Beiträge von Daywalker

Zitat von Larry

D'Straf isch genau so bemässe dass er i de PO's wieder cha spiele.

Isch fasch e Belohnig für de Schlag!

...was mich am meischte wunderet, dass de schiri, wo genau det ane glueget hät, nöd emal e schtraf usgschproche hät.

:gaehn:...de fred zur stadionfrag isch sit em 25.02.09 eröffnet und fascht jede da ine schriibt genau s'gliich.
    isch scho furchbar interessant, wänn wider so en artikel im tagi isch, wo wider eine genau s'gliich schriibt...

Zitat von Supreme

Die ZSC Lions? Ja, die Zürcher haben für nächste Saison noch keinen Trainer unter Vertrag. Aber Arno sollte dieses Sportunternehmen vergessen. Er müsste im Vertrag festschreiben, dass ihm nur Präsident Walter Frey etwas befehlen darf. Aber diese Generalvollmacht wird ZSC-Manager Peter Zahner nicht dulden. Und es ist einfach nicht mehr der gleiche Grove wie damals, als der Engadiner Anfang der 1990-er-Jahre ZSC-Trainer im alten Hallenstadion war. Die Romantik ist dahin.

...de ZSC isch det de perfäkti club für de adc gsi... er hät fasch alles chöne/därfe/müesse mache... (er hät ja sogar no am bancomat gäld für gwüssi schpiler müesse uselah, well de lohn nunig cho isch...).
    aber hüt, ide zle-organisation? nei, das gaht definitiv nüme...

Zitat von Supreme

Oder Kloten? Abgesehen davon, dass dort die Verträge mit den Trainern verlängert worden sind, ist Kloten keine Mannschaft für den HCD-Zampano. Arno Del Curto in Kloten? Das wäre irgendwie so, wie wenn Paris Hilton den Sven Epiney heiraten würde.

...vom schpilermaterial und de vorussetzige her, chönnt ich mir das guet vorschtelle (ich wetts aber ehrlich gseit nöd!)... und d'wahrschinlichkeit wär vermuetli grösser als du meinsch...

Zitat von Messier

Meine Ansicht zu dem ist folgendes;
    -er lässt so hart und intensiv trainieren, dass es im Spiel dann selbstverständlich ist, volle Pulle zu gehen, resp die Spieler sich nicht extra in den Arsch kneiffen müssen, um alles zu geben.

...es isch ja scho schlimm, dass das nöd eifach sälbverschtändlich isch, oder?

Zitat von Messier

Er verlangt den Spielern viel ab, gibt es aber auch wieder zurück.
    Nach einer Standpauke an einem Spieler, hatte er später das Gefühl, dass der Junge unten ist. Also ist er am Abend bei ihm vorbei gegangen um mit ihm zu sprechen. Er wollte ihn wieder lachen sehen. . . Da macht einer alles, um ein funktionierndes Team zu haben.

...me cha vom adc halte was mer will, aber eine, wo sich so mit sim job/club identifiziert, findi immerno sehr bewundernswert. au wänn ich nöd mit allem iverschtande bin, wo er amigs macht/uselaat.

Zitat von Messier

Finde ihn immer noch genial. Ob das woanderst im selben Stil funktionieren würde, ist schwer zu beurteilen.

...aber nur, wänn de club und au d'schpiler bereit sind, alles für die sieg/titel z'mache. und de iidruck hani bim ZSC nöd unbedingt... da müesstet ebä es paar en teil vo ihrer macht oder ihrem iifluss abgeh.

Zitat von Larry

Übrigens isch de Snell viellicht nöd de gröscht aber er isch es böses Muskelpacket und de Ryser frisst er vor em Zmorge!

... :gaehn: de snell hät no nie en fight gune und im playoff-final vor 2 jahr isch er vomene zürcher "junior" (weiss leider nüme vo wäm...) locker ufs iis gleit worde!

Zitat von Mushu

Nolan, eine Art Alex Frei des CH-Hockeys? Macht durchaus viele Punkte - gegen Kleine. Aber gegen starke Gegner reicht es nicht (mehr).

...also de vergliich isch scho rein vo de persönlichkeite her zimli denäbet!
    aber ich weiss scho, du wetsch ja nu echli provoziere, gäll?

Zitat von Larry

Viel, sehr viel Arbeit für BAG, der hoffentlich von Spiel zu Spiel was verbessern kann.

...ich finde, dass es eigentli "guet" isch, dass es hüt verlore händ, so hät de BAG live gseh, was muess verbesseret wärde.

