Beiträge von ZüriBueb

    Ich han Glück gha via Ticketcorner. Nach dem ich e halbstund immer uf de Link uf de Startsite klickt han, bin ich irgendwänn inecho. Im Saalplan han ich immer aktualisiert, bis mal paar grüeni Plätz frei gsi sind. Nachher bruchts Glück, aber so bim 5. Versuech, han ich tatsächlich als erschts uf mini Plätz klickt.

    :cool:

    Zitat von Joey_88

    Habs auch gerade im Teletext gesehen...Was war denn das bitte?

    Ok, es war nur ein Vorbereitungsspiel, aber meiner Meinung nach darf man gegen ein DEL Team nie und nimmer mit 1:8 untergehen...

    Was man niemals darf, ist die Vorbereitsungsspiele gar nicht erst berücksichtigen und meinen, wenn die Saison beginnt ist alles anders. Wenn man 1:8 gegen Berlin verliert, dann hat man meistens eine schwierige Saison vor sich.

    Zitat von Larry

    Hmpf, der kommt wohl tatsächlich in die Schweiz zurück.

    Scheisse, jetzt ist mit Basel wohl zu definitiv zu rechnen....

    Vo Basel han ich jetzt gar kei Angscht das Jahr... Ich dänke, die händ sich d Finger dra verbrännt, en Dütsche zum Trainer z neh. Aber wartemers ab.

    Zitat von Larry

    :cool:

    Es war zwar ein schlechter Kick heute, aber immerhin lassen die drei Punkte weiter hoffen. In dieser Mannschaft muss aber endlich was gehen und Hassli muss dringend wieder spielen.

    Zitat von Reto

    Mac isch halt no meh zum neu lerne und mer findet au weniger Programm defür usw. au wänn ich weiss, dass die eigentlich besser wäred...

    D Umstellig isch so guet wie gar e keini. Für öper, wo nöd viel mit Computer und technische Grät im allgemeine z tue hät, respektiv immer lang brucht, bis er alles verstaht, ischs natürlich e Herusforderig, aber wänn mit so sache guet z rächt chunsch, isch es überhaupt e käs Problem. Ich han im Novämber au uf Mac umgstellt und bin sehr zfriede. Das mit de Programm isch für mich keis Problem xi, ich han gar nüt noi gchauft, s "OpenOffice" z.B. chamer ja gratis abelade.

    Zitat von Larry

    So, morn Cup FCZ-FCB bi Frühlingswetter!

    Wer isch au am Start?

    Bin au debi. Mal luege, obs grad i dem wichtige Spiel zum erschte Sieg gäge Basel sit langem langt. Ich han aber nach wie vor s Gfühl, dass de Challandes taktisch am Gross nöd gwachse isch.

    Zitat von Larry

    Wieso sölled das Idiote si?

    Ich frög mich scho lang werum sich 16'000 Tuble Jahr für Jahr de Scheiss ahtüend!

    Will gleischted wird in 9 vo 10 Jahr nix!

    Will s Zahle vom Itrittsgäld elei kein Aspruch druf isch, dass d Mannschaft au guet spielt. Du chasch sicher verlange, dass jede alles git, aber dass es grad im Sport au dänn nöd immer so usechunt, wie mers gern het, weisch ja au. Drum muss mer sich frage, ob mer nur gaht, wänn d Mannschaft innerhalb ere gwüsse Ziitspanne bestimmti Erfolg erreicht oder eifach wäg em Klub - egal wie s lauft.

    Wieso 16'000 gönd go bern luege, frag ich mich natürlich au. Aber darum gahts mer nöd.

    Läck sind das Idiote... Aber okay, bi ois häts au paar geh, wo vor nanig all zu langer Zyt ähnlich usgrüeft händ. Die schined gar nöd rächt z wüsse, für was die überhaupt jemals is Stadion gange sind.

    Zitat von Bodie

    War nicht vor Beginn der Playoffs die Meinung vorherrschend, dass Fribourg zu schlagen kein Problem sein sollte? Ich denke jede Mannschaft die es schafft in den Final zu kommen tut dies nicht aus reinem Glück .. Kloten war während der ganzen Saison unterbewertet, Zug hat seit Neujahr einen Lauf der noch immer anhält. Fribourg wird wohl leider im Halbfinal rausfaulen, denn der Sieger der Partie Davos/Lugano wird im Final stehen und hat gute Aussichten den auch gewinnen.

    Aber hoffen tu' ich trotz meiner Prognose auf Fribourg.

    Natürlich war es kein Glück! Fribourg hat spielerisch das allerbeste aus seinen Mitteln gemacht. Was der ZSC grundsätzlich könnte, wissen wir nicht nur wegen der CHL. Darum finde ich es schade, dass dies nicht abgerufen wurde, obwohl ich nicht sagen will, dass es einfach nur kleine mentale Probleme waren. Die sind durchaus ernst zu nehmen.

