• oh gott, bitte nämed dä nylander. :rofl: :facepalm:[/quote]

    Isch dä so schlecht ? Vom Alter her goht er ja no guet.[/quote]

    1. ja
    2. ischer dä gröscht arsch wo jemals schlittschueh aagleit hät. siehe youtube, 1 zilliarde biispiel. suech zB mal "sean avery screening". wäge ihm händ sogar äxtra neui regle müese iifüehre bezgl. screening. isch aber nur eis vo vielne biispiel.[/quote]

    Hey moooomänt....s'Brodeur screening isch wääääältklass xi! Da hätter e reglementarischi Grauzone voll uusggnützt und im gliche Shift no topft! :applaus: Und sis Intermezzo mitem Tucker isch au super entertaining xi! ("sloppy seconds" hez nöd brucht) Ich finden en gäile Siech! Er isch chli dä Liam Gallagher vom Hockey! Grossi Röhre, überall aaecke und ab und zue au mal unter dä Gürtellinie, abr er gaht am Gägner under d'Huut wie susch niemert. Klar wird er drum ghasst! Sini Stats, bsunder letscht Saison, lönd allerdings z'wünsche übrig. Wäge Scorerqualitäte muess mr de sicher nöd hole und ich glaub au nöd, dass er mit sine Eskapade und sinnere Art annere Mannschaft guet tuet. Aber er isch Entertainment pur und simmer doch ehrlich: bim Z cha mr momentan ohnehin nöd vill kabutt mache!
    Aber wie scho anderi erwähnt händ: dä Hartley wird sich das "wild child" sicher nöd (freiwillig) aatue.

    Ich tippe er gaht uf Schwede, Dütschland odr zumene Strichteam i dä Schwiiz. Russland wird au ihm z'wenig glamorous sii. :cool:

  • Zitat von Gysino

    mier alles scheissegal, hauptsach er chunnt nöd da ane. dä hilft ois jetzt
    aber gar nöd wiiter.

    Häsch ja sicher rächt, aber de wür am Morant villicht mal d'Frässi poliere... :feuer:

  • Zitat von Messier

    Häsch ja sicher rächt, aber de wür am Morant villicht mal d'Frässi poliere... :feuer:

    Da hani Zwiefel. Aber er chönnten vilicht räize, bis er rot aalauft und völlig duredräht. :twisted:

  • Zitat von Messier

    Häsch ja sicher rächt, aber de wür am Morant villicht mal d'Frässi poliere... :feuer:

    Also nomal: Dä Avery CHAN NÖD PRÜGLE! Er isch e "Pest", nöd en Enforcer.
    Letscht Jahr hätter guet uf d'Frässi übercho vom Haley, ganz en härte Siech vo
    dä Isles (dä wo au e Prügelei mit em Goalie vo dä Pens gha hät). Dä Avery hät
    dä Haley nöd würkli kännt gha und gmeint, dä chlii Siech möger sicher no...

    weit gefehlt. ri-ra-runkel hätts gäh.

    siehe: http://www.youtube.com/watch?v=koFs3__fMa8

    Zitat

    looks good on avery... whoever it was predicting avery would beat up haley next year obviously doesnt know avery... he only fights guys that are A smaller or B non fighters, he didnt know who this haley guy was and thats why he fought him, after taking a few shots he realized he was going to get worked so he bear hugged and held on for dear life..avery will never fight haley again because he knows he will lose

    • Offizieller Beitrag

    Die Kurnikowa der NHL, Kandidat Diaz und Streits Herkulesaufgabe

    Simon Graf

    Heute startet die NHL-Saison mit den Schweizern Hiller, Sbisa (Anaheim), Diaz, Weber (Montreal), Streit und Niederreiter (Islanders).

    Ein Rating der 30 Teams.

    Western Conference

    1) Vancouver: Zwei verpasste Meisterpucks sind schwer zu verdauen. Doch die Canucks haben zu viel spielerische Klasse für einen Absturz.

    2) San Jose: 2-mal im Halbfinal, zuletzt auch dank Thornton. Mit Burns ist ein weiterer Topverteidiger gekommen. Die Sharks sind mehr als ein Geheimtipp.

    3) Chicago: Der Meisterblues traf die Blackhawks letzte Saison wuchtig. Doch sie haben immer noch ein Topteam und mit Carcillo wieder einen Bösewicht.

    4) Los Angeles: Nach Jahren des Aufbaus haben die Kings ein Team, das um den Cup spielen kann. Das verspricht spannende Derbys in Kalifornien.

