Sie dörfed scho uf de Schoss sitze ke Problem *lechz*
Metallurg - ZSC
-
-
finded mer aber sicher schoo!
Und wänns vor em Match verusse e chli de Bär tanzed dänn tuets das au. -
14:23 noch... mann sind das lange Minuten
-
oha, jetzt wirds heiss nur noch 1:2
-
OHHH JAA das wird gaaanz heiss!
-
ZSC ZSC ZSC ZSC ZSC ZSC!!!!!!!!!!!!!!
-
Neeeeeeeeeii! Verdammt nomal! Da spielt de sulo sone geili CHL und i dem wichtige momment laht er so eini ine... Echt schad!
-
Scheisse! Das Unentschieden nützt uns rein gar nichts!
-
-
- Offizieller Beitrag
geili leischtig gege d'russe!!
hät dänn öpper welle im penatlyschüsse günne in rappi?
en sieg nach 60minute isch doch sowieso erwartet worde "dihei", egal wie s'erschte schpiil usgange isch.
und jetzt isch sogar en sieg vo dä chl möglich, wäris mitere niederlag nöd.die händ ja scho recht druck gmacht nach em aaschlusstreffer!
-
Man kann aber wirklich stolz sein! Und ich bin mir sicher! In Rappi gibts einen Sieg! Diese Russen werden rausgewischt!
-
- Offizieller Beitrag
Neiiiin!
Wir hatten eine Hand am Pokal....
Aber die sind in Rappi zu schlagen!!!!
Respekt für diese WELTKLASSELEISTUNG!!!!!!!
-
De Alston han irgendwie au nöd grad als Penaltyvollstrecker im Gedächtnis.
Schade, aber dihei packed mers und bimene Penaltykilling günned mir sowieso, de Alston cha ja dänn i de Zwüscheziit go dusche
S chunnt scho guet
-
Schaad!!! Mega Schaad aber hey es isch no nüt verloore. Trotzdem e tolli Leischtig da in Russland. Chopf ufe und inere Wuche wird abgrächnet
-
Tja, das war Pech...
Aber zum 2:2 gibts nur eins zu sagen. GRANDIOS !
Wenn man die Teamstärken auf dem Papier vergleicht sind das Welten !
Grats an unsere Jungs ! BESTE Werbung fürs schweizer Hockey ! -
Das isch es guets Resultat. Am Mittwuch schlömmer sie. D Russe sind überhaupt nöd übermächtig.
-
- Offizieller Beitrag
-
Het jetzt au ehner de Trudel schüüse la aber egal. Mier sind no lang nöd dusse und das ischd Hauptsach.
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!