Saisonkarten 25/26

• Ändert sich der Strichcode nicht? Habe ich bisher nicht verglichen :D

Doch doch. Aber wie dein Namensvetter schon sagte: Generiere es online. Hab die neue SK wieder nicht bekommen.^^

Und solange ich alles online hab und somit nicht extra das Portemonnaie mitschleppen muss, bin ich froh.:)

• Doch doch. Aber wie dein Namensvetter schon sagte: Generiere es online. Hab die neue SK wieder nicht bekommen.^^

Und solange ich alles online hab und somit nicht extra das Portemonnaie mitschleppen muss, bin ich froh.:)

Also du generierst dir einfach jedes mal das PDF Ticket für das jeweilige Spiel?

• Einmal Strichcode einscannen mit einer passenden App würde aber schon nicht schaden, anstatt jedes Mal das Ticket zu generieren!

Da hesch scho recht, hani mer auscho überleit. Aber summa summarum ischs öpe de glich Ufwand am ZSC es Mail schicke mitem Uswiis, Post ufmache und SK useneh, Klarna app installiere und druflade. Als 45 sek x ca 30 spiel^^

• Chabis!
    Sie sölleds mal richtig mache, dänn häsch au nächscht Jahr dini Charte dänn villicht mal im Briefchaschte

Be ja selber ‚gschuld‘, dass si mir d‘SK nöd physisch schicket. Für mich passts eso aber tipptopp.:D Sie lüütet mir de im Februar scho wieder einisch ah, wennsne nüm passt.:) Und ja, wennmer denn de Ufwand mitirechnet vom Telefonat und ich de Uswiis schlussendlich glich nacheschicke muen, denn hesch recht, de fahri mit dinere Methode würkli besser.^^ Ich überlegs mir.

Und apropo Ufwand: Ha scho meh Ziit brucht über das Thema im Forum mit euch z’schriebe als es zerledige.😂

• Be ja selber ‚gschuld‘, dass si mir d‘SK nöd physisch schicket. Für mich passts eso aber tipptopp.:D Sie lüütet mir de im Februar scho wieder einisch ah, wennsne nüm passt.:) Und ja, wennmer denn de Ufwand mitirechnet vom Telefonat und ich de Uswiis schlussendlich glich nacheschicke muen, denn hesch recht, de fahri mit dinere Methode würkli besser.^^ Ich überlegs mir.

Und apropo Ufwand: Ha scho meh Ziit brucht über das Thema im Forum mit euch z’schriebe als es zerledige.😂

Finde es aber spannend, dass du die Tickets online in deinem Konto trotzdem siehst, obwohl du nicht offiziell verifiziert wurdest als Student :D

• Finde es aber spannend, dass du die Tickets online in deinem Konto trotzdem siehst, obwohl du nicht offiziell verifiziert wurdest als Student :D

Ja.. Aber genau darum würdets mir irgendeinisch während de Saison no alüüte, dassi entweder die 100-200 Franke (oder wv au immer) Differenz zur Erwachsnecharte nachezahle oder erneut de Studuswiis/Bestätigung schicke. Aber ich erlediges churz. Oichi Argument hend überzüügt. ^^ Nöd damiti di physisch SK ha, sondern damiti de Ticketdamene nöd unnötig uf de Geischt gahne, wie d‘Saisons vorane. Die machet ja en guete Job.

• Ja.. Aber genau darum würdets mir irgendeinisch während de Saison no alüüte, dassi entweder die 100-200 Franke (oder wv au immer) Differenz zur Erwachsnecharte nachezahle oder erneut de Studuswiis/Bestätigung schicke. Aber ich erlediges churz. Oichi Argument hend überzüügt. ^^ Nöd damiti di physisch SK ha, sondern damiti de Ticketdamene nöd unnötig uf de Geischt gahne, wie d‘Saisons vorane. Die machet ja en guete Job.

Die mached en super job! Chamer würkli au mal säge. :)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!