het ich nasehaar nüd gschnitte, wäre ich haardünn vorne...
wer uf davos setzt fühert halt...
het ich nasehaar nüd gschnitte, wäre ich haardünn vorne...
wer uf davos setzt fühert halt...
ich han genau 0 Spieler vo Davos
Würkli geil die Saison macht spass
Würkli geil die Saison
macht spass
hmmmm, mir händ die letschte zwei irgendwie besser gfalle chume aktuell nume ganz langsam vorwärts und bin no knapp hinderem playoff-heimplatz
wobie Du jetzt rächt am ufhole bisch & ebe: momentan sind no fast all sehr nöch zäme.
cool find ich, dass berächnig & bonus viel schnäller isch als früener.
Hahaha, Biel bis jetzt nach 2 Drittel scho 6 Rähme gschosse und dä Rajala - min Capitain - no nöd ein Scorerpunkt! Mängisch hass ich dä HM!!
Vo all mine Verletzte gar nöd zspräche aber da gahts ja vermuetlich allne öppe gliich!
du häsch wenigstens dra dänkt, dass hüt no Mätch sind….
du häsch wenigstens dra dänkt, dass hüt no Mätch sind….
Han däfür dä Sunntig verhängt und so dank em Shutout vom Waeber 50 Pünkt verschänkt! Isch ja nöd so, dass ichs nöd nötig het
Hahaha, die Saison ischs wie verhäxt! Wieder gfühlti 1000 Goal hüt und ich han gliich viel Spieler wie ihr alli aber so guet wie keine us mim Team hät scored! Fuck fuck fuck.....ich teste grad mini Frustrationstoleranz!
Wieviel Millionen sitzen bei euch so im Lazaret? Bei mir sind es aktuell 20.5Mio.
Dann habe ich noch 2 Defense von Servette, welche je 1Mio. Wert haben und zusammen 3 Mal gespielt haben. Das ist totes Kapital, welches ich nie auswechseln werde weil die Transfers zu kostbar sind.
Habt ihr sowas auch?
ja auch einige aldi/lidel spieler....
versuche qualität statt quantität...
momentan hat larfl die beste mischung...
Ha nur ein Verletzte momentan, aber natürli au es paar Budgetplayers wo nöd würklich zum Isatz chömed. Ich finde grad bide Verteidiger isches schwirig gsi söttig für 2 oder 3 Mio zfinde wo regelmässig spilled. Da bisch huere schnell uf 5, 6 gsi
momentan ist es ganz gut, abgesehen von Roe spielen die teuren Einkäufe. aber auch ich habe solche, die im Normalfall nie spielen.
cool ist vor allem, dass es vorne in der Tabelle so eng beieinander ist.
habe heute geschaut & mich zuerst gar nicht gefunden, weil ich im gewohnten 2-3 Rang geschaut habe 😎
aber morgen wird es schon wieder anders aussehen…
momentan ist es ganz gut, abgesehen von Roe spielen die teuren Einkäufe. aber auch ich habe solche, die im Normalfall nie spielen.
cool ist vor allem, dass es vorne in der Tabelle so eng beieinander ist.
habe heute geschaut & mich zuerst gar nicht gefunden, weil ich im gewohnten 2-3 Rang geschaut habe 😎aber morgen wird es schon wieder anders aussehen…
Ja ich bin gottenfroh bin ich relativ souverän in den Top 3 :razz: Macht immernoch mächtig Spass das Ganze.
en Abig zum vergässe, das git glaubs Minuspunkt
Das ghört mer gern
Shit, mini sind au nöd besser gsi
min Goalie und Assistent händs "grisse", sust hetts definitiv Minus geh
da hät aber öpper einige Murmeli + Rappi Spieler im Team
es hät grad glanged, um de de kapitän und sin assi zbestze...
redsch guet französisch...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!