• Zitat von Gysino

    das muess totale blödsinn sii, niemert weiss da was drüber, bim LeBrun uf em Blog staht nüt, bi TSN
    au nöd, nirgends. Fata Morgana. :cool:

    das isch dänn aber es rächt trurigs bild wo da es Medium wie de Tagi an Tag leit. Nöd mal recht recherchiert demfall... :haare:

  • Zitat von Gysino

    dä einzig wär no dä scott hannan (wetti nöd), aber d'isles werded sicher trade. da infos:

    ...ja und was isch dänn jez mit dere Transferbombe, wo da het solled "dropped" werde? Ha no nüt ghört! "Doughty/Niederreiter/Grabner/Hamonic" isch es ja wohl au nöd...

  • 1 deal isch quasi scho gstande und i dä letschte sekunde durregheit. en andere
    öppe 2 wuuche schpööter genauso. alli lüüt wo nööch am team sind sind sich
    sicher gsi, dasses klappe werdi. hätts aber doch nöd. und dänn isch flaute gsi.

    jetzt chönnt villicht no was nach oder während dä trainingslager passiere. aber
    wahrschinli wird eher eine vo dä invitees no under vertrag gno (Pandolfo, Staios
    und de dritt hani jetzt no vergässe LOL).

    es isch rächt truurig das alles.

  • Ich kann mir immernoch nicht vorstellen dass die Kings Doughty dealen werden. Und ja Gysino, dass wäre ein schweres Packet gewesen. Aber wenn du einen 21 Jährigen Superstar zu deinem Team traden willst, dann kostet das. Das ist absolut normal. Auf diveresen NHL Foren werden Picks und Prospects andauernd massivst überbewertet.

  • Zitat von Gysino

    1 deal isch quasi scho gstande und i dä letschte sekunde durregheit. en andere
    öppe 2 wuuche schpööter genauso. alli lüüt wo nööch am team sind sind sich
    sicher gsi, dasses klappe werdi. hätts aber doch nöd. und dänn isch flaute gsi.

    jetzt chönnt villicht no was nach oder während dä trainingslager passiere. aber
    wahrschinli wird eher eine vo dä invitees no under vertrag gno (Pandolfo, Staios
    und de dritt hani jetzt no vergässe LOL).

    es isch rächt truurig das alles.

    wer isch dänn bi dene 2 Deals zur Debatte gschtande, wo zu dä Isles cho wär? Wäiss mr das?
    Wäisch Du das?

  • Zitat von Sputnik

    Ich kann mir immernoch nicht vorstellen dass die Kings Doughty dealen werden. Und ja Gysino, dass wäre ein schweres Packet gewesen. Aber wenn du einen 21 Jährigen Superstar zu deinem Team traden willst, dann kostet das. Das ist absolut normal. Auf diveresen NHL Foren werden Picks und Prospects andauernd massivst überbewertet.

    logisch. aber imene rebuild wie d'isles sind macht das trotzdem minere meinig nah wenig sinn.

    Grabner = 35-40 goal scorer
    Hamonic = Top 4 D-Man IM MINIMUM, potential für Top D-Man i dä Liga
    Niederreiter = grosses Fragezeiche, ich würd sägge Top 6 FW.
    1st Round Pick = wahrschinli en Top 10 pick


    mal abgseh devo das es fantasy island isch was mier da mached = not gonna happen.

  • Zitat von Studi66

    wer isch dänn bi dene 2 Deals zur Debatte gschtande, wo zu dä Isles cho wär? Wäiss mr das?
    Wäisch Du das?

    nur grüchtehalber. nüt konkrets. Fangt ah bimene Bouwmeester, gaht über en Sekera bis
    zumene Kyle Turris. Keine weiss.

    Aber lieber dä Steve Staois, momoll. :rofl: :facepalm:

  • Doughty zu den Isles kann ich mir nicht vorstellen, es gibt wenige teams die einen 21 jaehrigen Superstar traden. Doughty moechte sicher auch nicht fuer die Isles spielen.

    Jedoch ist der ex-Islander Chris Campoli frei erhaeltlich. Die Blackhawks haben den arbitration award abgelehnt und er ist ein unrestricted free agent. Das koennte ich mir schon eher vorstellen. Nach Geruechten sind die Rangers auch interessiert wegen der Concussion from Marc Staal. Unsere Baby Verteidigung koennte einen 27-jaehrigen mit Erfahrung gut gebrauchen.

  • Zitat von Rangersfan

    Doughty zu den Isles kann ich mir nicht vorstellen, es gibt wenige teams die einen 21 jaehrigen Superstar traden. Doughty moechte sicher auch nicht fuer die Isles spielen.

    Jedoch ist der ex-Islander Chris Campoli frei erhaeltlich. Die Blackhawks haben den arbitration award abgelehnt und er ist ein unrestricted free agent. Das koennte ich mir schon eher vorstellen. Nach Geruechten sind die Rangers auch interessiert wegen der Concussion from Marc Staal. Unsere Baby Verteidigung koennte einen 27-jaehrigen mit Erfahrung gut gebrauchen.

    haha, de campoli...:rofl:

    :facepalm:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!