FR. 11.01.08 Ambri - ZSC

  • ich find zwei frage interessant, eini dävo betrifft eus:

    - was isch dä pittis wert ohni dä rintanen?
    - was isch dä rintanen wert ohni dä pittis? :)

    ich finds en guetä transfer, jedoch isch klar, dass dä pittis kän eifache stand ha wird bi eus. er mues sich eusä goodwill erscht mal na verdienä, ich hoff, er wird hüt abig demit afange.

  • Wieso hat er keinen guten Stand bei uns ? Wieso muss er unseren goodwill erst verdienen ?

    Ab heute ist Pittis Z-Spieler !
    Deshalb hat er sicher schon jenen "Stand" welche andere Spieler bei uns auch haben.
    Meinen Goodwill (Sympathie) hat er auf jedem Fall schon mal.

    Jetzt kommts auf sportliche an. In den ersten 2-3 Spielen kann man noch nicht viel erwarten. Er kennt seine Mitspieler, sowie deren Laufwege noch überhaupt nicht. Ebenfalls negativ ist, das er noch kein einziges Training absolviert hat.

    Deshalb würde es mich nicht überraschen, wenn er heute dann schliesslich doch noch nicht spielen würde.

    Gruss Dagobert

  • Zitat von Dagobert

    Wieso hat er keinen guten Stand bei uns ? Wieso muss er unseren goodwill erst verdienen ?

    Ab heute ist Pittis Z-Spieler !
    Deshalb hat er sicher schon jenen "Stand" welche andere Spieler bei uns auch haben.
    Meinen Goodwill (Sympathie) hat er auf jedem Fall schon mal.

    Jetzt kommts auf sportliche an. In den ersten 2-3 Spielen kann man noch nicht viel erwarten. Er kennt seine Mitspieler, sowie deren Laufwege noch überhaupt nicht. Ebenfalls negativ ist, das er noch kein einziges Training absolviert hat.

    Deshalb würde es mich nicht überraschen, wenn er heute dann schliesslich doch noch nicht spielen würde.

    Gruss Dagobert

    wiä scho mal gseit wordä isch: sportlich bin ich enorm zfriedä mitem pittis-transfer, aber dä chlote-bigschmack isch halt scho nachli ume. es isch immer komisch, en chlöti plötzli (und etzt ischs würkli knall-uf-fall) im zsc-libli z'gseh. mues zumindescht ich mich nachli dra gwöhnä.
    aber ja... 2-3 spiel muesch drum au eus fans lah, ok? ;)

  • Zitat von Schäri

    Ich muess mich also au zerscht mal a dä Gedanke gwöhne, han aber komischerwiis äs huere guets Gfühl, bereits für hüt Abig :?:

    han ich absolut au, und ich bin dä überzügig, dass mir na viel freud am pittis ha werded.. aber ebä.. im moment ischer nachli en fremdkörper für mich. je besser er spielt und je geiler er jublet (siehe krutov, schint ja z'lange :-p), desto schnäller ischers nüme ;)

  • Zitat von Tobey

    wiä scho mal gseit wordä isch: sportlich bin ich enorm zfriedä mitem pittis-transfer, aber dä chlote-bigschmack isch halt scho nachli ume. es isch immer komisch, en chlöti plötzli (und etzt ischs würkli knall-uf-fall) im zsc-libli z'gseh. mues zumindescht ich mich nachli dra gwöhnä.
    aber ja... 2-3 spiel muesch drum au eus fans lah, ok? ;)

    Hmm dann müssten dir Blindenbacher und Wichser auch fad auf der Zunge liegen, sind ja auch ex Z-Spieler. Ich bin jetzt 35 Jahre Z Fan und habe die alte Kloten-ZSC Rivalität noch voll miterlebt, aber solche Argumente sind in der heutigen Zeit langsam Steinzeitalter.

  • Zitat von Dagobert

    Hmm dann müssten dir Blindenbacher und Wichser auch fad auf der Zunge liegen, sind ja auch ex Z-Spieler. Ich bin jetzt 35 Jahre Z Fan und habe die alte Kloten-ZSC Rivalität noch voll miterlebt, aber solche Argumente sind in der heutigen Zeit langsam Steinzeitalter.

    du "liesisch" mir aber scho zuä, wänn ich devo redä, dass mir eus halt au 2-3 spiel müesed dra gwöhne? soviel ich weiss sind diä bim wichser undem blindebacher scho lang verbi. ok?
    ich bin ja käne vo denä egal-wiä-guet-er-isch-aber-er-chunt-halt-vo-chlote-drum-wämmer-en-nöd-säger!

    p.s. das vo wäge wichser und blindi seged "ex z-spieler" würdi na korrigierä ;)

  • von 20 min:):):)

    "Der Kanadier unterschrieb mit den Stadtzürchern einen Vertrag bis 2010. Er stand den Lions bereits gestern Abend in der Partie gegen Ambri zur Verfügung."

    Trotz Vergangenheit, spielt er heute =)

  • Zitat von Draft

    vorallem find ich geil, dass ich hüt während em Match au mal chli chan de Max maxche. Machsch au mit, Gauslein? :razz:

    boah nei, ich liegge wieder is näscht. unfassbar die grippe.

  • Zitat von Gysino

    boah nei, ich liegge wieder is näscht. unfassbar die grippe.

    Haha, mich hät sie hüt Namittag au aghechted - aber leider gälted morn kei Usrede...

  • Zitat von Dagobert

    Wieso hat er keinen guten Stand bei uns ? Wieso muss er unseren goodwill erst verdienen ?

    Ab heute ist Pittis Z-Spieler !
    Deshalb hat er sicher schon jenen "Stand" welche andere Spieler bei uns auch haben.
    Meinen Goodwill (Sympathie) hat er auf jedem Fall schon mal.

    Jetzt kommts auf sportliche an. In den ersten 2-3 Spielen kann man noch nicht viel erwarten. Er kennt seine Mitspieler, sowie deren Laufwege noch überhaupt nicht. Ebenfalls negativ ist, das er noch kein einziges Training absolviert hat.

    Deshalb würde es mich nicht überraschen, wenn er heute dann schliesslich doch noch nicht spielen würde.

    Gruss Dagobert

    Nei nei, also zwei bis drü spiel bruchts.. wäner hüt und morn punktet, und wäner chlote no abschüsst dän chömer über sherz rede ;-)...

    aber grad sofort en status vome forster, gardner und vorallem vome sulander zgäh isch völlig übertriebe...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!