Z - Ambri Interview Kreis Radio 24

    • Offizieller Beitrag

    Geils Spiel gsi geschtert. Hät zwar nöd allzuviel mit NLA-Hockey z'due gha, aber egal. 3 Pünkt, 7 Goal und eis obligats übercho. Ich han s'Gfühl de Sulo führt d'Statistik vo de "zu 1" Sieg aller Goalis i de CH a .........

    Hät öpper geschtert abig am Kreis sis Interview uf Radio 24 g'hört?
    Muess säge, chan mich nöd erinnere, jemals soviel Kompetänz und Intelligänz vomene Trainer nacheme Spiel ghört z'ha.

    Er isch zimli entüscht gsi, dass d'Spiler sini Vorgabe nöd ighalte händ.
    Sie händ vor g'ha, Playoff-Hockey z'spiele. Aber nachem 1. Drittel hebi sini Mannschaft vor allem für d'Gallerie gspielt.
    Wobi er das de Mannschaft nöd verüble möchti, da si doch s'einte oder andere Spiel knapp verlore heget und darum die Situation (klar in Führig, kein Gägner) mal händ welle usnütze ...............

    Jetzt wird's interessant z'gseh, was de Z gäge würklichi Gägner, wo no würkli um PO's kämpfet chan erreiche.
    De Blick schriibt scho wieder "Meischter-Kandidat" usw.
    Gföhrlich, seeeehr gföhrlich. Dänn plötzlich glaubt jede im Team es seg' würkli so, dänn chunt en einigermasse starche Gägner und - schwupps - nach de 1/4 isch "Ende Feuer" ......

    Uebrigens, han scho lang nüt me vom Edgar uf dere Page g'läse. Jetzt wo's em Z einigermasse lauft gitz anschiinend nüt z'motze, ts-ts-ts-ts.
    Wobi, wär ja scho de Hammer:

    Ruhnke weg - Z Meischter
    Hurras weg - Z Meischter
    Kreis weg - Z ...........


  • Du wieviel stahts?

  • @ ZSColin

    ich bin noch immer hier ....

    im moment läuft es ja super, Kreis wird gehen
    und wir werden somit Meister!

    das mit den jungen finde ich nach wie vor doof,
    aber dass er Muro bringt, finde ich toll

    und mit dem auch von mir lange geforderten Center in
    Person von Pitts stimmt es ja auch

    also Bravo an alle !

    • Offizieller Beitrag

    Okay, wir werden also mit Kreis Meister (so hoffen wir mal). Was kann den der Nachfolger besser machen?
    Die Jungen, die Jungen, die Jungen ............ ich kann's nicht mehr hören, bzw. lesen.
    Wenn einer gut ist, setzt er sich durch. Wenn nicht, dann eben nicht.
    Und betr. Center: Ich glaube es war allen klar, dass wir auf dieser Position unsere klare Schwäche haben, bzw. hatten. Wobei, Wasser ist nass und dieses "Problem" haben so ziemlich alle Mannschaften, da wirklich gute Center, welche man sich auch leisten kann, wirklich rar gesäht sind.

  • Zitat von Larry

    Word! :applaus:

    das Beste was ich seit langem gelesen habe hier, Leute die die Jungen sehen wollen, sollen GC schauen gehen......

    Gruss Lolo

    P.S. scho lang nüme so geils Hockey gseh wie die Wuche, egal ob die andere fähig sind oder nöd

  • Zitat von domibe

    Na dann trink dich wieder gesund, und komm morgen auch nach Rappi ;)


    Gruss Domi

    haha ;) du häsch das glaubs no nie gah... das gaht meischtens 2-3 wuche... di erscht week hani hinder mir wod, weder tv gugge no am pc hocke magsch und die zweit wuche hani jetzt no vor mir... und ja dän... dän fangt PO's ah...

    ;) muesch halt du chli meh mitschreie für mich ;)

    Au vo mir gueti Besserig!!!

  • Zitat von backinreality

    scheiss pfeifersches Drüsenfieber, liege bis afangs PO's mit dem Scheiss im Bett flach..

    :skandal:

    ohne dich beunruhigen zu wollen, aber dann hast du glück gehabt. ich lag über 2 monate und hatte etwa ein halbes jahr, bis ich wieder ohne pause eine treppe hochstigen konnte. und dss nb noch zu einer zeit, zu der ich 12 stunden bergtouren noch locker schaffte.

    pass auf und geh regelmässig zum arzt.

    gute besserung!

  • Zitat von Draft

    Long time ago... :wink:

    logo! wo rächt häsch. häsch rächt!

    aber der letzte liegt trotzdem erst 5 jahre zurück. bei der rückkehr bot ich allerdings ein so erbärmliches bild, dass ich beschlossen hatte, solcherlei zukünftig zu lassen. aber 3-4 stünder hab ich auch letzte saison noch geschafft.

  • Zitat von sloggi

    ohne dich beunruhigen zu wollen, aber dann hast du glück gehabt. ich lag über 2 monate und hatte etwa ein halbes jahr, bis ich wieder ohne pause eine treppe hochstigen konnte. und dss nb noch zu einer zeit, zu der ich 12 stunden bergtouren noch locker schaffte.

    pass auf und geh regelmässig zum arzt.

    gute besserung!

    ich weiss, war letzte woche etwa 3 mal beim Arzt um die genaue Diagnose festzustellen. Hat mich gut untersucht. Merke aber jetzt wies mir bereits deutlich besser geht. Das innere Gefühl soll bekantlich nicht trügen...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!