a dem Match.
    Ok, abgseh vom geile Goal. Aber wänn mer gseht wie Rappi det verdeidigt - meine Fresse....!!!
    De Schlegel (wieder) butze-stark....!! Langsam muess de Flüeli echli luege.

    Was wieder ganz schwach isch: Euses PP. Es isch ja nöd so, dass mer kei Chancene kreieret und Druck machet. Aber d'Usbüüti isch unterirdisch.
    Für so e Mannschaft uf jede Fall!
    Alles in allem 3 Pünkt und fertig. En wichtige Sieg gsi. Da de 9. und 10. au gunne händ. Ob das ächt e Zitter-Saison wird?? Hoffes also schwer nöd....

  • Nope. D Hoogan isch e DB ide schwizerische Fahndigssystem. Hend poliziste mit ihrem Handy abfragezuegriff druf. Müsstet aber so viel ich weiss en name ha. Fotis chönds glaubs nöd sueche. Aber macheds sicher für e cooli füehrigstafle im Büro :twisted: die böse buebe kennzeichne

    hehehe, so wie ich's gseh han, händ sie eifach d'fotene vo Hoogan mit ihrem und de Lüüt im Block vergliche, aber isch au möglich, dass ich das falsch interpretiert han...
    ich han bisher nöd gwüsst, dass immer so e "Truppe" debie isch, dänn frög ich mich: wieso regt mer sich uf, wänn mer Uswies etc. bim Iegang zeige muen, wänn mer eh immer vo stapo/kap überwacht wird?

  • Meinsch Lagnau vs. Olten isch au sooo schlächt?

    Immerhin hatten wir noch 2? Pfostenschüsse, aber ich werde mir das Spiel am Montag def. auch schenken: Rappi ist wirklich abartig unterirdisch, nicht nur beim Tor. Was die für Fehler drin hatten, da fragt man sich schon ob man die Liga nicht besser um 1-2 Teams reduzieren soll?
    Gäbe grössere Auswahl an Spielern für's A und kein Team mehr, welches die Quali nur als Warm-Up für's Playout nutzt....

    Da wir mit den besseren Teams ebenfalls mithalten, weil wir uns anpassen, sehe ich momentan die Gefahr eine Zitter-Saison (noch) nicht. Aber es wäre def. Zeit endlich mit dem Toreschiessen zu beginnen! Glaube nicht, dass man viele Spiele gewinnt, wenn man nur 1-2 Tore pro Spiel macht.

    • Offizieller Beitrag


    da fragt man sich schon ob man die Liga nicht besser um 1-2 Teams reduzieren soll?
    Gäbe grössere Auswahl an Spielern für's A und kein Team mehr, welches die Quali nur als Warm-Up für's Playout nutzt....

    Ein guter Ansatz! Im Fussball wo wir viel mehr Spieler haben gibt es auch nur 10 Teams! Und das Prozedere übernehmen wir auch gleich vom Fussball: Letzter runter, erster vom B rauf!

    Wir haben definitiv nicht genug gute Spieler für 12 Teams!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!