Slavia Prag - ZSC Lions, 03.12.08

  • Zitat von Schäri

    Fassigsvermöge vom Chinderzoo isch 6'100... Wänn mer diä Kreditchartehütte nüme voll bringed - notabene imene Champions League Halbfinal - dänn müemmer ufhöre!

    Da wär mer ja lieber gsi wenn mer hettet chöne uf Chlote gah... will 6100 isch grad chli gar wenig...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von zuercher_sc

    also fair wers wenn mer morn nur chönti mit zsc saisoncharte und dezu passender ID bim ticketcorner sini billet bezieh.... und de regulär verchauf würd denn halt am mäntig starte....

    ich chämt mer also recht verarscht vor, i de beidne krisejahr treu e saisoncharte kauft und denn wenns widr mal en mode run git hesch kei tix... :skandal:

    ich nimm nöd ah, dass das öpper interessiert bim z. mer chan ja nöd mit irgendere ziffere ussäge, wievill weniger dä z iinimmt, wänn er nöd uf so sache rücksicht nimmt.

    wird sicher usverchauft si in rappi und schlussendlich chunsch du dir villicht verarscht vor, aber wirsch au wiiterhin an match gah, oder nöd?

    isch ja eigentlich scho schad.

  • hier mal die preise gem. mail der LAKERS .....

    Die Eintrittspreise:
    Sektoren A2 / A3 / C2 / C3 Fr. 65.-
    Sektoren A1 / A4 / C1 / C4 Fr. 50.-
    Sektoren B1 / B2 Fr. 40.-

    Stehplätze Erwachsene (ab 21 Jahre) Fr. 30.-
    Jugendliche (17-20 Jahre) Fr. 20.-
    Kinder (6 - 16 Jahre) Fr. 10.-

  • Danke liebes Hallenstadion

    -Dass du immer da bist wenn man dich braucht.
    -Dass du immer so sorgsam mit uns Fans umgehst.
    -Dass der ZSC immer deine oberste Priorität ist, genauso wie der ZSC als oberste Priorität hatte dir bei der Abstimmung zu helfen, welche dir zu einem neuen Kleid verholfen hat.


    Auf dich ist Verlass......


    :blosswech:

  • auch wenn ich nicht viel schreibe, aber: die stimmung von den Z fans die im TV rüberkam war HAMMER!!! grosses lob an die fans die mitgereist sind. Ihr ward SPITZE!!!

  • bin zwar au kein fan vom hallestadion, aber s 6-tagerenne isch sicher scho länger bekannt als dass bekannt isch, dass de zsc d champions league spielt, aso was sölleds mache? usserdem het s 6-tagerenne genau so tradition im hallestadio wie de zsc, vo dem her, bini usnahmswiis nödemal verruckt uf s hallestadion...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!