Beiträge von Studi66

    oh gott, bitte nämed dä nylander. :rofl: :facepalm:[/quote]

    Isch dä so schlecht ? Vom Alter her goht er ja no guet.[/quote]

    1. ja
    2. ischer dä gröscht arsch wo jemals schlittschueh aagleit hät. siehe youtube, 1 zilliarde biispiel. suech zB mal "sean avery screening". wäge ihm händ sogar äxtra neui regle müese iifüehre bezgl. screening. isch aber nur eis vo vielne biispiel.[/quote]

    Hey moooomänt....s'Brodeur screening isch wääääältklass xi! Da hätter e reglementarischi Grauzone voll uusggnützt und im gliche Shift no topft! :applaus: Und sis Intermezzo mitem Tucker isch au super entertaining xi! ("sloppy seconds" hez nöd brucht) Ich finden en gäile Siech! Er isch chli dä Liam Gallagher vom Hockey! Grossi Röhre, überall aaecke und ab und zue au mal unter dä Gürtellinie, abr er gaht am Gägner under d'Huut wie susch niemert. Klar wird er drum ghasst! Sini Stats, bsunder letscht Saison, lönd allerdings z'wünsche übrig. Wäge Scorerqualitäte muess mr de sicher nöd hole und ich glaub au nöd, dass er mit sine Eskapade und sinnere Art annere Mannschaft guet tuet. Aber er isch Entertainment pur und simmer doch ehrlich: bim Z cha mr momentan ohnehin nöd vill kabutt mache!
    Aber wie scho anderi erwähnt händ: dä Hartley wird sich das "wild child" sicher nöd (freiwillig) aatue.

    Ich tippe er gaht uf Schwede, Dütschland odr zumene Strichteam i dä Schwiiz. Russland wird au ihm z'wenig glamorous sii. :cool:

    Zitat von Gysino

    ich glaube nöd dra, aber wer weiss.

    ich finde dä weber grausam durchschnittlich und damals a dä Heim-WM ischer sogar
    dä schlächtischt verteidiger vo allne gsi.

    Er schiint käi uusprägti Stärchi z'ha...daher scho durchschnittlich.

    Uf RDS.ca häissts hingäge:

    Trios à l'entraînement

    Pacioretty-Gomez-Gionta
    Kostitsyn-Plekanec-Cammalleri
    Darche-Desharnais-Cole
    Moen-Engqvist-Weber
    Blunden-Eller-Palushaj

    Duos de défenseurs

    Gill-Subban
    Gorges-Campoli
    Spacek-Diaz
    Woywitka-Yemelin

    Zitat von Gysino

    lol, härt für dä weber.

    ich wär mer aber nöd sicher, dass en keine uufpickt vo dä waiver...villicht chönnted sogar
    d'isles en kandidat sii.

    Ja, will sone Schäle wär er ja nöd.

    Zu dä Isles...das wär witzig! 3 Schwizer i äim Team!

    de Weber tuet mr fasch chli läid.


    Diaz in den Top sechs, Weber auf Waiver?
    Mittwoch, 5. Oktober 2011, 14:16 - Urs Berger

    Bei den Montréal Canadiens ist ein letzter Kaderschnitt gemacht worden. Für hockeyfans.ch nicht ganz überraschend musste dabei Weber über die Klinge springen.

    Gemäss verschiedenen Berichten aus Nordamerika wird Rafael Diaz neben Spazek als sechster Verteidiger die Saison beginnen. Der Innerschweizer hat von Beginn an die Verantwortlichen in Montréal überzeugt.

    Anders Yannick Weber. Der ehemalige Berner Junior wird vermutlich in den kommenden Tagen auf den Waiver gesetzt. Dort können ihn die restlichen 29 Klubs verpflichten und zur Hälfte des Gehaltes übernehmen. Die andere Hälfte würde dann gegen den Cap-Hit der Canadiens zählen. Dass ihn aber ein anderer Klub verpflichten würde ist im Moment eher unwahrscheinlich. Sollte er keinen anderen Klub finden, würde er die Saison erneut mit den Hamilton Bulldogs in der AHL beginnen.