    5) Detroit: Jahr für Jahr beweisen die alten Männer Detroits den Skeptikern das Gegenteil. Doch wenn das Alter nicht das Problem ist, dann Goalie Howard.

    6) Anaheim: Wenn Hiller nicht mehr von der Gesundheit gestoppt wird, zählen die Ducks mit Perry, Getzlaf, Ryan und Selänne zu den Topteams des Westens.
    7) St. Louis: Das Team ist gespickt mit jungen Spielern mit Starpotenzial – also gut genug fürs Playoff, aber zu wenig gut, um ein Titelkandidat zu sein.

    8) Nashville: Im 12. Jahr gewannen die Predators erstmals eine Playoff-Serie. Doch Ende Winter drohen die Abgänge von Goalie Rinne und Verteidiger Weber.
    9) Columbus: Seit 2000 dabei, haben die Blue Jackets noch kein Playoff-Spiel gewonnen. Das sollen die Zuzüge Carter und Wisniewski ändern.

    10) Minnesota: Die Sharks-Stürmer Heatley und Setoguchi sollen den Funken in der Offensive zünden. Doch die Verteidigung hat kein NHL-Format.

    11) Colorado: Der tiefe Fall von 95 auf 68 Punkte überraschte. Ebenso unerwartet kam, dass sich die Avs teuer Goalie Warlamow ertauschten, statt Vokoun zu holen.

    12) Edmonton: Die Gefahr, dass die jungen Oilers das Playoff erreichen und so verhindern, dass Ralph Krueger Deutschland an der WM führt, ist gering.

    13) Phoenix: Ein Team, bei dem der 39-jährige Ryan Whitney als bester Skorer eingeschätzt wird, kann niemandem Angst machen.

    14) Calgary: Jarome Iginla hat im Sturm nicht viel Unterstützung. Wenn sich Sven Bärtschi beeilt, könnte er bald einmal mit ihm spielen.

    15) Dallas: Die Stars sind seit September bankrott und werden in Bälde versteigert. Die Frage: Wer soll eine solch heruntergewirtschaftete Franchise kaufen?

    Eastern Conference

    1) Washington: Die Capitals sind zur Anna Kurnikowa der NHL geworden: Sie sehen gut aus, aber sie gewinnen nichts. Das könnte Stargoalie Vokoun ändern.

    2) Boston: Der Kern der Champions ist noch jung, die Goalies (Thomas, Rask) sind exzellent. Doch seit 1998 (Detroit) gelang keine Titelverteidigung mehr.

    3) Philadelphia: Wenn Teemu Selänne mit 40 mehr als 1 Punkt pro Spiel skort, kann dies NHL-Rückkehrer Jagr, der fünffache Topskorer, mit 39 alleweil.

    4) Buffalo: Milliardär Terry Pegula kaufte sich die Sabres für 189 Millionen und zahlte für die Zuzüge Ehrhoff und Leino viel. Jetzt erwartet er auf dem Eis etwas zurück.

    5) Pittsburgh: Ohne Sidney Crosby sind die Penguins nur Mittelmass. Und wann er nach seinen Gehirnerschütterungen zurückkehrt, steht immer noch in den Sternen.

    6) Tampa Bay: Zuletzt nach drei Jahren zurück im Playoff und da dank potenter Offensive im Halbfinal. Doch Goalieveteran Roloson (42) ist kein Hasek.

    7) New Jersey: Ilja Kowaltschuk vermochte die Devils im ersten Jahr seines 100-Millionen-Vertrags nicht ins Playoff zu schiessen. Doch er versprach Besserung.

    8) Montreal: Diaz könnte bei den Canadiens die Überraschung in der Abwehr werden, der letzte Saison schwer verunglückte Pacioretti im Sturm.

    9) Carolina: Obschon Skinner, der Neuling des Jahres, alle Erwartungen übertraf, verpassten die Hurricanes das Playoff. Es wird erneut ein Kampf bis zum letzten Tag.

    10) New York Rangers: Wer vom EV Zug 8:4 gedemütigt wird, kann wohl nicht ernsthaft vom Stanley-Cup träumen. Trotz Henrik Lundqvist.

    11) Winnipeg: Dank dem Umzug von Atlanta hat die Stadt erstmals seit 1996 NHL-Eishockey. Wenn sich die Euphorie aufs Team überträgt, ist mit den Jets zu rechnen.

    12) New York Islanders: Das Team ist so gut besetzt wie nie, seit Mark Streit 2008 hier eintraf. Doch ohne Topgoalie ist das Playoff eine Herkulesaufgabe.