    Ich denke, dass Kloten im Final spielen wird und das gegen Lugano/Davos. Lugano halte ich nicht für einen Meisterkandidat, da sie zwar eine gute Defensive haben aber offensiv dann doch zu wenig kommt.. Davos spielt zwar okay, aber einfach nicht gut genug, um wirklich durchzumarschieren. Davos hat sicherlich keine eigentliche Schwäche, aber auch nicht die spielerische Leichtigkeit wie z.B. der ZSC letztes Jahr zeigte. Das ginge nur, wenn keine andere Mannschaft es souverän durchzieht bis in den Final. Kloten läuft Gefahr, Zug zu unterschätzen. So gesehen wird es so oder so überraschend enden.

    Zitat von The Fan

    Ich befürchte, dass Daffos Meister wird, wenn sie gegen LugaNO weiterkommen. Dem Appenzeller würde ich das weniger gönnen!

    Ich denke eher, dass Zug es schafft. Davos ist zwar stark aber auch dieses Jahr nicht so gut, wie es erforderlich ist, um Meister zu werden.

    Zitat von snowcat

    es scheint im fussball über die ganze saison gesehen eben doch so etwas wie ausgleichende gerechtigkeit zu geben. wobei das die luzerner ein wenig anders sehen dürften, werden sie nun doch seit seit mehreren spielen von fortuna fürchterlich verarscht!

    wenn aber solche grottenschlechten vorstellungen, wie diejenige des fcz heute, mit + 2 toren und 3 punkten belohnt werden, ja dann...

    gruss roli c.

    Es war trotzdem herrlich auf den Luzerner Sitzplätzen. Tut das gut, in der zweiten Halbzeit keine Chance zu haben und dann noch so zu gewinnen, wenn vorher alle eine dumme Schnauze gehabt haben.


    :sensa:

    Ja eben, der einzige logische Grund wieso es morgen klappen sollte, wäre noch, dass es halt Sport ist und alles möglich ist. Und dass die Hoffnung zu letzt stirbt.

    Gestern und auch schon vorher hat man klar gespürt, dass die Mittel einfach fehlten. Daher fehlt auch die Vorstellung an einen Sieg, es ist anderst, als letztes Jahr gegen Genf. Die Wahrscheinlichkeit, dass wir morgen gewinnen, werte ich relativ klein. Es darf gar nichts mehr passieren, keine Fehler mehr.

    Ja, aber es ist mehr oder weniger die gleiche Mannschaft! Ein Ausfall hin oder her. Das ist eine mentale Angelegenheit, deshalb nähme es mich so wunder, was passieren würde, wenn wir jetzt endlich mal ein Spiel gewinnen.

    Zitat von Trodat

    Aaahhh, verd... Warum fange mer erscht a, i de letschte 8 Minute zspiele? Fribourg isch eigentlich nüt und mached genau das was müend: de Z spiele lah, uf Konter oder PP warte und dänn d'Goal schüsse. Hey, mir chönnd meh - fange mer ändlich a und chere die Serie no!

    Ich hoffe, am Dunnschtig mached mir uf Verdeidige und zwinged Fribourg us de Defensive zcho. Ich bin fruschriert :warnix:

    Word! Fribourg söll de Sieg jetzt hole. Mir gänd en ihne nöd und konteret sie das mal us.

    Dass das alles niemert dänkt hät, isch ja klar. D Enttüschig und v.a. Konsternation isch riesig. Was sölls, bis Fribourg 4 Mal gwune hät, dörfemer na chli ishockey spiele. Mal luege, ob de Rolletuusch öpis bewürkt, oder ob Fribourg de Sack am Dunnschtig iischalt zuemacht.

    Oises Trainerpaar hät jedefalls Üebig, wänns drum gaht, 0:3 Serie z dreie, respektiv au na z verlüre. Und Lugano isch nach em 0:3 Rückstand gäge Ambri sogar na Meischter worde - hät aber de Trainer usgwächslet.

    D Gfühl vor dem Spiel am Dunnschtig sind definitiv nüme optimistisch oder sälbschtbewusst. Ich gseh kein einzige spielerische Grund, wieso mir au nur na irgendöpis sötted chöne usrichte.

    Zitat von Powerplay

    Der amtierende CH-Meister, CHL Sieger und Quali 2. MUSS den 1/4 Final einfach überstehen. Fertig ! Allfällige mentale Müdigkeiten oder CHL Blues dürfen keine Rolle spielen.

    Die CHL ist Geschichte, dieser Titel kann uns niemand mehr nehmen.

    JETZT sind aber die mindestens so wichtigen Playoffs aber irgendwie, ist der ZSC und auch ein Teil der Fans dort noch immer nicht angekommen...

    Ich dänke, am Samschtig häts de hinterscht und letscht langsam begriffe. Das isch zimli igfahre, merkt mer au bide üsserige vode spieler und v.a. vom trainer. morn wird en andere ZSC uflaufe. D situation isch halt drum ungmüetlich, will mer sälbscht en guete matsch chan verlüre und das ois jetzt schnäll emal viel druck macht.