    War heute zum ersten Mal in der Bossard Arena. Wow! Was für ein Tempel! So sollte ein Stadion in der Schweiz aussehen! Topmodern mit allem Schnick-Schnack, aber nicht zu gross, damit es auch des öfteren ausverkauft ist. Ein Vorbild für jeden anderen CH-Verein, welcher sich mit Stadion-Neubau oder -Umbau befasst / befassen muss.

    Zum Spiel selber: ebenfalls "Wow"! Die Zuger fuhren den Rangers nur so um die Ohren! Das war grosse Klasse! Brasilianisches Eishockey möchte man schon fast sagen! Herrliche Kombinationen und ziemlich abgebrüht vor dem Tor! Und Brunner hat auch gute Werbung in eigener Sache gemacht. Den könnte ich mir in Nordamerika vorstellen! Wer allerdings die Zuger Trikots für dieses Spiel entworfen hat...Finger weg von Drogen!!

    Ja, die Rangers waren nicht wirklich auf der Höhe! Vermutlich haben sie die Zuger auch nicht so ernst genommen. Bis zum 3:3 konnten sie noch quasi per Knopfdruck einen Gang raufschalten und ziemlich schnell ausgleichen, aber danach wurden sie richtiggehend überrant!

    Ich sehe hier allerdings schon ein paar Paralellen zu ZSC-Chicago:

    - die Rangers wie auch die Blackhawks befinden/befanden sich noch in der Vorbereitung
    - für beide NHL-Teams gings um etwa gleich viel...nämlich nichts, ausser Vorbereitung auf die Saison

    Natürlich kann man sagen, dass die Rangers von ihrem Mammut-Programm etwas platt waren. 4 Spiele in 5 Tagen sind happig. Aber Zug hatte auch 3 Spiele in 4 Tagen und das waren allesamt "Spitzenspiele" (Kloten, Bern, NY Rangers).

    Auch wenn die Stimmung in der Bossard Arena nicht schlecht war. An die Stimmung bei ZSC-Chicago kommt sie nie und nimmer ran. Das war schon was ganz anderes. Und ich bin weder Zug noch ZSC-Fan! :wink:

    Schade hat Avery nicht gespielt. Aber mein persönliches Highlight hatte ich vor dem Spiel, als wir mit Kollegen durch Zug fuhren und die Herren Lundqvist und Avery beim Joggen gesehen haben. Da habe ich mir natürlich ein Erinnerungsfoto und Unterschrift auf das Trikot nicht nehmen lassen! :razz:

    So, es steht 2:2 zwischen NHL und NLA! Wer darf nächste Saison ran? :geil:

    Zitat von Reto

    Jetzt hani zwei Minute uf öppis Luschtig gwartet, debi händ's nur es paar Chindschopf luschtig gfunde, wie de Diaz änglisch redet und sälber wird's bi de meischte nöd vill besser töne, wänn sie sich mal würdet sälber müese zuelose.

    Oder ich bin schwer vo Begriff und han de Witz eifach nöd entdeckt.

    Du bisch abr stier druff... :rofl:

    Zitat von Gysino

    1 deal isch quasi scho gstande und i dä letschte sekunde durregheit. en andere
    öppe 2 wuuche schpööter genauso. alli lüüt wo nööch am team sind sind sich
    sicher gsi, dasses klappe werdi. hätts aber doch nöd. und dänn isch flaute gsi.

    jetzt chönnt villicht no was nach oder während dä trainingslager passiere. aber
    wahrschinli wird eher eine vo dä invitees no under vertrag gno (Pandolfo, Staios
    und de dritt hani jetzt no vergässe LOL).

    es isch rächt truurig das alles.

    wer isch dänn bi dene 2 Deals zur Debatte gschtande, wo zu dä Isles cho wär? Wäiss mr das?
    Wäisch Du das?

    Zitat von Gysino

    dä einzig wär no dä scott hannan (wetti nöd), aber d'isles werded sicher trade. da infos:

    ...ja und was isch dänn jez mit dere Transferbombe, wo da het solled "dropped" werde? Ha no nüt ghört! "Doughty/Niederreiter/Grabner/Hamonic" isch es ja wohl au nöd...