    13) Toronto: Die Leafs wollten als neuen Starcenter Brad Richards und bekamen den fragilen Tim Connolly. Coach Ron Wilsons Job ist gefährdet.

    14) Ottawa: Rundblad. Zibanejad. Cowen. Filatow. Da Costa. Puempel. Silfverberg. Die Zukunft der Senators sieht gut aus. Die Gegenwart weniger.

    15) Florida: Positiv ausgedrückt befinden sich die Panthers im Umbruch. Doch die Wahrheit ist: Mit Goalie Vokoun haben sie den letzten Topspieler verloren.


    Powered by © Tages Anzeiger
    ----------------

    Meinungen?

    6. Tampa Bay: Zuletzt nach drei Jahren zurück im Playoff und da dank potenter Offensive im Halbfinal. Doch Goalieveteran Roloson (42) ist kein Hasek.

    Ich meine: Wär mer nöd a Boston gschiitered, wer weiss was no passiert wär. Und de Roloson häd i dere Serie super gspielt. Tampa also echli underrated?

  • Vermuetige und Iischätzige für e NHL-Saison mit 30 Teams à je 82 Spiel z'mache isch no viel verreckter wie für eusi popligi Nati-A Saison. Drum ganz allgemein uusdruckt: vo dene Teams wo da uufzellt worde sind, würdi säge, dass die erschte 4-5 pro Conference all dä Chübel gwüne chönntet...abr ebe...s'isch jez Oktober. Luegemer dänn im Juni wieder. :wink:

    Abr ich freu mich natürlich riesig, dass es hüt Aabig losgaht! :geil:

  • Zitat von larlf

    muen jetzt glich no fröge: wo lueged ihr jetzt d'nhl?

    mer hät nur no d'wahl zwüsched espn & nhl gamecenter, isch das korräkt? (über pc, tv isch ja glaub nix meh)

    Ja, das nähmt mich jez also au no Wunder. Han zwar ESPN (via Cablecom), abr da ine hani so Grücht gläse, dass ESPN käi NHL meh überträit...nomal: ISCH DAS DEFINITIV??? :nixwiss:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Studi66

    Ja, das nähmt mich jez also au no Wunder. Han zwar ESPN (via Cablecom), abr da ine hani so Grücht gläse, dass ESPN käi NHL meh überträit...nomal: ISCH DAS DEFINITIV??? :nixwiss:

    Fuck! Das wür erchläre weshalb im Programm vo nächst wuche bi cablecom ESPN kei NHL ufgführt isch und dä Hockey-Link uf ESPN-America is Nirwana zeigt! läckmeramarsch isch das Scheisse!

  • Zitat von Thomi

    Fuck! Das wür erchläre weshalb im Programm vo nächst wuche bi cablecom ESPN kei NHL ufgführt isch und dä Hockey-Link uf ESPN-America is Nirwana zeigt! läckmeramarsch isch das Scheisse!

    Skandalös! Chas nöd navollzieh, isch aber d'Realität. NHL Gamecenter...ich warte aber noch, vielleicht tut sich noch was. :fight:

  • de mit espn america uf em tv hani ja au, aber nhl wär scho fein.
    s'gamecenter choschtet ja nöd alli welt, vergliche mit de espn priese. aber eigentlich isch nhl zäme mit nfl de grund, warum ich mir das ganze paket überhaupt zuetah han.

    geschter hani no gseh, dass es glich no paar streams im netz git, wo nhl gratis überträged, aber qualität isch halt au dementsprächend und es isch ja au nie sicher, ob mer all spiel (wo mer wett) so chan luege...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    de mit espn america uf em tv hani ja au, aber nhl wär scho fein.
    s'gamecenter choschtet ja nöd alli welt, vergliche mit de espn priese. aber eigentlich isch nhl zäme mit nfl de grund, warum ich mir das ganze paket überhaupt zuetah han.

    geschter hani no gseh, dass es glich no paar streams im netz git, wo nhl gratis überträged, aber qualität isch halt au dementsprächend und es isch ja au nie sicher, ob mer all spiel (wo mer wett) so chan luege...

    gaht mir ja genau glich wie dir...ich han jetzt schwupsdiwup en gamecenter account gmacht mal für es jahr.....jetzt luegi mal öb ich das via samsung tv herebringe (git glaub irgendwie en app däfür) oder suscht halt via ps3....mal chli usprobiere....
    gruess
    thomi

    ps: jetzt lauft aber zerscht mal zsc im tc ;)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!