Zitat von Supreme

Zu Bengt-Ake im Tagi:

Tore wird allerdings der ehemalige schwedische Klasse-Stürmer nicht selbst schiesen können. Es ist aber damit zu rechnen, dass die technische Abteilung der Lions sich auf dem Markt intensiver herumschaut, um die bisher enttäuschende Sturm-Fraktion personell zu verstärken.

Anscheinend kommt da noch was ausländermässiges...?

...me muess doch jetz nunig nach neuem personal rüefe. d'schpiler wo da sind sölled zersch emal de finger use neh. s'potäntial isch doch ume, hueresiech nomal.

...kommentar us em tagi vo hüt

...chame so stah la, findi

Zitat von Larry

Als etablierter NHL Spieler hätte ich mir das auch nicht gefallen lassen.

...du bisch ebä kein etablierte nhl-schpiler

Zitat von Larry

Ich hätte aber nicht mit dem Stock sondern mit der Faust zurückgeschlagen oder, noch besser, zurückschlagen lassen.

...drum bisch du ebä kein etablierte nhl-schpiler

Zitat von Larry

Lächerlich ist das Theater hier um diesen Niederreiter, bloss weil er ein Schweizer ist.

...es isch da überhaupt e keis theater, was regsch di eigentli uf?
    für mich isch er es grosses talänt, wo halt au emal mit kampfchraft und iisatz sis revier det will markiere. was isch da falsch?

...ich weiss nöd, öbs scho irgendwo staht, aber diä linie mit em ryser, schäppi und em schommer macht eigentli no freud. schnäll, gradlinig, respäktlos... ich finds guet!

Zitat von Gysino

ja also mier muesch das nöd sägge. :razz:

...ich glaub, ich ha mich echli fählerhaft usdruckt, sorry: würkli gmeint hani nämli, als FCZ-fan chasch nöd gliichziitig bayern-fan si, das gaht nöd! :cool:
    aber isch ja eigentli au egal...
    das schpiil scho z'luege, isch für mich es absoluts "no go"

...s'ghört villicht nöd grad i de fred, aber di neu halle in zug hätt mir also so vom fernsehluege her gfalle, zimli sogar, und ich bi fasch echli niidisch worde, muess ich also zuegeh.
    so öppis, eifach echli grösser, hett ich no gärn in züri (und de glen au grad no...)!
    aber ebä, isch es anders thema...

Zitat von Larry

Häd ja au keine gseit!
    Kein guete Vergliich!
    Kei Ahnig werum die für das Trümmerteam ca. 80 Mio. Euro usgänd!
    Usserdem häd mich eifacht gnervt das mer in Bern eso ta häd als ob mer e ächti Chance hetti, mer nännt das au Überheblichkeit oder Naiv.
    Echli meh Bescheideheit in Bern würd nöd schade!

...klar häts niemer gseit, wells no unwahrschinlicher gsi isch als bi yb.
    ...natürli isch es en guete vergliich, du vergliichsch ja au d'bugdets vo tottenham und yb.
    ...ane chance z'glaube, grad im sport, isch ja wohl d'basis für alles und hätt würkli nüt mit überheblichkeit oder gar naivität z'tue. du häsch immer e chance, das hämmer ja grad bim ZSC scho mängisch erläbt.
    ...und trotzdem isch yb en verlüürer-club, das hingäge stimmt!

Zitat von Larry

Guet, also simmer ehrlich:
    Wer gmeint häd, YB hegi tatsächlich gäge d'Spurs e Chance, dem isch nüme z'hälfe!
    Lueg mal das Budet ah, lueg mal das Team ah!

Zitat von Larry

Allez Lausanne - soo Geil! Cool

guet, also simmer ehrlich:
    wer gmeint hät, lausanne hegi tatsächlich gäge lokomotive moskau e chance, dem isch nüme z'hälfe!
    lueg mal das budget ah (ca. 100 mio. lok. moskau / ca. 3 mio. lausanne...) und lueg jetz das team ah!

tja, wänns immer so eifach wär.

Zitat von Larry

De Gysin häd scho rächt.

Ich verfolge das jetzt sit drü Jahr, sit ich da wohne.

De Hug gseh das natürli ganz anders, er will nöd begriffe das d'Fans sini Superidee (Lakers, Eisblau, etc.) nöd au super finded. Underdesse häd er drum (und wahrschiinlich au wägem fehlende sportliche Erfolg trotz viel Chole usebuttere) de Bättel anegschmisse.

Bin gspannt was us Rappi wird....

...schtell der eifach mal vor was passiert wäri, wänn bi eus mit em ZSC-liibli nüme ine cho wärsch...!