• Offizieller Beitrag

Nope, muesch Cholle userucke - d.h. "nur" physisch.
    Mich würd ja Wunder neh, wie vieli vom LB das Heftli effektiv läset. Die Junge läset ja eigentlich nix meh Physisches. Büecher ufem Tablet, watson-news Kurznews ufem Mobile......

Naja, für mich - alte Sack - egal. Ich find's geil es Heftli i de Hand z'ha. Und nei Reto, au ich bin nöd immer 100% iverstande was sie schriebet. Wär ja au no schöner, wänn alles was die aktivi Fanszene macht und schriibt s'Approval vome 55jährige het. Es bitz Abgränzig und Widerstand gäge die Alte dörf - nei muess sogar sie :zwinker:

• Nope, muesch Cholle userucke - d.h. "nur" physisch.
    Mich würd ja Wunder neh, wie vieli vom LB das Heftli effektiv läset. Die Junge läset ja eigentlich nix meh Physisches. Büecher ufem Tablet, watson-news Kurznews ufem Mobile......

Naja, für mich - alte Sack - egal. Ich find's geil es Heftli i de Hand z'ha. Und nei Reto, au ich bin nöd immer 100% iverstande was sie schriebet. Wär ja au no schöner, wänn alles was die aktivi Fanszene macht und schriibt s'Approval vome 55jährige het. Es bitz Abgränzig und Widerstand gäge die Alte dörf - nei muess sogar sie :zwinker:

Love is all you Need

Wie du ja weisch bin ich extrem kritisch i so Theme und würd villes lockerer / anderst mache.
    Aber hey, die Junge werded ihre Weg mache/gah, sie werded hert uf d Frässi gheie, ufstah s Chröhnli richte, alles wie mir damals au. Damals als Liftmannschaft wo all nur glachet händ über di magische 3 Buechstabe. Its hard but; Thats the way aha aha i like it😎!

irgendwie irgendeinisch chunts wies cho muess!

Züri, die Stadt isch d Religion! und natürlich häts abwiechige, je nach ihspurige vo de Gleis bisch Fründ oder Feind, aber HEY am Schluss gahts um Züri, da häts gnueg Liebi ume für all❤️
    Wichtig isch nur d Zauberformle:

GOD YEAHHHHHHH 8 Imports ihr Banause!!!!! vo Saisonstart ihr huere verd….
    🤣

Russki standart!!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!