Icerockers.... unglaubliche 426 Pkt gestern
Gratulation! Ist das die Nr. 1?
Icerockers.... unglaubliche 426 Pkt gestern
Gratulation! Ist das die Nr. 1?
haha, praktisch zur selben Zeit geschaut...
habe gar nicht gewusst, dass man überhaupt so viele Punkte machen kann
3. Platz hat sie damit gemacht, d.h. meine Tochter weiss noch gar nichts davon, da sie mit den Grosseltern am Skifahren ist und ich die Aufstellung gemacht habe
haha, praktisch zur selben Zeit geschaut...
habe gar nicht gewusst, dass man überhaupt so viele Punkte machen kann
3. Platz hat sie damit gemacht, d.h. meine Tochter weiss noch gar nichts davon, da sie mit den Grosseltern am Skifahren ist und ich die Aufstellung gemacht habe
Aha, Vetterliwirtschaft :razz:
PS: Schad häts nöd glangt zum de Thomi frässä
yups, aber mit rächt underschiedliche Teams, d.h. ich han ihre mal 1-2 Tipp geh bi de Transfer, aber gester hät sich d'Mannschaft quasi vo allei ufgstellt ; ich chan nöd viel defür...
immerhin chli an Thomi anecho, das isch doch au scho cool, wänn mer nüme ganz so abgschlage i de Tabälle isch
Haha, "chli anecho" isch guet! Mags ihre aber gönne!
Ich han d'regular abgschlosse und muess jetzt alles uf Playoff setze! Scheissgame!
Und wow! 3. Platz bi fascht 10000 Nase Hammer!
Aber isch sie nöd scho letscht Saison mal under dä Top 10 gsii? Mir häts nur uf Rang 27 glanged aber definitv nöd i dere Saison
ich wüsst nüme, ob sie scho mal so wiet vorne gsi isch, mueni mal fröge... aber da die letschte Jahr nöd immer Vollrundi isch, isch es bitzeli eifacher. Wobie sie gester nöd ganz 3 kompletti Blöck hät chöne ufstelle, daher scho cools Resultat.
8ung Thomi, sie hät no viel Transfer offe, im Gägesatz zu mir
ich finds momentan au no schwer, zum uf em Transfermärt es Schnäppchen chöne mache, im Verglich zum Afang oder au letscht Jahr.
ich finds momentan au no schwer, zum uf em Transfermärt es Schnäppchen chöne mache, im Verglich zum Afang oder au letscht Jahr.
Das isch mir au ufgfalle! Es git so guet wie kei Spieler meh wo günstiger sind als ihri Statistik-Rangierig wür vermuete!
Letscht Jahr han ich z.B. dä Klingberg vom EVZ für sage und schreibe 1Mio. kauft! und das nöd vor Saisonstart. Au suscht häsch immer mal wieder en Spieler gfunde wo günstiger gsii isch als sin tatsächlich Wert ahand vo sine Scorerpünkt. Find ich eigentlich schad! Git kei Rolexe meh vom Wüehltisch
Das muess mir zerscht mal öpper nahmache!! Scheiss Manager!! Wänn din Usländer als Captain setzisch und de Tubel e Matchstraf kassiert und i dä gliiche Rundi en zweite spieler au e Matchstraf kassiert und dä nominal besser vo zwei goali 5 Rähme kassiert!!! F U C K
es git doch de song vo de camel trophy mit em refrain:
es isch emal en dubel gsie... glaub trifft uf mich zue...ha nach dem mittwuch vergässe ufstellig ändere...hät mi guet 100 pünkt koscht...
aber au es komplimänt an thomi...glaub de günnt mit dere rundi de pries ,,kacktor des jahres,,...
Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da du keine Berechtigung hast, diesen Inhalt zu sehen.
Das muess mir zerscht mal öpper nahmache!! Scheiss Manager!! Wänn din Usländer als Captain setzisch und de Tubel e Matchstraf kassiert und i dä gliiche Rundi en zweite spieler au e Matchstraf kassiert und dä nominal besser vo zwei goali 5 Rähme kassiert!!! F U C K
Hahahaaaaaaaa, sorry bi dir chunt würkli alles zämä die saison
Hahahaaaaaaaa, sorry
bi dir chunt würkli alles zämä die saison
Easy, wie heissts so schön? "Wer den Schaden hat, braucht für den Spott nicht zu sorgen"
Fun fact, han i dä letschte Rundi genau +71 Pünkt gmacht und i dere -71 sozäge es Nullsummespiel i zwei Rundene
Ja, die Saison isch definitiv nöd "miini"!
wow: Rang 8 gemacht und das mit 7 Spielern in der Aufstellung
wow: Rang 8 gemacht und das mit 7 Spielern in der Aufstellung
gratuliere...dem sagt man volltreffer...und man braucht schon ein fernglas, um dich in der rangliste von hinten noch zu sehen..
danke, ja das ist manchmal auch von Vorteil, wenn man die Linie gar nicht anders auswählen / aufstellen kann.
Ach, das kann schnell ändern und momentan gilt mein Fokus eher langsam auf die bevorstehenden PO...
krass, gratuliere!
So, endlich gahts wiiter, ich hoffe mis Lazarett hät sich erholt :razz: Bin brutal gspannt, ich hoffe ich chan min dritte Platz hebe bis zude PO
Freumi au, dass es endlich wieder wiiter gaht! Obschon ich einiges ufgholt han, isch dä Rang 4 und damit es Playoff mit Heimrächt schwierig z'ereiche.....
ich kämpfe wiiter und freumi brutal ufs playoff, mit wellem nur dä Mitch Erfahrige hät! für all andere isches Neuland!
da bruchts kei erfahrig, sonder logisch dänke und glück ha mit de wahl vo de spieler...nüd würkli anderscht wie i de saison...ussert das halt die einte usegheiet...
han eigentlich hüt scho mit em 2. Platz grächnet, aber han nomal 1 Tag a de Spitze gschänkt übercho
Ich trottel han verpasst das geschter Mätsch gsi sind
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!